Licx olayını tamamen Loki'ye bırakmıştım.Çünkü ben işin içinden çıkamıyordum.Ya fazla saftım ya da işin içinde iş vardı.Loki odama gelmiş kehaneti Odin ve Frigga dahil herkesin duyduğunu söylüyordu.Artık saklamamıza gerek yoktu.Thor'un romantik saçma sapan şeyler yapması da bu yüzdenmiş.
"Eee Asgard'a leydilerini ne zaman tanıtalım?"
"Kimden bahsediyorsun sen?" diye sorulabilecek en aptalca soruyu sordum.
"Geçen odama attığım kızdan bahsediyorum Eli." Dedi tüm sakinliğiyle.
"Ne?Loki sen ne diyorsun?" Loki'nin benimle dalga geçtiğini gülmemek için seyiren dudağından anladım.
"Çok pisliksin." diyerek omzuna vurdum.
"Ne diyorsun?"
"Loki evlenecek miyiz?" Diye bir soru sordum.
Buna hazır mıydım? Loki'ye karşı bir şeyler hissettiğim aşikârdı.Loki'de bunun farkındaydı.Bugüne kadar bunu bana karşı kullanmamıştı.
Ondan hiç düşünmeden hoşlanmaya başlamıştım.Ama o buna hazır mı?Midgard ne olacak?Babaannem?
"Eli inanır mısın bilmiyorum ama ilk defa bir kız için korkuyorum ve kalbim atıyor.Annemden sonra tabiki." diye ekleme yaptı Loki.
Frigga onun için çok şey ifade ediyordu.Bunu anlayabiliyordum ve onların aralarındaki bu ilişkiyi seviyordum.
"Yani bana karşı bir şeyler hissettiğini mi söylüyorsun?"
"Galiba."
Bu Loki'nin dilinde evet demek oluyordu.Onun asıl demek istediklerini anlayacak kadar onu tanımış mıydım?
"Ne zamandan beri?"
"Belirli bir zamanı yok sanırım.Deli cesaretine hayran kaldım.Odin'i korumaya çalışırken.Sonra JotunHeim'da kendini benim önüme attığında ne kadar korktuğumu hatırlayınca farkına vardım sanırım."
Loki'den böyle bir konuşma yapmasını ölsem beklemezdim.Yüzümde yine o aptal gülümsemem vardı.
"Gözlerin kehanette gördüğüm gibi bakıyor."
"Nasıl bakıyormuşum kehanette?"
"Gözlerindeki zehri akıtmış tüm sevgi ve gerçekliğinle bakıyorsun."
Loki'nin eli yanağımda geziniyordu.Tüm öpüşmelerimizin sadece rüyalarımda gerçekleştiğini hatırladığımda gülümsedim.
"Noldu?"
"Yok bir şey.Ne zaman açıklayacağız?"
"Şimdi."
***
Asgard'daki balkona çıkmadan önce elim ayağıma dolanacak diye korkuyordum.Balkonun girişinde bir ileri bir geri giderken Odin balkonda konuşma yapıyordu
Bir el omzuma dokundu.Benden hayli uzun olan sarışın tanrı gülerek bana bakıyordu.
"Hanginize sakin ol diyeceğimi sapıttım." dedi gülerek.Kafamı eğip Loki'ye baktığımda köşede oturmuş tırnaklarını yiyordu.
Onun bu haline gülerek Thor'a "Halledeceğim ben." dedim.Loki'nin yanına gidip oturdum ve ona baktım.
Dizindeki elinin üzerine elimi koydum.Diğer elimle de Loki'nin parmaklarını dişlerinden kurtardım.
"Eğer emin değilse-"
"Eminim." dedi kararlılıkla.Loki'nin bu hali benim daha da tırsmama sebep olmuştu.Dizlerimi sallarken derin bir nefes aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Loki Fanfiction
FanfictionBu bir Loki Fanfictionıdır. Bir Midgardlıyla bir Asgardlının hikayesi...