Loki'nin gösterdiği ahşap ve sarı kapıdan içeri girdim.Oldukça ferah ve geniş odada kenara bırakılmış kırmızı bavulum oldukça gülünç duruyordu.Elinde bavulu olan bir ben olduğuma eminim.
Odada bulunan dolabı açtığımda çok güzel elbiselerle karşılaştım.
"Pekala Asgard şimdiden bir puan öndesin."
Bu kıyafetler varken kim bavulu açardı!Dolaptan beyaz ince tüllü bir elbise çıkarıp üzerime tuttum.Etrafımda dönerek tülleri havalandırdım.Kahverengi uzun saçlarıma yakışacaktı.Üzerimdeki sıkıcı gömlek ve pantolonu çıkarıp Asgard elbisesini giydim.
"Harika oldu." diye kendi kendime mırıldandım.Odadaki işlemelerde parmaklarımı gezdirip hissetmeye çalıştım.Ortada koca bir yatak vardı ve bir balkon kapısı.
Balkon kapısını açıp odaya hava girmesine izin verdim.Esen rüzgarla omzumdaki saçlarım havalandı.Altın parmaklıkları kavradım ve Asgard'ın tüm manzarsına baktım.
"Çok etkileyici."
Elçilerin içinde en meraklı ve turist gibi görünen tek ben vardım.Kapımın çalınmasını duymamla odaya geri girdim.Kapıyı açınca sarayda görevli bir kız olduğunu anlayıp kafamı eğerek selam verdim.
"Merhaba?"
"Merhaba Bayan Elizabeth.Bir saat sonra büyük salonda yemek yenilecek sizi almaya gelmemi ister misiniz, kendiniz mi gelmek istersiniz?"
"Yerini tarif ederseniz ben kendim giderim."
"Tabiki şu merdivenlerden aşağı inin ve sola dönün büyük gösterişli kapıyı görürsünüz zaten."
"Anladım teşekkür ederim."
"Rica ederim.Bu hafta için sizinle ilgilenmek üzere görevlendirildim.Herhangi bir isteğiniz olursa bana söylemeniz yeterli odam hemen karşınızda."
"Benim için mi görevlendirildin?"
"Evet ismim licx."
"Elizabeth."
"Bayan Elizabeth o halde yemekte görüşürüz."
"Sadece Elizabeth diyin lütfen."
"Tamam.Yemekte görüşürüz."
Üzerimdeki elbiseyle gitmeye karar verdim ve saçlarımın öndeki tutamlarını tokayla arkamda topladım.
Değerli taşlardan yapılmış süslere göz attım.Bir tanesini alıp kafama taktım.Beyaz taş tam alnımın ortasında duruyordu.Hafif sarkan bir iple kafamın arkasına doğru devam ediyordu.
Herkes dış görünüşe önem verirdi.Dünyalı gibi gözükmesemde güzel görünüyordum.Odada biraz daha turlayıp yeni fark ettiğim tuvalet ve banyoyu dolandım.Asgard sabunları,şampuanları,küvetleri,manzara ve altın...Altın!Bazen boğucu gelebiliyor insana.
Odamda saat olmadığı için geç kalmaktansa erken gitmeyi tercih ettim.Kapıyı açınca Licx ile karşılaştım.
"Vay canına!Tam bir Asgard leydisi gibi olmuşsun."
"Teşekkür ederim Licx.Sende çok güzelsin."
Mavi gözlü ve siyah saçlı Licx hizmetçiler için fazla güzeldi.Belki de o leydilere benziyordu.Birlikte yemek salonuna indik ve her ne kadar buna gerek olmadığını söylesem de benim için kapıları açtı.
"Teşekkür ederim Licx."
"Rica ederim Leydi Elizabeth."
Licx'nin bu dediğine güldüm.Leydi Elizabeth...
"Burada leydi değilim bana öyle seslenme."Bana hangi masaya oturacağımı gösterdi ve kendi başka masaya geçti.Masada ateş ablamız ve antenleri olan bir adam oturuyordu.Erken gelmiştim...
Antenleri olan adamın göz akı yoktu,simsiyahtı.Bana oldukça ürkütücü geldiği için başımla selam verdikten sonra göz teması kurmaktan kaçındım.
Salon yavaş yavaş dolmaya başlarken bir elim çenemde sıkılmış bir şekilde etrafı izliyordum.Tavanda Odin,Thor ve Frigga çizimleri vardı.Frigga'yla tanışmak için sabırsızlanıyordum.
Odin biz Asgard'a ayak basmadan birkaç gün önce Odin uykusuna yatmıştı.Frigga da onu korumak için sürekli yanında bulunuyordu.Odin'in uykusunun kısa süreli olacağını düşünüyordu Asgardlılar.
Yanıma oturan kel adamla kafamı ona çevirdim.
"Merhaba Midgardlı.Dinlenebildin mi?"
"Merhaba.Dinlendim sayılırım.Bu arada ismim Midgardlı değil Elizabeth."
"İsmini biliyorum Leydi Elizabeth.Bende Syrox.Bana daha çok kehanetçi diye sesleniyorlar."
"Vay canına geleceği mi görüyorsunuz!Ayrıca ben leydi değilim Bay Syrox."
"Leydi olabilirsin elbette.Tam olarak geleceği görüyorum denilemez."
Salon kapıları bir kere daha açılınca Thor ve Loki içeri girip herkese selam verdiler.Loki herkesin üzerinde gözlerini gezdirirken göz göze geldik.Yavaş hareketlerle kendini kehanetçi olarak tanıtan adama baktı ve bizim oturduğumuz masaya yöneldiler.
Elçiler için özel bir masa kurulmuştu.Etraftaki kızlar masayı donatmaya başlayınca heyecanla yemeklere baktım.
Yanımdaki adamın benim bu heyecanlı hareketlerimi izlediğini fark ettiğimde ellerimi bacaklarımın arasına sıkıştırıp gözlerimi yemekten kaçırdım.Loki yine Thor'u gömen sözler söylerken sırıtıyordu.
"Thor o zamanlar çok aptaldı.Yılanın ben olduğumu algılaması birkaç dakikasını almıştı."
Loki tekrar gülerek masada gözlerini gezdirdi.Hemen gözlerimi kaçırıp önümdeki yemeğe diktim.Çok kısa bir salise gözlerindeki zehrin gözlerime aktığını hissettim.
Yanımdaki Syrox hâlâ bana bakıyordu.
"Bir sorun mu var?" diye sordum nazikçe.
"Eğer fazla aç değilseniz sizinle konuşmak isterim.Dışarıda.Yalnız."
Masada diğer tarafımda oturan ve Syrox'un yanında oturanlar konuşmalarımızı duymuş gibi bize bakıyorlardı.Diğer yanımda hangi gezegenden geldiğini bilmediğim adam kulağıma eğildi.
"Dokuz diyarın en büyük kehanetçisi seninle konuşmak istiyorsa bunu kaçırmamalısın."
Kulağıma eğilen adama başımı döndüm.Bana gözleriyle git işareti yapıyordu.Thor ve Loki'ye baktığımda.Loki kısık gözlerle bize bakıyordu.
Neden Syrox'un senden daha tehlikeli olduğunu düşünüyordun ki?Adam sadece bir şeyler görüyor hepsi bu.Loki dik dik bakmaya devam edince'ne var' anlamında başımı salladım.Loki de bu hareketim üzerine önüne döndü.
Syrox masadan kalkarken bende ayaklandım.Herkes kısa bir süreliğine bize bakarken izin istedik ve herkesi selamlayıp büyük salonu arkamızda bıraktık.
"Eminim herkes sizinle ne konuşacağımı merak ediyor."
"Öyle olmalı.Buraya ilk geldiğimde Loki'yi sinir etmem veya kendini onun odasında bulman tesadüf değildi."
"Tesadüflere inanmam zaten."
"Elizabeth.Asgardın gelmiş geçmiş en büyük leydisi olacaksın.Senin için gördüğüm bu."
"Midgardlılar Asgard'ı ele mi geçirecek?Tanrılara kafa tutamayız ki."
Syrox söylediğim şeye gülmüştü.Söyleyecekleri şeyler tahminlerim dışında kaldığını anlamıştı.
"Kötülük tanrısıyla Asgard'ın ve dokuz diyarın gelmiş geçmiş en iyi kral ve kraliçesi olacaksınız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Loki Fanfiction
FanfictionBu bir Loki Fanfictionıdır. Bir Midgardlıyla bir Asgardlının hikayesi...