"Mama, tata, hajde idemo! Zakasniti ćemo."
"Idemo, sine."
Ušli smo u automobil i krenuli smo na mjesto za koje me veže toliko uspomena. Onih lijepih uspomena. Ta dvorana će mi zauvijek ostati u lijepom sjećanju. Tamo sam upoznao svoju braću. Iako se ne čujemo i ne viđamo uvijek će nas nešto vezati. Veliko prijateljstvo, pravo prijateljstvo.
Nakon sat vremena smo došli pred dvoranu. Ispred je bilo toliko ljudi. Tisuće i tisuće ljudi s istim ciljem, a to je slijediti svoj san. Sjetio sam se 2010. i sebe kada sam stajao ovako ispred kao i oni. I sada sam nakon toliko godina opet tu i opet imam tremu kao i tada, kao da se ja natječem, ali ne. Ovaj put je James tu. Želi biti pjevač kao Liam i ja.
Ušli smo u dvoranu. James se upisao i dali su mu natjecateljski broj. A onda je uslijedilo višesatno čekanje.
"Sljedeći je natjecatelj s brojem 16528."
"To sam ja."- Jamie je uskliknuo sretno, ali sam primjetio da ima tremu.
"Možeš ti to sine." - Tijana ga snažno zagrli i skoro počne plakati.
"Jamie, sine. Znaš koliko te volim i koliko sam ponosan na tebe. Hajde obori ih s nogu."
"Hvala tata." - snažno me zagrli. I nakon toliko godina srce mi zaigra kada me zove tata.
James je utrčao u dvoranu, a mi smo ga gledali na monitoru.
"Bok...Isuse Bože!" - Dami uzvikne u šoku. Znali smo da je to zbog toga što je Jamie isti Liam.
"Bok. Moje ime je James Payne. Imam 16 godina."
"Payne?"
"Da. Moj otac je bio Liam Payne. Nažalost, nikada ga nisam upoznao, ali moja mama i Zayn, moj drugi tata, su mi pričali sve o njemu tako da znam sve."
Demi ga je i dalje u šoku promatrala. Drugi član žirija je nastavio razgovor.
"Dobro James što ćeš nam pjevati danas?"
"Izabrao sam pjesmu koju moja mama najviše voli, a to je Story of my life."
TIJANA P.O.V.
Gledala sam u Jamesa i sve me podsijećalo na Liama. Od početka sam ih pratila i Liam mi je već tada zapeo za oko, a onda sam ga i upoznala i postao je ljubav mog života, a sada gledam Jamesa, našeg prekrasnog sina. Isti je Liam. Potpuno isti.
"Dobro James što ćeš nam pjevati danas?"
"Izabrao sam pjesmu koju moja mama najviše voli, a to je Story of my life."
Duša moja. Nije nam htio reći koju pjesmu će pjevati, a sada je izabrao tu pjesmu. Kada je počeo pjevati sve uspomene su mi se vrtile pred očima. Liam, koncerti, Harry, Niall, Louis i sva naša druženja.
Louis, pitam se gdje je sada i da li ikada pomisli na nas. Suze su mi krenule niz lice i Zayn je to primjetio i zagrlio me.
Kada je Jamie završio s pjesmom dvoranom se zaorio plijesak. Svi su bili uzbuđeni, a Jamie se nervozno smiješio. Primjetila sam da ima tremu.
"Wow, ovo... Ovo je ludo. Ne samo da izgledaš kao on nego i zvučiš kao on." - Demi je izgovarala u šoku ne skidajući pogled s Jamesa. - "Ne znam što da kažem. Mogu li te zagrliti?"
"Da." - Jamie odgovori sa smiješkom.
Demi je dotrčala do njega i snažno ga je zagrlila i počela je plakati. Bilo je tako dirljivo gledati taj prizor.
"Ok sada kad se Demi smirila i mi ostali možemo nešto reći."- dobaci Matt s osmijehom na što ga Demi udari u rame. - "Ne znam koliko si upućen u to, ali ja sam bio natjecatelj te iste godine kada je i One Direction sudjelovao. Imao sam priliku upoznati sve dečke, tako i tvog oca. On je bio predobra osoba i sada kada te gledam vraćaju mi se sve te uspomene."
YOU ARE READING
Ti si me spasio (Liam Payne & Zayn Malik)
FanfictionPrijašnji naziv: You saved me Kažu da život nikoga ne mazi. E pa nju je posebno gazio. Bol, patnja, tuga bili su stalni gosti u njenom životu kada je izgubila onog kojeg je voljela najviše. Može li se nastaviti živjeti kada izgubiš svoj razlog z...