16

1.3K 113 43
                                    

  Koridordan gelen ayak sesleri büyük bir gürültüyle yaklaştı.Loki yerde yatan askerleri büyüyle yok etti.Hela muhtemelen onları diğer tarafta karşılayacaktı.

  Kapı gürültüyle açıldı ve Thor içeri girip kapıyı örttü.

"Kardeşim ben çok üz-"

  Bana dönen bakışlarıyla cümlesi yarım kaldı.

  "Eli?"

  "Thor?" Aynı ses tonuyla ona cevap verdim.Loki'nin çok da umrunda değildi bu saçma sapan tepkilerimiz.

  "Annem dediki-"

  "Evet sürgün edildi ve burada."

"Nasıl?"

  "Uzun hikaye kardeşim." dedi Loki. 'kardeşim' kelimesini laf sokmalar dışında pek kullanmazdı.Thor onun ciddiyetini fark etti.Gözlerini bana çevirdi ve parmaklarıyla oynamaya başladı.

  "Ve şey tebrik ederim ikinizi." diye mırıldandı.Thor'un bu halleri beni güldürsede Loki ile göz göze gelince oyunun başlaması gerektiğini anladım.Thor'dan saklamamız gerekiyor muydu cidden?

  Loki yüzünü asıp kızgınca balkona çıktı.

"Loki!" arkasından hüzünlü bir şekilde seslendim.

Thor balkona gitmeden kolumu yakaladı.

"Elizabeth dinle.Annem gibi bende yanınızdayım.Bebeği korumak için elimden geleni yaparım."

  Balkona sinirle çıkan Loki'yi işaret etti.

  "Bebeği istemiyor mu yoksa?"

  Kafamı eğip ellerime bakmaya başladım.Loki tüm topu bana mı attın cidden!

    "Thor,bebek artık yok." diye mırıldandım.Thor gözlerini büyüttü.

  "Bunu o mu yaptı?" diye balkonu işaret etti.

  "Loki'nin masum bir bebeğe zarar vereceğini düşünüyor musun Thor?"

  Thor ne dediğini yeni duyuyormuş gibi "Özürdilerim." dedi.

  "Bekle burada." dedim Thor'a.Balkona çıkıp sessizce Loki'ye fısıldadım.

  "Thor'dan saklamak zorunda mıyız?"

  "Annemden bile  saklayacağım.Hela'nın güvenliği için."

"Beni içeride yalnız bırakma Loki.Ne diyeceğimi bilmiyorum." Sessizce fısıldaşırken Thor'un içeride bir açıklama beklediğini biliyordum.

  Loki "Pekala." diye mırıldandı ve ellerini balkondaki parmaklıklara vurdu.Thor'un karşısına geçtiğinde umursamaz yüz ifadesini takındı.

  "Eli bebek yüzünden sürgün edildi.Eğer bebek olmazsa Eli'nin sürgün edilmesine gerek kalmazdı tamam mı?"

Loki tek kaşını kaldırarak Thor'a 'Anladın mı?' bakışı attı.Benim dediklerimle zıt konuşuyordu ama gerçeği bilmesem Loki'nin bu ciddiyetine bende inanırdım.

  Loki kendini katil yapıyordu.Kendini umursamaz ve acımasız gösteriyordu.Hela için...Başka bir yol bulamaz mıyız?

  Thor kardeşinin dediklerini onaylamam için gözlerini bana çevirdi.Kafamı eğip yere baktım.Her şey Hela için.Dolan gözlerim kızım ve babası içindi.Lanet Odin!

  Thor dolan gözlerimle cevabını almıştı.Thor sinirlenmiş bir şekilde bakıyordu.Loki'yi boğazından tutup duvara vurdu.

  Thor'un beklemediğim bu hareketine çığlık attım. "Loki!"

Loki FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin