6

2K 174 99
                                    

İri yarı üç buz devi üzerime gelirken dikkat çek ya da kaç yapacaktım.

  Odin baba,uyurkende bizi görüp duyabildiğini okumuştum.Biraz yardım hiç fena olmaz.Frigga annemize söylesende bana yardıma gelse?Hani sadece bir fikir benimki de.

  Buz devleri hızla yaklaşırken elimi kaldırıp bağırdım.

  "Durun!"

  Buz devleri yavaşlayarak durdu.Midgardlı olduğumu anlamamalarını umarak elimde hançeri çevirdim.

"Başınıza kötü bir şey gelmeden geri dönün."

  Güçlü olamazsan güçlü görün!Çoğu zaman işe yarar.Çoğu zaman...

  "Yaşamak istiyorsan çekil önümüzden leydim."

"Leydim?"

"Canınızı yakmak istemiyoruz.Ama mecbur kalırsak yaparız."

Elimde hançeri bir kere daha çevirip üzerime gelmelerini bekledim.İlk gelen buz devi beni boynumdan tutup kenara fırlattı.Boynumda hissettiğim acıyı daha önce hiçbir yerde hissetmemiştim.

  Buz gerçekten yakar mıydı?Neden bu kadar soğuktu?İnleyerek ayağa kalktım.
 
  Arkası bana dönük buz devlerinden birini sırtından bıçakladım.Geri dönünce sendeledim ve kalbine hançerimi saplayıp çevirdim.

  Yere devrilen buz devinin üzerine çıktım.Ellerim ve bacaklarım yanıyordu ama hançerim buz devinin kalbinde kalmıştı.İnleyerek hançeri buz devinin bedeninden  çıkarmaya çalıştım.

  Bağırarak üzerime gelen buz devi beni belimden kaldırıp yere fırlattı.Birkaç kez daha beni tutup aynı yere vurmaya başladı.Yerdeki mermerle birlikte kemikleriminde çatlamaya başladığını hissettim.

Mermer içeri çöktü ve bedenim şeklinde bir çukur oluştu.Kemiklerim birbirine geçerken nefes alamadığımı hissettim.

Buz devi kalın sesiyle bağırıyordu.
  "Kardeşimi öldürdün sende öleceksin pis Midgardlı!"

  Odin baba eğer beni duyuyorsan  bil ki elimden geleni yaptım.Vücudum yanıklar içinde ve ağzımdan burnumdan kan geliyordu.

  Buz devi kesilen nefesim sayesinde öldüğümü sanıp beni bıraktı.Odin'in kapısına ilerleyince küçük bir yıldırımla bir buz devi üzerimden uçtu.

"İyi atıştı kardeşim."

  Loki elinde çevirdiği iki hançerin ikisini de diğer buz devine attı.Daha sonra elleriyle boğdu.Loki maviye dönerken kırmızı gözleri ortaya çıktı.O da bir buz deviydi.

  Thor beni fark eder etmez Loki'ye bağırdı.

  "Onun burada ne işi var?"

  Thor buz deviyle temas kurmamaya dikkat ederek çekiciyle onu yere serdi.Loki masmavi bedeniyle yanıma koşarken acıyla konuştum.

  "Dokunma."

  Ağzımdan çıkan fısıltı Loki'nin bana uzanan eline bakmasına sebep oldu.Elini geri çekti ve "Thor onu buradan götür." diye bağırdı.

  Nefesim tekrar kesilir gibi oldu.Hayatımda hiç bu kadar acı yaşamamıştım.Thor beni kaldırırken acı acı çığlık atmıştım.

  "Umarım burada olman için mantıklı bir açıklaman vardır Eli." Diye fısıldadı. 

Thor "Açılın!" diye bağırırken herkes kaçıyordu.Nefes almaya kendimi zorluyordum.Ama başaramadım.

"Nefesini duymuyorum Thor." dedi Loki.Onun sesiyle kendimi ölüm olduğunu düşündüğüm boşluğa bıraktım.

Loki FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin