18

1.1K 105 40
                                    

Odin'in önünde eğilmek midemi bulandırıyordu.Sırf bunun için Hela'ya Asgard'ı yok etmesini söylememek için kendimi zor tutuyordum.Tüm Asgard'ın suçu yoktu elbette.

Odin'e selam verdik ve kenara çekildik.Frigga,Odin'nin yanında duruyordu.Thor dış kapının dış mandalı gibi dış kapıda bekliyordu.Ama bunun ailevi bir mesele olduğunu düşündüğü için fazla beklemeden içeri girdi.Bize desteği tamdı.

Midgard'a gitmek yerine bize destek olmayı seçmişti.Canımsın Thor!Loki'den sonra...Thor'un Midgard'da bir kız arkadaşı olduğunu düşünüyordum.Loki bir ara lafını etmişti. Jale mi?Jane mi?Öyle bir şey demişti. Thor'un ağzını aramam gerektiğini bir yere not aldım ve şu ana geri döndüm.

Toplanan küçük bir ekip bize dik dik bakıyordu.Loki'de onlara aynı bakışlarla karşılık veriyor ve karşı tarafı korkutuyordu.İyi de yapıyordu!Siz kimsiniz de bizim hayatımıza burnunuzu sokuyorsunuz!

"Pekala görüşlerinizi dinliyorum sevgili dostlarım."

'Sevgili dostlarım' dedikleri kişi dört kişilik kahin kılıklı kişilerdi.Beyaz uzun saçlı adam Loki'den gözlerini ayırarak bana bakmaya çalıştığında Loki elini gözlerime siper etti.

"Ona bakmayı kes." diye tısladı.Sırası mı cidden?Odin de benimle aynı düşünceyi paylaşıyordu. "Loki." diye hafif bir ses tonuyla uyardı.

Loki elini yavaşça indirdi ve yumruğunu sıktı.Yaşlı adam Odin'e dönerek konuştu.

"Kehanete göre Loki'nin ilk çocuğu Ragnarok'a sebep olacak.Eğer öldüyse sorun ortadan kalkmıştır.Loki'nin ileride doğacak çocukları bir tehlike oluşturmuyor Odin."

Odin tane tane konuşan adamı dinledi ve kafasını salladı.Thor elini Loki'nin omzuna atarak sıktı.Burada olduğunu bilmemizi istiyordu.Frigga, Odin'e cehennemden nasıl çıktığıma dair farklı şeyler anlatarak onu kandırmıştı.

Frigga anne kocana yalan söylemene sebep olduğum için özürdilerim ama bunu hak ediyor.

"Loki ve Elizabeth." diye bize seslendi Odin.Ayağa kalkarak konuşmasını bekledik.

Loki tüm bunların deli saçması olduğunu düşünüyordu.'Seks yapmak için kimseden izin almam.' diyordu ve kendini sıkıyordu.Yumruk yaptığı elini tuttum ve parmaklarını yavaşça açtım.

Her an bir şey söyleyip Odin ile kavgaya girebilirdi.Lütfen kavga olmasın lütfen sadece tamam diyip çıkalım buradan.

"Loki doğacak çocukların tehlike arz etmediği için eşin ile birlikteliğinde özgürsün."

Loki ellerini birleştirip yapmacık olduğu belli olan bir tonda "Çok minnettarım Yüce Odin." dedi.

Odin onu takmamaya çalışarak devam etti."Loki eğer kabul edersen tahta senin geçmeni istiyorum.Kahinlerde bunu onayladılar.Bu taht Thor kadar seninde hakkın.Tabi Thor için sorun olmazsa."

"Ben senin öz oğlun değilim.Buz deviyim." diye odada bulunan herkese bir hatırlatma yapma gereği duydu.Odin buna güldü ve Frigga'ya baktı.

"Benim annemde bir buz deviydi Loki." (Mitolojide Odin'in annesi de bir buz devi.Ya da büyükannesi miydi?Annesiydi galiba.)diye bir itirafta bulundu.Loki bunu beklemiyormuş gibi şaşırdı ama hemen yüz ifadesini topladı.

"Gerçekten mi?" dedi Thor.Zaten Loki'yi kardeşi gibi gördüğü için bu hiçbir zaman sorun olmamıştı ama onun da bunu bilmediği aşikardı.

"Evet öyleydi.O yüzden eşinle tahta geç ve Asgard'ı yönet.Hemen karar vermek zorunda değilsin.Benim artık yaşım geçiyor.Anlarsın ya."

Loki hiçbir şey demedi.İlk defa diyecek bir şeyi yoktu.Odin de diğer tanrılar gibi bir gün toz olup gidecekti.Ondan önce Asgard'ın yönetimini birine bırakmak istemesi normaldi.

"Çıkabilirsiniz."

Loki'yi kolundan tutarak odaya kadar götürdüm.Bu arada ise hiç konuşmadı.

"Hadi ama Loki bir şey söyle.Senin her zaman diyecek bir şeyin olur."

Yatağın kenarına otururken Loki'yi de yanıma oturttum.Yanımda oturan adamı omzundan birkaç kez dürttüm ve bana bakmasını sağladım.

"Tahta hiçbir zaman gözüm olmadı." dedi.Ben konuyu açmayı düşünmezken o bana içini açmaya başladı.

"Ne?"

"Thor tahtı alabilir ilgilenmiyorum."

"Loki baban bunu Thor'a değil sana diyorsa yapabileceğine inandığı için söylüyor."

"Hayır sadece o aptal kahinlerin dediklerini bana aktarıyor."

"Eğer Asgard'ın başına geçersen bir bakıma dokuz diyarında hakimi olacaksın.Hela için iyi olmaz mı?"

"Hela." diye kendine söylendi.Ben ise aklıma gelen düşünce ile devam ettim.

"Hela için kimsenin ölüm emri çıkarmadığına emin oluruz.Sözün dinlenir ve o da özgür olabilir.Ama eğer istemiyorsan saygı duyarım Loki."

"Elizabeth öyle bir şey söylüyorsun ki." Loki geriye yatarak sırtını yatakla buluşturdu.Bende yanına uzandım.

"İstemiyorsan yapma asla.Mutsuz olacağın bir şeyi yapmanı istemem."

Loki bana dönerek saçlarımla oynamaya başladı.

"Sizin mutlu olmanız bana yetiyor Eli.Hemen karar vermek zorunda değiliz."

Loki saçlarımla oynarken iyice mayıştığımı hissettim.Kedi gibi göğsüne kıvrılırken Loki uyuyup uyumadığımı kontrol ediyordu.

"Eli sakın bana uyuyacağını söyleme!Hey Eli!İzin çıkmışken yarım kalan işimizi halletsek mi?"

Gözlerimi açmadım ve Loki'nin oflayan nefesini içime çektim.Saçlarımla oynamaya devam ederken cevap verecek gücü kendimde bulamadım.

"İyi öyle olsun." Dedi Loki.Numara yapmadığımı biliyor,kendi kendine tripleniyordu.

Her şey yolunda gidiyordu.Hela yaşıyor ve varlığı bilinmiyordu.Bilinsede bilinmesede cehennemde bizden uzakta kalacağı gerçeği değişmiyordu.Son olarak da Loki ile evliliğimize karşı çıkan yoktu.

Belki de yavaş yavaş mutlu olabilirdik bizde.Tabi önce bir düğün yapmalıydık ve tüm Asgard'a Loki'yi kaptığımı göstermeliydim.

Loki FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin