13

1.6K 137 49
                                    

Loki kendi yarattığı yeşil alanda yürümeye başladı.

"Hamile yani?"

"Evet oğlum,Elizabeth hamile tebrik ederim.Sorunun ne olduğunu bana söyleyecek misin?"

"Bıktım birilerinin çıkıp kehanet adı altında bir şey söylemesinden."

"Syrox bir şey mi dedi?"

"Hayır o söylemedi.Ragnarok'u biliyorsun anne.Bu bebeğin Ragnarok'a sebep olacak bebek olduğunu düşünüyorlar ya da öyle."

"Od-"

"Hayır anne kesinlikle bunu Odin bilmeyecek.Eğer bu bebek Ragnarok'u getirecekse onu öldürür."

Karnımın kasılmasıyla düzenli nefes alıp vermeye çalıştım.Bir kız olacaktı...Frigga bunu nasıl bilebiliyordu?Biz daha dün şey neyse işte...Benim haberim yokken Licx bunu nasıl görebiliyordu.Büyücü müydü?

Frigga oğlunun yanına gitti ve yüzünü elleri arasına aldı.

  "Pekala kimseye söylemiyorum.Ama bilki Loki bu bebeğin yaşaması için elimden geleni yaparım."
  Loki yüzünde duran annesinin ellerini öptü.

  "Seni seviyorum anne."

  "Bende seni Loki dikkatli ol.Yardıma ihtiyacın olursa hemen bana gel."

  Loki eliyle etrafımızdaki kalkanı kaldırdı.Elimden tuttu ve dışarı çıktık.Bilindik koridorlardan yürürken kafamı çevirip Loki'ye baktım.Karnımda bir şey var Loki...

  Odin'in hamileliğimle ilgileneceğini hiç düşünmüyorum.Bundan ona ne?Ragnarok zırvalığının ne olduğu umurumda bile değil.Hiçbir şey masum bir bebeğin ölümüne sebep olamaz.Özellikle de kızımızın ölümüne...

  Loki'nin odasına geldiğimizde beni yatağa kadar getirdi ve yanıma oturdu.

  "Eli dinle odadan çıkma.Odin'le karşılaşmamaya çalış."

  "Loki korkuyorum neler oluyor?Ragnarok ne demek?"

  "Ragnarok bir tür kehanet.Çok eskiden söylenmiş bir kehanet.Asgard'ın kıyameti demek aslında.Birisi ya da bir şey Asgard'ı yok edecek."

  "Bebeğe dokunmalarına izin vermem." dedim net bir kararlılıkla.
 
  Loki elimi tuttu.Gözleri bana katıldığını anlatmaya yetiyordu.

  "Bende izin vermem Eli."

  Syrox'un kehaneti yalan çıkmazdı.Bu bebeği karnı burnumda gördüm.Nasıl masum bir bebeği suçlarlardı?Asıl kehaneti başlatan şey onların suçlamaları olmaz mıydı?

  Loki de benim gibi uzaklara dalmış ne yapacağını düşünüyordu.Odanın ortasındaki yatakta oturmuş sessizliğimizi konuşturuyorduk.
 
  Başımı Loki'nin omzuna yasladım.Gözlerimi kapatarak ilerideki mutlu tablomuzu görmeye çalıştım.Loki,kızımız ve ben.Motivasyona ihtiyacım vardı.Belki biraz uyusam her şey düzelirdi.

   Loki omzumu bir iki kere dürttü.Başım omzundan düşerken tutup beni yatağa yatırdı.

  Kafamı yastığa koyup gözlerim kararken mutlu aile tablomun arasına karıştım.

***

  Kolumda hissettiğim sarsılmayla gözlerimi açtım.Gri kostümlü muhafızlar beni tutup yataktan çektiler.Dizlerimin üzerine kapaklandığımda kafamı sinirle kaldırdım.

  "Bu ne cüret!"

  "Midgardlı Elizabeth,Odin seni huzurunda istiyor."

  "Söyleseniz kendim giderdim.Loki nerede?"

Loki FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin