Loki canı sıkıldıkça Hela'nın yanına gidiyor ve Hela'yı her seferinde dediklerine pişman ediyordu.Babasını yenebileceğine olan inancı gün geçtikçe kırılıyordu.Ama Loki içten içe kendisini yenebilecek kadar güçlü olsun istiyordu.
Ben ise onların komik diyaloglarına gülüyordum.Hela çok güçlü olacaktı bunu biliyordum.
Loki taht konusunda Thor'un fikrini almış ve kardeşinin onu desteklediğini görmesi onu sevindirmişti.Loki'nin tahta gerçekten gözü yoktu.Bunu Hela için yapacaktı.
Odin birkaç gün sonra tahtan çekilecek ve Frigga ile planladıkları yerlere seyahat edeceklerdi.Bende Hela'ya bu durumu anlatmış ve çok güzel tepkiler almıştım.Babasının Asgard kralı olacak olması onu çok sevindirmişti.
***
Odin başındaki tacı Loki'ye uzatırken arkada gülümsüyordum.Gözlerim dolmadı hayır ağlamayacağım.Omzumda hissettiğim elle arkama döndüm.
"Loki ağlamanı istemez Elizabeth." dedi Thor.Mutluluk göz yaşlarımla ona gülümsedim ve göz yaşlarımı sildim.Neden bu kadar duygusalım şu anda?
Loki asası ve başında tacı ile tahta oturdu.Bir şey demek içinden gelmiyordu.Zaten Odin onu kral ilan ettiğini herkese söylemişti.Loki önünde diz çöken askerlere baktı ve hepsine kafasını eğerek selam verdi.
Askerler dışarı çıkarken Thor beni omuzlarımdan tutup kapıya yönlendirdi.Peşimden Frigga'da geliyordu.
"Beni kapı dışarı mı edeceksin?Benim kocam kral,Thor!" diye sessizce Thor'a fısıldadım.Thor kulağımın dibinde güldü.
"Odin son kez Loki ile konuşacak.Zaten sonra bir süreliğine Asgard'dan ayrılacaklar."
Kapı dışarı edildikten sonra son kez dönüp Loki'ye baktım.Kapılar kapanmadan önce bana göz kırptı.Kıkırdarken Thor bana olumsuz bakışlar atıyordu.
Aklıma gelen şeyle yanımdan ayrılmak üzere olan Thor'u kolundan yakaladım.Frigga ve askerler koridorun sonundan köşeyi dönmüş ve görüş açımızdan çıkmışlardı.
"Midgard'a mı?" Thor bu aralar sık sık oraya gidiyordu.Bunun sebebinin o kız olduğunu biliyordum.
"Ev-Evet." Thor boğazını temizlerken "Ne kadar da tatlı." diye mırıldandım.
"Loki'yi yalnız mı bırakacaksın?"
"Temelli gitmiyorum Elizabeth.Kardeşim Asgard'ı idare edebilir."
"Evet edebilir.Jane ile ne zaman tanışacağım?"
"Sana Jane'i kim anlattı?"
Thor'un omzuna vurdum."Hadi ama aramızda sır olmadığını sanıyordum."
"Tamam müsait olduğu bir zaman onu Asgard'a getiririm." dedi.Keyifle gülümsedim.Thor'un mutlu olmasını isterdim.Tabi onunla dalga geçmeden de olmazdı.
"Bunu yapmadan önce kralından izin almayı unutma."
Thor bu lafımın üzerine "Görüşürüz Jan- yani Elizabeth." dedi ve hızlı adımlarla uzaklaşmaya başladı.
"Pabucumun Kralı." diye şakayla karışık söylenirken tüm koridor boyu bağırdım.
"Seni duydum!"
"Aman lütfen beni zindana atma Kraliçe hazretleri."
Thor koridorda kaybolurken hâlâ sırıtıyordum.Kraliçe.Vay canına bu kelimeyi bana ilk kullananın Thor olacağını düşünmemiştim.Koskoca ölüm tanrıçası doğurmuş biri olarak Kraliçe olmak normal geliyor ama buna nasıl alışacağım bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Loki Fanfiction
FanfictionBu bir Loki Fanfictionıdır. Bir Midgardlıyla bir Asgardlının hikayesi...