Prošao je dan, dva, mjesec, a njega još uvijek nema. Prestala sam ga zvati. Glupača, trebalo mi je dvadeset dana da shvatim da se ne želi javiti. Zašto je takav? Ne znam gdje je, što radi? Ne znam kako je, a ja znam da sve više propadam. Trudna sam 3 mjeseca. Beba je, hvala Bogu dobro. Ovaj stres nije utjecao na nju. Ali na mene da. Svaki dan sve više shvaćam koliko ga volim. Krivim sebe zbog svega, iako znam da nisam kriva. Ne u tolikoj mjeri kao on. Nije mi dopustio da objasnim. Nikako ne dolazi. Stalno mu se nadam, a njega nema. Njegovi ne znaju gdje je. Sama sam u svemu ovome. Sama i trudna. Niall je u Irskoj i ne zna za ovo, kao ni Harry koji je u Americi. Sama sam. Jedino imam Jamesa i ovu bebicu. Tješim se da su mi dovoljni da budem sretna, ali za potpunu sreću mi nedostaje on.
Obukla sam Jamesa. Uzela sam kaput i krenula sam do Liamovog groba. Nebo je bilo puno oblaka kao da će svakog trenutka početi kiša. Tmurno vrijeme i tmurni ljudi.
"Hej, Liam. Opet sam tu i opet ti se jadam. Koji je ovo put ovaj mjesec? Ne znam ni sama. Kako je to čudno, od svih ljudi koji su tu, koji hodaju zemljom ja se povjeravam tebi. A zašto me to čudi? Pa ti si me uvijek znao saslušati. Sijećaš se kada smo se tek upoznali? Kada sam ti pričala o svojoj prošlosti? O svojoj obitelji? S tobom sam mogla o svemu razgovarati. Znaš, nedostaje mi to. E moj, Liam, otkada tebe nema sve je otišlo kvragu. Sve se raspalo. Najprije bend, pa sve drugo.
Najprije je Louis otišao. Ne mogu ti opisati koliko me to pogodilo. Zašto ja patim za ljudima koji ne pate za mnom? Uvijek sam takva bila, zar ne? Svima sam vjerovala. Svima sam lako pustila da dopru do mene, a onda su me povrijedili. Ti si govorio da sam predobra i da vjerujem svima, ali nije to dobrota već naivnost.
Onda je polako odlazio Niall. Oženio se. Da, naš dragi Nialler se oženio za obožavateljicu. Sretan je. Darcy je divna. Nježna i draga, baš kao i on.
Harry je isto u vezi. Ima djevojku već više od pola godine. I on je sretan.
Svi su sretni, a i ja sam to bila do prije mjesec dana. Slomio mi je srce. Da, Liam, nije mi se javio i nije se još uvijek pojavio. Već se mirim s tim, ma lažem. Ne mirim se. Boli me to, Liam. Prokleto boli. Zašto je moralo biti tako? Zašto? Govorio je da će me čekati i da shvaća moje osjećaje prema tebi, ali lagao je. I on me slagao. Ali, znaš li što je najgore? Ne mogu shvatiti da je napustio ovo dijete. To ne mogu shvatiti. Kako sam se prevarila u njemu. Možda je Perrie imala pravo kada je rekla da se on boji obaveza, ali nema veze. Ja ću brinuti i za Jamesa i za ovo dijete. Da, kad smo kod Jamesa, znaš da je naučio reći tata i Jijam. Zove te Jijam. Preslatko je.
Znaš, pitam se kako bi bilo da si ti ostao živ. Tko zna što bi bilo. Ali, valjda se sve događa s razlogom. Idem, vidiš da već pričam gluposti. Hvala ti na još jednom razgovoru. Vidimo se opet sutra. Najprije ću otići na pregled, a onda ću doći. Nadam se da je beba dobro. Čuvaj nas, anđele. Doviđenja. Jamie, reci tati bok."
"Bok."
"Jesi ga čuo. Pametno moje. Pametan je na tatu jer mama nema ni zrna pameti. Bok, Liam."
ZAYN P.O.V.
"Ej, brate. Da, to sam opet ja. Tvoj prijatelj koji te izdao. Obećao sam ti da ću paziti Tijanu, a nisam održao to obećanje. Oprosti mi, brate. Ali volim je. To nikad nisam prestao. Jesi se ikada pitao otkada je volim? Pa reći ću ti, volim je od prvog trenutka. Od dana kada smo je sreli. Sijećaš li se toga dana? Ja da. Zapazio sam je odmah. Nosila je crne traperice i plavu majicu s natpisom. Možeš li zamisliti da sam zapamtio i taj natpis? Da, upamtio sam ga. Pisalo je It's not PMS, It's YOU. Nasmijao sam se na to. Prijatelju pamtim to. Njena smeđa kosa joj je padala preko ramena, a jedan nestašni pramen joj je stalno padao na lice. Koliko god ga je pokušavala ukrotiti nije uspijevala. Svaki put kad bi ga pomaknula s lica on bi opet pao. Imala je lijepu ogrlicu sa malenim srcem koje je blještalo, ali najlijepši nakit su bile te njene smeđe oči koje su sjajile, ali sjajile su kada je gledala u tebe. Od prvog trena nisam imao šanse. Tebe je odmah izabrala. Znaš li, brate, koliko sam ti zavidio zbog toga? Odabrala je tebe. Ti si imao njeno srce od prvog trena, a tebi je trebalo više vremena da to shvatiš. Bili ste prijatelji, pa tek onda par.Toliko sam puta pokušavao nešto, ali samo jedan njen pogled na tebe mi je govorio da je uzalud. E moj, prijetelju koji si ti sretnik bio. Imao si svu ljubav najlijepše žene.
Ne mislim samo po izgledu. Da, predivna je, zgodna i sve to, ali ona je iznutra najlijepša, a to je ono bitno. Znaš, mislio sam da su to sranja i priče za djecu, ali kada sam upoznao nju shvatio sam koliko sam bio u zabludi. Svi ti dani koje sam proveo s njom su bili najbolji dani mog života. A nisam imao ništa s njom. Ni poljubac, a o seksu da ti i ne pričam. Oprosti, zanemari ovo. Opet sam malo popio, malo više. Nisam imao ništa, a imao sam sve. A kada mi je rekla da me voli. Ne mogu ti opisati kako sam se osijećao. Bio sam presretan, ali to je bila laž. Ne mogu reći laž, ali bila je zabluda. Moj prijatelju to sam shvatio toga dana kada mi nije imala snage odgovoriti na to pitanje. Samo je šutila. To me ubilo. Šutnja te ubija više od riječi. Šutnjom je rekla sve.
Prvi dan je odabrala tebe i taj dan je odabrala tebe. Volio bi da si tu. Da ste sretni. Imaš divnog sina. Tako ga volim i nedostaje mi. Volim ga kao svoga. A uskoro će i moje djete. Još par mjeseci. Tako bi želio biti pored njih, ali ne mogu. Ne mogu, brate. Dolazio sam pred zgradu, ali nisam imao hrabrosti ući. Znaš, jedan dan sam je vidio ispred. Bila je prekrasna, kao i uvijek. Igrala se sa Jamesom i bila je nasmijana. Drago mi je da je tako. Drago mi je da je nasmijana. Ne želim da pati.
Malo mi je nedostajalo da joj se približim, ali nisam imao hrabrosti. Da, jebena sam kukavica brate. Ali znaš čega se bojim? Ne bojim se te mržnje u njenim očima.Ne bojim se ni tišine, već se bojim riječi. Bojim se tog odgovora. Što mi radi ta žena! Postao sam slabić, patnik, ali ne kajem se. Ne kajem se ni trena. S njom bi sve ponovio. S njom je sve imalo smisla. Ali izgubio sam je, iako je nikada nisam ni imao. Izgubio sam je. A valjda to tako ide. Sjebano je to. Voljeti nekoga tko te ne voli. Sjebano, brate.
Oprosti mi što te gnjavim. Oprosti mi što sam te iznevjerio. Oprosti mi, Liam. Idem, kasno je već. Idem u hladnu hotelsku sobu.Gdje me nitko ne čeka. S nikim ne komuniciram. Nitko ne zna gdje sam. Po danu se skrivam u sobi i pijem sve što mini-bar nudi, a noću sam tu. Idem dok netko ne naiđe. Želio bi da samo jedna osoba naiđe, ona, ali znam da neće. Zato idem. Vidimo se opet. Čuvaj je. Nju, svog sina i moje djete. Čuvaj ih, molim te. Ti ih čuvaj kad već ja nisam znao. Doviđenja, brate."
Oteturao sam do hotela i bacio sam se na krevet. Razmišljao sam o svom dijetetu. Kakav sam ja to otac? Nikakav, eto kakav. Ali obećao sam da ću brinuti za njega, a to ću i učiniti. Kada Tijana rodi tražiti ću od suda da mi dopuste da ga viđam. Nadam se da će Tijana dopustiti da viđam i Jamesa. Volim ga kao svog sina.
YOU ARE READING
Ti si me spasio (Liam Payne & Zayn Malik)
FanfictionPrijašnji naziv: You saved me Kažu da život nikoga ne mazi. E pa nju je posebno gazio. Bol, patnja, tuga bili su stalni gosti u njenom životu kada je izgubila onog kojeg je voljela najviše. Može li se nastaviti živjeti kada izgubiš svoj razlog z...