Avengers da 10.sırada olmayı hiç beklemiyordum,süpriz oldu.Teşekkür ederim!Bir de Voteler neden okunmalar ile orantılı değil?Vote sınırı getirmek istemiyorum lütfen üzmeyin beni :(
Hayat bazı şeyler için çok kısa.Doğmak,büyümek ve ölmek için.Midgard'da mertebemi yükseltmek için gecemi gündüzüme kattım.
Tüm emeklerimin karşılığını alıp kendimi Asgard'da buldum.Benim için oldukça imkansız görünüyordu.
Bundan daha imkansız olan adamın birinin çıkıpta Loki'yle evleneceğimi söylemesiydi.
Anlattıklarımdan kendime ders çıkaracak olursam imkansız diye bir şey yoktu.Tıpkı Modgud'un birazdan zamanı kırıp doğum anına getireceğini söylemesi gibi.
Plan basitti.Cehennemde zaman farklı işliyordu.Zamanı ileri alacak ve kızım doğacaktı.Loki burada olmayacaktı.Sonra kızımı belli bir yaşa kadar büyütüp eğitecekti.
Modgud'un dediğine göre kızım Ölüm tanrıçasıydı.Bizi buradan çıkarabilecek tek kişi oydu.Bunu nasıl kabul ettiğimi sormayın.
O doğduktan sonra her şeyi düzeltebilirmişim gibi hissediyorum.
"Biraz daha ıkın."
Modgud çocuğumun ebesi olacaktı.Asgard'da ebelerle ilgili şakalar yapılmıyordu muhtemelen.
"Deniyorum!Ahh!"
Derin derin nefes al.Nefes al.Hadi kızım yapabiliriz.Karnım dakikalar içinde şişmişti.Karnım burnumdaydı.Ani gelen doğum sancımla kendimi bu noktada bulmuştum.Son kez ıkındım ve cehennemdeki ilk bebeği doğurma ünvanını aldım.
Bebek ağlama sesi kulaklarıma dolduğunda rahatladığımı hissettim.Modgud onu bir beze sarıp bana uzattı.Kollarımı uzatıp onu göğsüme yatırdım.Çok güzel bir bebekti.
"Merhaba güzellik.Baban seni gördüğünde çok sevinecek."
Loki,bu bebek...Yeşil gözlü ve simsiyah saçları var.Güzelliğini benden almış.Bembeyaz bir teni var.İyi ki gözlerini senden almış.
"İsim düşündün mü?"
"Hamile olduğumu öğrenip aynı gün içinde doğum yaptım.Pek fırsatım olmadı.Önerin var mı?"
"Hela nasıl?Ne dersin?Atmosfere uyumlu."
"Hela.Sevdim bunu."
İsim işini Loki'ye bırakmak isterdim ama eminim karısının cehennemin bir köşesinde doğum yaptığından bi haberdi.
Hiç böyle hayal etmemiştim.Kehanet gerçekleşmemişti.Syrox yanılmış mıydı?Loki bana onun dediklerinin olmama ihtimali olmadığını söylemişti.Kehanet bozuldu mu?
Frigga'nın kollarına büyü yapılmasın diye zincirler vuruldu.Loki,sen ne halt yiyordun bunlar olurken?
Kucağımdaki güzelliğe baktım.Onunla burada çok zaman geçirecektik.Uzun bir zaman...Ama Asgard'daki zaman fazla ilerlemeyecekti.Loki en azından yakın zamanda bizi görecekti.
Kızıma hayatında şans vermedim mi?Vermediler mi?Böyle doğdun mu diyecektim ileride?Ya Ölüm Tanrıçası olmak istemezse?
İstemezse onu zorlamayacaktım.Ama geçecek bunca zamanı Odin'in yanına bırakmayacaktım.
***
Cehennemde geçen 17 yıl sonra
Kömürden daha siyah saçlara sahip Hela cehennemin rüzgarında dalgalanan saçlarıyla koşarak bana sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Loki Fanfiction
FanfictionBu bir Loki Fanfictionıdır. Bir Midgardlıyla bir Asgardlının hikayesi...