8

1.9K 193 57
                                    

Loki de 8.sıradayız. 1.olmadan bırakmak yok hadi lokiciklerim bastırın!

***

"Loki kes şunu."

"Leydim o zaman işin ne eğlencesi kalır?"

Loki yine her zamanki gibi Lokilik yapıyordu.Çeşitli hayvanlara dönüşüp yanımızdan geçenleri korkutuyordu.Başta gülsemde Loki bir çocuğu gerçekten ısırmaya çalıştığında tüm keyfimi kaçırmıştı.

"Bırak eğlenceyi Loki.Azıcık benimle ilgilen."

"İlgileneyim tabiki.Koca bebeğimizin derdi ne?"

"Sensin koca bebek.Ne bileyim yürüyüş yapalım.Sarayın yanında ormanlık bir alan gördüm.Oraya gitmek istiyordum.Beni oraya götürür müsün Loki?"

"Götürürüm tabiki ama bugün değil.Bugün başka bir şeyler yapalım mı?"

Loki pis pis sırıtırken beni elimden tutup oturduğum çimlerden kaldırdı.Sırtımı ağaca yaslı bulunca bunu ne ara yaptığını anlayamadım.

"Loki ne yapıyorsun?İnsanlar bize bakacak dışarıdayız."

"Umrumda mı sanıyorsun?"

Loki boynuma öpücükler kondurmaya başladığında onu itmeye çalıştım.

"Loki lütfen!Keser misin şunu?"

Loki oflayarak geri çekildi ve elini şıklattı.Odama gelmiştik.

"Oldu mu?"

"Oldu ama..." Loki dudaklarıma yaklaşınca cümlem yarım kalmıştı.Onu itip odanın kenarında mavi renkli valizlere baktım.Altın işlemeler griye dönüyordu.

"Loki?"

"Hı?" diye cevap verdi kendini bedenimden uzaklaştırmadan.Odadaki bazı şeylerin rengi değişmeye başladığında ne olduğunu anlayamamıştım.

"Bunu sen mi yapıyorsun?"

Loki arkasında renk değişen odama baktı.Yan yan bana baktı.

"Evet ben yapıyorum." dedi.

"Bu hiç hoş değil ama özellikle böyle bir anda."

Böyle yakınlaşmadan önce odamızın disko topu gibi rengarenk olmasını istemezdim.

Loki birkaç kez elini şıklattı.Değişen bir şey olmayınca açıklama yapma gereği duydu.

"Bir tür yan etki sanırım."

"Neyin yan etkisi?"

"Rüyan-opss gücümün." diye saçma sapan bir toparlama yapmaya çalıştı.

"Rüya mı?Şu an rüyada mıyım?"

Loki'ye bakıp cevap vermesini bekledim.Beynim bana rüyada olduğumu mu anlatmaya çalışıyordu?Vay canına kendimi seviyordum.

"Loki." cevap vermesi için adını bir kere daha söyledim.

"Her zaman rüya görmüyor musun zaten Eli?Sorun ne?"

"Doğru,görüyorum.Ama sen insanları korkutmadan önce ne yapıyorduk hatırlamıyorum."

"Hafızana bakmamı ister misin?"

"Hayır rüyamda bir hafızam var mı ki?Bunu yapabilir misin?"

"Bilmem hiç rüyada denemedim."

Bilincim yerine yavaş yavaş dönerken "Loki." diye sitem ettim.

"Sen yine benim rüyama mı girdin?"

Bilincimdeki anılar yavaş yavaş geri gelmeye başladı.Sadece anılar değil biraz önce Loki ile ne yapacaktım ben?

Oda yüzümle beraber kıpkırmızıya dönerken onu arkamda bırakıp kapıya yöneldim.Kapıyı açtığımda bir uçurumla karşılaştım.Bir adımımı atmıştımki Loki beni kolumdan tutup çekti.

Odaya geri girdiğimde Loki'nin yüzüne bir tokat attım.Acıtmadığını biliyordum ama ona tokat atmak istediğimi bilmesi yeterdi.

"Loki nasıl ileri gitmeye kalkışırsın?Bu resmen faydalanmak."

Kırmızıdan mora dönen odayı aldırmadan odada tur atmaya başladım.

"Ah rüyalarında beni sık düşünmekten vazgeç öyleyse."

"Bu benim rüyam istediğimi görürüm."

Loki kendi ve rüya olmanın arasındaki farkı anlayamayan bir salaktı.Kendimi boşluğa atsam uyanmaz mıyım?

Oda kapısını açıp kendimi boşluğa bıraktım.

"Eli!" kafamı yukarı çevirdiğimde Loki'nin de peşimden atladığını gördüm.

"Özürdilerim."

***

Başımın zonklamasıyla uyandım.Loki rüyalarıma girmeyi kesmeliydi.Bulanık gördüğüm etraf yavaşça netlik kazanmaya başladı.Güneş yeni doğuyordu.

Loki daha uyanmamıştı.Yanı başımda kafası karnımda uyuyordu.Bir elimi sımsıkı tutmuş bırakmıyordu.

Loki'yle yüzleşmek istemediğim için fazla hareket etmedim.Gözlerimi kapatıp uyuyormuş gibi yaptım.Kafamı yana düşürdüm.İnandırıcı olmalıydı.

Loki hareketlenip kafasını karnımdan kaldırdı.

"Yarım saattir düşüyorum Eli!" diye sitem etti.Uyuduğumu fark edince bir süre sessizlik oldu.Elini elimin üzerinden çekip alnıma koydu.

Karnımda yatan bir Loki var ve kalp atışlarım bunun için anormal derecede hızlıydı.

"Beni kandıramayacağını ne zaman anlayacaksın çok merak ediyorum.Sadece beni güldürüyorsun Elizabeth."

Pekala numara yaptığım anlaşılmıştı.Gözlerimi açmam gerekir miydi?Belki sessiz kalırsam giderdi.Ona kızgındım.Bu halde onunla uğraşmak istemiyordum.

Gözlerimi aniden açıp Loki'nin yeşil gözleriyle karşılaştım.Gözlerimi kısıp ona baktım.

"Seninle konuşmak istemiyorum."

"Özürdiledim ya Eli."

"Loki bu saygısızlık.Bir daha rüyalarıma girme.Dün yaptığın da neydi?Sırf seninle konuşmuyorum diye acı çekmemi mi istedin?"

"Bir daha rüyana izinsiz girmeyeceğim Elizabeth.Söz.Acını almamı istemeyen de sendin."

"Evet ama sen bunu özellikle acı çekmem için yaptın.Ara da fark var."

"Eli.Dün seni o halde görünce pişman oldum yaptığıma.Gerçekten özürdilerim."

Loki elimi tutup sıktı.Gözlerimi ondan kaçırırken elimi çekmemi engelledi.

"Beni affet Leydim.Benim hatam.Bana bir şans daha verir misin Eli?"

Gözlerimi kapattım ve olanları düşündüm.Rüyamda olanlardan ne kadar şikayetçiydim?Loki şu an hâlâ acımı çekiyordu.Dün yanıma geldiğini hayal meyal hatırlıyorum.

Dün yanımdan ayrıldıktan sonra hemen Frigga gelmişti.Muhtemelen Loki annesini göndermişti.Kalbi buzdan olan bir adama ikinci bir şans mı vereyim yani?

"Loki neden benden ikinci şans istiyorsun ki?Beni sevmiyorsun bile."

"Eğer Midgard'a döneceksen bile bu şekilde ayrılmayalım.Kaderin bizi nerede kesiştireceğini bilemezsin."

"Tamam Loki ama en ufak yanlışında artık seninle konuşmam."

Loki elimi öpüp parmaklarıyla elimin üzerini okşadı.

"İyi olduğum bir şey varsa o da sözümü tutmaktır."

Loki FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin