19

1.1K 103 11
                                    

Yıllar sonra yine Loki'nin yanında uyanmak Dünya'nın -Tamam bu kelime burada çok kullanılmıyor.-en güzel şeyiydi.

Hela ile uyandığımız günleri özlüyordum.Dört yaşına kadar benimle yatmasını,sonrasında korkusuz bir kız olup yalnız yatmaya başlaması...Bilmiyorduki annesi korkuyor her akşam.Hem onun için hem kendisi için.Her gece o uyuduktan sonra yanına gittiğimi bilmiyor...

Modgud onu yaşama hazırlamak için her yönden hazırlıklı büyütmüştü.Ben ona Midgard masalları anlatıp ahlaki yönünü geliştirmeye çalıştım.Hiçbir masum insanın canını yakmaması gerektiği gibi...

Hela acımasızlığını doğuştan mı alıyordu yoksa büyüdüğü çevre ortamından mı kestiremiyorum.Ama bu yönünü yontmak için elimden geleni yaptım.Ne yapalım babasına çekmiş.

Loki'nin sert yüz hatlarını incelerken parmağımı uzatıp çenesine dokundum.Göz kapakları hareketlenip açıldı.

"Özlemişim gözlerinin rengini."

"Hımm." diye uykulu bir ses çıkardı.

"Hela'da da var aynısı." diye ekledim.

"Şatosunu görmek istiyorum.Gidelim bugün."

Loki bunu dünden beri düşünüyor olmalı.Yoksa ilk açılan Hela lafında bunu söylemezdi.

"Gidelim yemekten sonra." dedim.Odin birkaç gün bizi rahat bırakırdı ve kimsenin umurunda olmazdık.Loki kendisini izlememe biraz daha müsaade ettikten sonra ters yöne dönüp yatmaya devam etti.

Ona belinden sarılıp bir süre daha öyle kaldım.Özledim diyorum be adam!Loki yine uykuya dalınca onu bırakıp kalktım.Banyoda güzel bir duş alıp Asgard kokularını sürdüm.Afedersiniz ama cehennemdeki bok kokusundan gına gelmişti.Kokulardan birkaç tanesini cebime attım.Hela'ya götürecektim.

"Hırsızlık mı yapıyorsun?" diye kapının arasından bana bakan Loki konuştu.

Kaşlarımı çattım. "Hırsızlık yapmam için benim olmaması gerekir." dedim ve Loki'ye göz kırptım.Loki cevabım üzerine kaşları havalandı.

"Doğru söylüyorsun leydim.Benim olan senin,senin olan benimdir."

"Ne zaman gidiyoruz?"

"Yemeği odaya getirecekler sabah sabah değerli babamın yüzünü görüp keyfim kaçsın istemiyorum."

"Heimdall bizi izliyor olacak Loki."

Loki işaret parmağı ile kendini gösterdi."Bu Loki her şeyi düşündü merak etme."

Yemek yerken Loki ile yine laf dalaşına girmiştik ama bu çok da önemli değildi.Yemekleri bir köşeye bıraktıktan sonra Loki ikimizin birebir aynısını klonladı.

Yatakta çırılçıplak yatıyorlardı!

"Loki!Bunu yapmak zorunda mısın?"

Klonlarımıza bakmadan üzerlerini örtmeye çalıştım.Loki ise örtüyü elimden alıp yapmak istediğimi yaptı.

"Odaya biri girerse soru sormadan çıkmasının en güzel yolu."

Kapıya koşup dev altın kilidi çevirdim. "Bu ne işe yarıyor sanki." diye mırıldandım.

Loki elinde yeşil bir hançer tutuyordu.Hela'da da aynısı vardı.Loki elini hançerin üzerinde gezdirdi.Parmaklarından çıkan yeşil renkli büyüler hançere dokundu.

"Hela benim.Baban Loki.Bize bir portal aç.Yanına gelmek istiyoruz."

Loki sessizce bekledi.Hela da onunla mı konuşuyordu?Yanımızda açılan portala ve arkasında bulunan cehenneme baktım.Hiç özlemedim!

"Ahh burada güneş yeni doğmuş.Günaydın anne,günaydın baba.Cehennemde güneş yok bildiğiniz üzere."

Loki gülümseyerek elimi tuttu ve portaldan geçti.Burnunu kıvırmasıyla o yanık et kokusunun burnuna dolduğunu anladım.

"Beni takip edin."

Hela bizi Şatoya giden köprüye götürüyordu.Garm ilk tanışmamızdaki gibi davranmadı.Loki yanından geçerken eğilip selam verdi.

"Bu Garm.Size ondan bahsetmiştim."

Kahverengi tazı hırıltılar çıkararak bir şeyler söyledi.Loki başını sallayıp devam etti.Bende arkalarından giderken yerde yatan iskeletlere bakıyordum.

Dev şato kapıları büyük bir gürültüyle açıldı.Kapının arkası boştu.

"Modgud yok mu?" diye sordum.Her zaman buralarda gezinen Modgud için.

"Yeni gelenler biraz karışıklık çıkarıyor.Onlarla ilgilenmek üzere gitti."

"Sen iyisin değil mi Hela?" diye sordu Loki.Böyle bir yerde kızının yaşamasını istemediğini anlamıştım.

"İyiyim baba." Hela,Loki'nin elini tutarak onu salona çekiştirdi.Kendi odasından sonra salona da Loki'yi çizmesi banada süpriz olmuştu.Loki'nin dev portresi tüm salonda göz kamaştırıyordu.Altın boynuz detayları,Loki'nin çarpık kurnaz gülüşü...Bire bir oydu.

Loki şaşkınlığını üzerinden attıktan sonra Hela'ya döndü.
"Bunu sen mi çizdin?"

"Evet ben çizdim beğendin mi?Belki de Midgard'da ressam olabilirim."

"Midgard mı?"

"Evet oraya gitmek istiyorum bir gün."

Loki kızını tanımamanın üzüntüsünü yaşıyordu.Dahası bundan sonra da böyle devam edecekti ve Odin bunu ellerinden alıyordu.

"Baba?"

Hela'ya gözlerimle Loki'yi buradan alıp götürmesini işaret ettim.Zeki kızım dalmış Loki'nin koluna girdi ve onu diğer odalara sürükledi.

"Bir odaya da Thor amcamın kocaman bir portresini yaptım."

"O parlak çocuğun cehennemde ne işi var?Vallhall'a gider o."

"Seninde burada bir işin yok baba.İsmini Hell'den sildim.Buraya gelemezsin."

"İsmimi mi sildin?Valhall'a da gidemeyeceğime göre ortada kalırım.Sen ismimi geri yaz Hela seninle burada yaşarım."

"Annem ne olacak?" derken sesleri kesilmeye başladı.Bende kendimi koltuğa atarken öldükten sonrasını hiç düşünmediğimi fark ettim.

Loki'nin adının Hell'in listesinde olduğunu bile bilmiyordum.Hela babasının burayı hak etmediği düşünerek silmiş olmalı.Bana bunu neden söylemedin Hela?

Çok üzülürdüm muhtemelen.Benim adım listede yok muydu?Kendi adımı yazdırırdım bende.Söz verirken sonsuza kadar demedik mi?

Kendimi koltuğa atıp ayaklarımı uzattım.Kafamı geri attığımda tavanda yeni çizilmiş figürleri gördüm.Aynı Loki'nin odasında olanlar gibi.Kesin bunu oradan almıştı.Bu kız bir harikaydı.

Loki tüm şatoyu gezdikten sonra Hela ile tekrar yanıma geldiler.

"Eee ne düşünüyorsun?" diye sordum.Loki'nin sorduğu ilk şey ise "Burası güvenli mi?" oldu.

"Evet kızımız ölüm tanrıçası Loki.On yedi yıl boyunca her gün bunu kendime söyleyerek ezberledim.Sende dene."

"Ah bu çok tatlı baba ama eminim seni bile yenebilecek güçteyim.Güvenliğe ihtiyacım yok." diye geçiştirirken kaşlarımı çattım.

"Hela!" diye uyaran bir tonuyla bağırdım.Loki ise arkasında ilüzyonunu yarattı ve ansızın Hela'yı yakasından tutup yere yapıştırdı.

"Loki!" diye ayağa fırladım.Ne yapıyordu bunlar?Birbirlerine güç gösterisi yapmayacaklardı değil mi?İkisi de bu kadar güç delisiyken...

"Gerçek annen ve baban olduğumuzdan emin misin Hela?" diye sordu Loki.

Hela'nın göz bebekleri büyüdü.

"Ciddi olamazsın baba!"

Loki FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin