15

1.4K 128 14
                                    

  Loki'nin o tanıdık odasına adım attığım an etrafıma baktım.Nefes alış verişlerim değişiyordu.Odada değişen bir şey yoktu.Asgard'da ben gideli ne kadar zaman geçmişti?

  Gözlerim dolu doluydu.Loki'yi çok özlemiştim.On yedi yaşında bir kızım olmasına aldırmaksızın küçük bir çocuk gibi ona sarılmak istiyordum.

  "Anne lütfen ağlayacağım deme."

  "Sen burada bekle.Loki'yi bulup geleceğim.Biri gelirse saklan hemen."

Kapıya yürürken zeki kızım aklına yeni gelen şeyi sordu.

"Anne dur herkes seni sürgünde bilmiyor mu?"

"Benim için küçük bir numaran var mı?"

  Hela elini başımın üzerinden geçirdi ve bana uzun siyah kapşonlu bir kıyafet verdi.Şapkayı iyice kafama geçirip yüzümün gölgeler içinde kalmasına izin verdim.

  Hela'ya son kez bakıp odadan çıktım.Loki'nin en sık geçtiği yerleri düşündüm.Ama bağırış seslerini duymam işimi kolaylaştırmıştı.

  Odin'in odasında elleri yeni çözülen Frigga'yı  görmüştüm.Loki sinirle Odin'in üzerine yürüyordu.

  "Ne demek onu cehenneme gönderdim!?Orada olmayı hak edecek hiçbir şey yapmadı!"

  Ben gideli ne kadar olmuştu?Beş dakika?Vay canına Loki'nin uzun süre benden ayrı kalmayacak olması güzeldi.Birimiz yeterince özlemişti zaten.

  Muhafızların arkasında kapıda dikilirken Frigga ile göz göze geldim.Başta inanamadığına dair bir yüz ifadesi belirsede gülümseyerek bana baktı.

   Odin muhafızlara emir vermiş ve Loki'yi tutup kendisinden uzaklaştırmıştı.Askerlerin gücü Loki'ye yetmezdi ki.

  "Olan oldu Loki.Bunun geri dönüşü yok."

  "Loki." diye mırıldandı Frigga.Loki öfkesini ve elinden hiçbir şey gelmemesinin çaresizliğini yaşıyordu.

  "Annemi nasıl zincire vurursun?" diye sordu.

  "Şu an zincirler yok gördüğün gibi." dedi Odin.

"Loki." diye mırıldandı Frigga.Loki 'Ne var?' bakışını attığında Frigga,Loki'nin elini tuttu.

  Frigga'nın elinden Loki'ye yeşil küçük dumanlar geçiyordu.Belkide beni gösteriyordu.

  Loki parmağını kaldırıp Odin'e doğru salladı.

  "Bu burada bitmedi.Bunun hesabını vereceksin!Elizabeth'i oradan çıkaracağım ve seni de oraya tıkacağım!"

  Loki son sözlerini söyleyip odadan çıktı ve koridorun köşesinde onu beklemeye başladım.Yeşil ve siyah karışım rengi görünce Loki'nin kolunu tutup onu köşeye çektim.

Belki biraz fazla çekmiştim.Loki üzerime düşünce Loki ile duvar arasında kalmıştım.Loki kaşlarını çattı.Yüzümdeki kapşonluyu kaldırdı.

"Eli?" diye fısıldadı.Yüzündeki mutluluk ömrüm boyunca bana yeterdi.Ah evet bu gözleri gerçekten özlemiştim.Hela'nın gözleri de aynıydı ama farklı bakıyorlardı işte.

  "Sen nasıl buradasın?"

"Loki odana gitmemiz lazım.Anlatmam gereken çok şey var."

  Loki etrafına bakarak beni kolunun altına aldı.İnanamıyormuş gibi dönüp bana bakıyordu.Odasının önüne yaklaşırken iki asker karşıdan bize doğru yürüyordu.

  "Havalı girişleri severim."

Hela odadan çıktı ve bize bakmadan karşıdan gelen iki askere döndü.Askerler beni fark edince hızlanmaya başladılar.Hela elinde hançerlerini çevirdi.Ona dokunabilecekmiş gibi elimi uzattım.

Loki FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin