Nikada nisam znala što je prava bol sve dok nisam čula ovo. Liam umire. Zašto on? Zašto osoba koju volim više od ičega? Srce se raspuklo na tisuće komadića. Jedva sam susprezala suze, ali sam se borila zbog njega.
Zato je htio da se vjenčamo što prije. Pogledala sam u predivni zaručnički prsten i suze su krenule same od sebe. Suočiti se s činjenicom da ćeš uskoro izgubiti osobu koju najviše voliš. Volim ga kao nikoga prije i nikada nikoga neću voljeti kao njega. Moj život nema smisla bez njega.
U glavi su mi se već vrtile suicidalne misli. Što kada sve ovo nestane? Svaki njegov poljubac i zagrljaj u meni je izazivao notu gorčine. Koga ću grliti? Kome ću reći da ga volim? Ne, Bože,reci mi da je ovo samo san.
"Ljubavi ne razmišljaj sada o tome"- njegov mili glas je prekinuo moju kolotečinu misli. Kao da zna o čemu razmišljam. Uvijek je znao. On je moja srodna duša. Zna sve moje misli, sve moje osijećaje, sve moje tajne. Zna sve o meni. Zna sve moje mane,a i dalje me voli. Bože kako je naš život bio sretan prije samo par dana. Barem se meni tako činilo. Tijana,prestani. Imamo još jako malo vremena zajedno i učiniti ću sve da to budu najsretniji dani u njegovu životu.
LIAM P.O.V.
Gledam njeno predivno lice i vidim da je puno tuge. Sve ih promatram i vidim da su svi tužni, ali trpe zbog mene. Kada bolje razmislim sretnik sam jer imam toliko divnih ljudi oko sebe koji me toliko vole.
Dani polako prolaze. Svi smo zajedno od 0-24. Svaku noć legnem pored Tijane u nadi da će mi Bog dati još jedan dan u kojem ću se probuditi u njenom predivnom zagrljaju. Ona je ovih dana jako čudna, ali valjda ona tako skriva bol.
Probudio sam se, ali ona nije bila tu. Zar me je ostavila? Strah je postao sve veći. Imao sam veći strah nego kada sam čuo da umirem. Čudno, zar ne? Ustao sam iz kreveta i potrčao sam u hodnik. Na hodniku sam ugledao crno odijelo na kojem je bilo malo bijelo pisamce. Uzeo sam ga i počeo sam čitati.
Ljubavi obuci ovo odijelo i onda sađi u dnevni. Volim te
Ništa mi nije bilo jasno, ali učinio sam to. Obukao sam odijelo i spustio se u dnevni.
"Što?" – ugledao sam predivno uređeni dnevni boravak pun cvijeća, ukrasa i bijeli svečani stol. Dečki su također bili u odijelima. Ugledao sam i svećenika i odmah mi je sve bilo jasno. Sišao sam dolje i stao kod dečki.
"Što je ovo?Šta se događa?" – upitao sam Louisa koji je stajao pored mene.
"Stiže mladenka"-uzviknuo je Niall, a onda je krenula glazba.
Am I asleep am I awake or somewhere in between
I cant believe that you are here and lying next to me
Or did I dream that we were perfectly entwined
Like branches on a tree, or twigs caught on a vine
Like all those days and weeks and months I tried to steal a kiss
And all those sleepless nights and daydreams where I pictured this
I'm just the underdog who finally got the girl
And I am not ashamed to tell it to the world!
Truly, madly, deeply I am
Foolishly, completely falling
And somehow you kick all my walls in
So baby say you'll always keep me
Truly, madly, crazy, deeply in love with you
In love with you
YOU ARE READING
Ti si me spasio (Liam Payne & Zayn Malik)
FanfictionPrijašnji naziv: You saved me Kažu da život nikoga ne mazi. E pa nju je posebno gazio. Bol, patnja, tuga bili su stalni gosti u njenom životu kada je izgubila onog kojeg je voljela najviše. Može li se nastaviti živjeti kada izgubiš svoj razlog z...