5

2K 193 97
                                    

  Kafamı yataktan kaldırıp karşımda beni izleyen adama baktım.Bunca konuşmamızda burada mıydı?

"Aslında hiç gitmedin değil mi?"

Kafamı oflayarak geri yastığa koydum.Ellerimle yüzümü örttüğümde Loki sırıtıyordu.

  "Eşim olacaksan zeki olmanı tercih ederim."
 
  "Eşin falan olmayacağım Loki!Bizi dinlemende oldukça ayıp."

"Bir eşim olacaksa bunun Midgardlı biri olmasını istemem zaten."

Bizi dinlemesine pek kafayı takmıyormuş gibiydi.Yanıma gelip yatağa oturdu.

  "Bunu konuşmamız mı gerekiyor cidden?" Diye mırıldandı.

  "Bende bayılmıyorum zaten seninle konuşmaya Prens Loki."

"Az önce pek öyle görünmüyordu ama neyse."

   Sinirle yataktan fırladım.O çıkmazsa ben çıkardım.Kapıya bir iki adım kala Loki ansızın önümde belirince göğsüne çarptım.Beni kollarımdan tutup ayakta durmamı sağladı.

"Konuşalım sonra git."

"Çekil yolumdan.Saçma sapan ithamlarını duymak istemiyorum."

"Saçma sapan itham yapmayacağım sadece dinle."

"Loki odamda izinsiz beni dinliyorsun!"

Loki eliyle ağzımı kapattı.Büyü kullanarak susturmak istememiş gibiydi.Şu an Loki ile dipdibeydik.Bir eli ağzımda bir eli kolumu tutuyordu.

  Göğsüne çok yakın haldeydim.Kalp atışlarını duyuyordum.Sahi Tanrıların kalbi var mıydı?Mecazen sormuyorum...Loki ile bakışmakla geçen saniyelerin sonunda kapı çalındı ve açıldı.

  Ben gözlerimi kapıya çevirirken Loki elini ağzımdan çekip arkasına döndü.Ben Loki'nin arkasında kalmıştım ve Loki'nin yeşil pelerini arkasına saklanmak istiyordum.

Kapıda Thor ve arkasında Licx vardı.Licx hayır...Yapmamış ol.

  "Özürdilerim yanlış bir zamanda geldik sanırım."

Thor kapıyı çekip gitti.Kapı kapanırken Licx'yle gözlerimiz buluştu.Beni satmadın Licx değil mi?

  Kapanan kapıya bakarken Loki gözlerim hizasında elini şıklatıyordu.

"Hey Midgardlı."

  Loki'ye bakınca gözlerindeki yeşillerle beni zehirlememesini umdum.Loki tüm konuşmamızı dinlemişti.Birine söylediğim için kızar mıydı?

  "Sorun ne?Thor'un yanlış anlamasıysa bırak anlasın çokta önemli değil."

"Th-Thor ne anladı ki?" diye sordum.Loki'nin pis pis sırıtmasıyla ağzım açık kaldı.Ellerimle Loki'nin dudaklarını kapattım.

  "Hayır duymak istemiyorum.Sakın söyleme."

  Odanın balkonuna çıkmak için arkamı döndüm.Güneş tüm sıcaklığıyla vuruyordu.Elimi gözlerime siper ettikten sonra arkamdan gelen Loki'ye baktım.

  "Peki sen ne düşünüyorsun?Kehanet konusundan bahsediyorum."

"Bir Midgardlıya layık görülmem saçmalık.Melez falan olabilir misin?Midgardlı olduğuna emin miyiz?"

  "Güçten başka bir şeyi önemsemeyen Loki..."

  "Güçten bahseden kim?Düşmanım az mı sanıyorsun Eli?Gezegeniniz beni kötülük tanrısı olarak anıyor.Kendini koruyacak kadar güçlü birini isterim.Kendim için değil.Thor da güçlü ama bak gerizekalının önde gideni."

Loki FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin