Part 10 - You are my strength

1.3K 83 9
                                    

Stavila sam naočale na oči, uzela ključeve od auta i krenula do Harrya. Uskoro sam bila ispred njegova stana.

Sjedila sam par minuta u autu smišljajući što da mu kažem, ali ništa pametno nisam smislila. Skupila sam hrabrosti, duboko udahnula i pokucala na vrata.

Vrata je otvorila Anne, Harryeva mama.

„Hej,otkuda ti?Mislila sam da si otišla." – bila je vidno iznenađena što me vidi.

„Vratila sam se. Jel Harry tu?"

„Da, Harry je u sobi." – odgovori puštajući me u stan. – „Uđi slobodno. Sam je."

Krenula sam prema njegovoj sobi. Pokucala sam na vrata, ali on nije odgovarao.

Polagano sam otvorila vrata i ugledala Harrya kako leži na krevetu s velikim slušalicama na ušima i zuri u laptop. Primjetila sam da gleda Video diaries. Kada je i on mene vidio zaklopio je laptop.

„Tijana." – šokirano je izgovorio moje ime. - „Tako mi je drago da te vidim." - dotrčao je do mene i zagrlio me.

„I meni je drago da tebe vidim. Što gledaš?"

„Ništa. Nije bitno." – kaže nervozno.

„Harry, vidjela sam što si gledao na Youtubeu. Mogu se pridružiti?"

„Naravno da možeš." – uzvratio je s blagim osmijehom.

Čim je upalio Best of video diaries ugledala sam Liama i počela sam plakati. Ni Harryju nije bilo svejedno. Posebno jer je tada on sjedio do Liama.

„Hoćeš da ugasim?" – upita nježno stavljajući ruku na moja leđa.

„Ne. Želim gledati."

„Jesi sigurna da možeš?"

„Da."

Nastavili smo gledati. Pogledali smo razne video uratke. Oči su nam bile pune suza. Smijali smo se i plakali. Harry me zagrlio i spustila sam svoju glavu na njegova prsa.

„Hoćemo još gledati?" – upita potiho.

„Da. Bože kako mi fale svi. Louis, Niall, a posebno Liam."

„A ja i Zayn?" – upita pomalo ljubomorno.

„Pa sada sam s tobom.." – uzvratim sa smješkom. –„A što se tiče Zayna moram ti nešto reći. Zayn je i zaslužan što sam se vratila. Susreli smo se na grobu i pozvao me da živim kod njega. Liam je tražio od njega da me pazi." – Harry se raznježi na sve to i skoro zaplače. – „Zayn je... Bože kako mi je ovo glupo. Zayn je zaljubljen u mene."

„Znam to." – odgovori potpuno mirno. – „Skužio sam ga. Drago mi je da si se vratila."

„Hazza, ima još nešto."

„Što?" – sada je već postao zbunjen.

„Pa, Zayn se ne brine samo za mene nego i za bebu."

„Ha?Koju bebu?Šta pričaš?" – gledao je u mene zbunjeno. – „Ček,ček,ček. Ti?"

„Da, trudna sam. Otkrila sam to i vratila sam se u London kako bi se zahvalila Liamu i tako sam se susrela s Zaynom."

„Joj,tu je gospodin ili gospođica Payne." – izgovori nježno stavljajući ruku na moj trbuh. – „Predivno. Najlijepša stvar koju sam čuo u zadnje vrijeme." – osmijeh mu je bio od uha do uha.

„I meni vjeruj mi."

„Ići ćeš kod Louisa?" – upita me ozbiljnim glasom. – „Niall je u Irskoj."

Ti si me spasio (Liam Payne & Zayn Malik)Where stories live. Discover now