Sevgili Lokiciklerim yorumlarınız yüzümü güldürüyor o yüzden onları benden eksik etmeyin lütfen.Sizi seviyorum keyifli okumalar!
Sıçrayarak uyandım.Yattığım yerden doğruldum.Acıyla inlerken Frigga sevinçle bana baktı.
"Loki başardı." Dedi yanında ona yardım edenlere.Etrafa bakınca Loki'nin odanın bir köşesinde uyuduğunu gördüm.
"Uzan tatlım henüz işim bitmedi."
Frigga beni omuzlarımdan geri yatırırken Loki hareketlenerek uyandı.Kafasını sağa sola çevirerek gözlerini açtı.
"Ah Eli!Bir dahakine ben rüyandan çıkmadan uyanma." dedi.
Frigga'ya dönüp Loki'nin neyden bahsettiğini açıklamasını umdum.
"Eğer rüyana giren kişi sen uyanmadan çıkamazsa uyanana kadar boşlukta düşer."
Frigga'ya kısa açıklamasından dolayı minnettardım.Kemiklerime bir şey batırırken bakmamaya çalışıyordum.Loki acıyla yüzünü buruşturuyordu."Bir daha bunu yapma!" dedim.Benim yüzümden kimsenin acı çekmesine gerek yoktu.
"Hangisinden bahs-'"
"Tanrım!Ne?Loki seni-Ahhhhh.Bir daha acımı alma."
"Bakarız." Loki yüzüme gülerken kafamı diğer tarafa çevirdim.Utançtan yanaklarım kızarmıştı.Rüyada öpmek gerçek öpücük sayılmazdı değil mi?Bilinçli olarak yapılsa da...
"Seni uyandıran ne oldu Elizabeth?"
Yanaklarım kızarmaya başlayınca dilimi ısırdım.Frigga kızaran yanaklarımı fark edip üstelemedi.
"İyi hissedince konuşuruz."
Kafamı tamam anlamında salladım ama bu konu hiçbir yerde konuşulmayacaktı o kadar!Gözlerimi yumdum.
"Eli sakın uyuma günlerdir uyuyorsun." diye sitem etti Loki.Ben yokken ne yaptılar acaba?Bunca zaman...
"Uyumayacağım."
"Güzel." diye mırıldandı Loki.Frigga son kez kemiğime bir şey batırdığında Loki'nin bağırmasıyla irkildim.
"Loki!Seni gerizekalı kes şunu!" diye bağırdım.
Frigga durdu ve oğlu ile göz göze geldi.Loki 'devam et' dercesine kafasını salladı.
"Hayır Frigga lütfen,Loki şunu kesene kadar devam etme."
"Loki'nin bağırdığı acıya sen hiç dayanamazsın ama." şeklinde bir açıklama yaptı.Oğluna acımıyor musun be kadın?
Kafamı yana çevirip dişlerini sıkan Loki'ye baktım.Bana baktığında sessizce mırıldandım.
"Neden acıyı Thor değil de sen çekmek zorundasın ki?" Loki bu dediğime gülerken Frigga duymamış gibi yapmayı tercih etti.
Loki'yi sadece hoş buluyordum.Birine bu kadar hızlı aşık olunabilir miydi?Benim için yaptıkları ve şu an benim için acı çekmesi beni üzerken etkilemiş miydi?Başkası için bunu yapar mıydın Loki?
Hayran hayran Loki'ye bakarken Loki başını geriye atmış derin derin soluyordu.Frigga bana dönerek.
"Bitti.Bol bol istirahat edersen toparlarsın kısa sürede.Geçmiş olsun Elizabeth."
"Çok teşekkür ederim Frigga anne."
Kalkıp onu selamlamaya çalıştım.Ama Loki inleyince bundan vazgeçtim.Frigga anlayışla başını salladı ve odadan çıktı."Frigga anne mi?Bu kadar hızlı mı?Düğün tarihimizi de konuşalım hazır başlamışken."
Hadi ama Odin'e burada herkes Odin baba diyordu.Aynı mantıkla Frigga'ya da Frigga anne denemez mi?Denmiyor mu??
"Burada ona nasıl sesleniyorlar?"
"Sen anne diyeceğin için bunun çok önemi yok."
"Loki!Kes şöyle şeyler demeyi!Midgard'a ne zaman döneceğim?"
"İyileşmeden dönmezsin.Hem acelen ne?Midgard'a geç döneceğine dair rapor gönderdik zaten."
"Loki bana kaç gün uyuduğumu söyle.Elçilik toplantısı ne oldu?Odin de uyanmış."
"Sekiz,dokuz gündür uyuyorsun.Elçilik toplantısı mı?-Güldü.-Sence buz devlerinin saldırısından sonra ortada barış kalır mı?Hepsi gezegenlerine döndü."
"Ne???"
"Odin senin cesaretin karşısında hayran kalmış.İyileştiğin zaman senin için bir tören olacak."
"Odin bunca zaman beni görmüş mü yani?"
"Seni duymuş.Kemiklerin kırılmış bir biçimde yatarkende duymuş.Bir daha sakın o Midgardlı bedeninle bir buz devinin karşısına çıkmayı düşünme.Anlaşıldı mı?"
"Bir daha yapmam asla.Özürdilerim Odin ama gerçekten ölümden döndüm.İğrenç bir duyguydu."
Loki bana bakarken ona,bana dokunmamasını söylediğim an geldi aklıma.
"Sende bir buz devisin."
"Evet öyleyim."
"Yani bu Midgardlı bedenimle seninde mi karşına çıkmayayım?" diye onu kendi dedikleriyle vurdum.Loki ise olayı bambaşka bir tarafdan gördü.
"Beni yenemezsin zaten.O Midgardlı beynini kullanma boşuna."
"Loki!Birisi gelecekte eşi olarak düşündüğü kızı nasıl böyle aşağılar?"
"Seni gelecekteki eşim olarak düşündüğümü söylemedim."
Ah bu acıttı Loki.Kafamı Loki'nin olmadığı tarafa çevirdim.Beni sürekli aşağılamasından bıkmıştım.
"Hey Midgardlı söylediklerime gerçekten alındı mı?"
Ses vermemeyi tercih edip gözlerimi dinlendirdim.
"Hey Elizabeth."
Bedenimi de Loki'den ters tarafa çevirince Loki'nin ağzından acı dolu bir inleme çıktı.Ben bunu yapmamasını söyledim mi?Söyledim.
"Bunu bilerek yaptın.Asgard veya Midgard fark etmez.Kadınlar kadınlardır.Eli cidden benimle konuşmayacak mısın?"
Ben konuşmamaya devam edince bir ayaklanma sesi duydum.Loki'nin adımları önce yakınlaştı sonra uzaklaşmaya başladı.
"Ben gidiyorum o halde sana acınla başarılar diliyorum."
Loki kapıdan çıkarken bedenime giren acıyla şaşırıp kalmıştım.Dudaklarımdan acının sesleri firar ederken gözlerimden yaş geldi ve sırt üstü yatmaya çalıştım.
Her hareketimde kemiklerim batıyormuş gibi hissediyordum.Loki buna nasıl katlanıyordu?Sırf onunla konuşmadım diye 'Al acın nasıl bir şeymiş tat.' olayını bana yaşatıyorsa onunla konuşmayacaktım.Çünkü bu yaptığı adilikten başka bir şey değildi.
Acıyla kaçıncı kez inlemem hatırlamıyorum,kendimi en son sırt üstü atabildiğimde Frigga içeri girdi.
"Tatlım sen ağlıyor musun?"
Ağlarken hıçkırmamak için kendimi zorladım.
"Be-Benim canım çok yanıyor."
Dudaklarımdan bir hıçkırık firar ederken Frigga ellerini üzerimde gezdirdi ve bir şeyler söyledi.
Başıma bir şifacı bırakarak yanımdan ayrıldı.Acım azalsada ara sıra fark etmeden inliyordum.Halsiz ve kendimden geçmiş yatarken bir ara Odin'in geldiğini hayal meyal hatırlıyorum.
Sonra Loki'yi hatırlıyorum.Yanıma gelip elini alnıma koymuştu.Ateşime mi bakıyordu?Ben yine inliyordum.Onun yanında acı çekmediğimi göstermek gibi saçma şeyler yapacak hali kendimde bulamıyordum.
Acım yarı yarıya azalmışken ağzımdan istemsizce "Tanrım." kelimesi dökülmüştü.Ben bunu Loki'ye demesemde o öyle anlamış olabilirdi.
Acım kaybolduğunda Loki elini alnımdan çekti ve kafam kendini boşluğa bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Loki Fanfiction
FanficBu bir Loki Fanfictionıdır. Bir Midgardlıyla bir Asgardlının hikayesi...