12

1.7K 147 67
                                    

Sabah uyandığımda zamanla alışacağım Loki'nin odasına baktım.Duş alıp üzerime mavi elbisemi tekrar giydim.Islak saçlarımı salık bırakıp banyodan çıktım.

Loki hâlâ uyuyordu ve saat öğlene yaklaşıyordu.Herkes yeni evli bir çift olduğumuzu bildiği için bizi rahatsız etme girişiminde bulunmamışlardı.

Gözlerimde biraz uyku kalmıştı ama günü idare ederdi.Odadan yalnız çıkmak istemediğim için Loki'nin yanına sokuldum.

Loki bir kolunu bana atarak beni kendine çekti.Islak saçlarımdan huylanınca ters yöne döndü.

"Loki acıktım kalk artık."

Loki mırıltılar çıkarırken omzuna bir öpücük kondurdum.

"Loki acıktım diyorum kalkar mısın artık?"

Loki bana tepki vermeyince yatağın diğer tarafına dolandım.Dudaklarından,burnundan,gözlerinden öpmeye başladım.

Loki gözlerini açıp ne yaptığıma baktı.Kollarını bana sararak beni üzerine çekti.

"Sabah sabah yaramazlık mı istiyor canın acaba?Yetmedi mi dün gece?"

Kafamı Loki'nin çıplak göğsüne yatırdım.Sorusunu cevaplamak gibi bir amacım yoktu.

"Loki kalk artık ben acıktım niye anlamıyorsun?Leydin ilk günden açlıktan mı ölsün?"

Saçlarımın tepesinden öptü ve kıkırdadı.

"Tamam hadi gidelim." dedi.

Loki de üzerini giyinince odadan çıktık.Yemek salonuna gelince kimseyi göremedik.Oldukça geç inmiştik.Bir hizmetçi Loki ve bana birer tepsi uzattı ve salondan çıktı.

Sürekli acıkan biri olarak rekorumu kırıyordum.

"Elizabeth iyi misin?"

Loki masada uzanıp ateşime baktı.

"Noldu?"

"Bu kadar yemen normal mi?"

"Saçmalama Loki her zamanki halim.İlk defa beni yemek yerken görüyorsun."

Kafasını onaylar anlamda salladı.

"Eli."

"Hım?" Ağzım doluyken konuşmak yerine onaylayıcı sesler çıkarmakla yetiniyordum.

"Sana göstermek istediğim bir şey var.Dünü mahvetmek istemedim."

"Kötü bir şey mi?"

"Hangi açıdan baktığına göre değişir ama yemekten sonra buna kendin karar ver."

Loki bana böyle söylersen keyifle yemeğe devam edebilir miyim sence?Çatalımı masaya bıraktım.

"Noldu?" diye tüm ciddiyetimle sordum.Loki ağzına bir iki lokma daha atıp ayağa kalktı.

"Gel benimle."

Loki yediklerimi boğazıma dizmeden önce karnımı yeterince doyurduğum için minnettardım.

Loki önde ben biraz arkasında merdivenlerden inerek karanlık bir koridordan geçtik.

Muhafızlar geri çekilip kapıyı açtılar.Girdiğimiz yerde yol boyu dev camlı kapalı kutular vardı.Modern zindan gibi...

Tuhaf yaratıklar aniden atlayıp cama yapışıyorlar ve kimin geldiğine bakıyorlardı.

Yanından geçtiğimiz zindanda yeşil renkli bir varlık cama aniden atılınca sanki üzerime atlayacakmış gibi hissettiğim için korkuyla Loki'ye çarptım.Loki'nin ayağına basan ayağımı ondan çektim.

Loki FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin