Part 21 - Right now,I wish you were here with me

1K 69 7
                                    

ZAYN P.O.V.

Već mjesec dana živim sam. Mjesec dana je prošlo otkako je Tijana otišla kod Harryja. Od tada se nismo ni čuli ni vidjeli. Nedostaje mi, prokleto mi nedostaje. Njen glas, njen smijeh, njeni zagrljaji. Sve..

Tugu utapam u alkoholu. Ali sada pijem samo kod kuće. Ne želim da me opet snime, pa da ona to vidi. Ne želim da pati radi mene. Dovoljno je da ja patim zbog nje. Niall je jedini koji mi dolazi u posjetu. Svaki dan je tu s novim informacijama o njoj.

"Hej, Zayn."
"Hej, hajde upadaj. Kako je ona? Beba?"- odmah sam ga izrešetao pitanjima o njoj.
"Polako, polako. Dobar dan i tebi. Ja sam dobro, kako si ti?"- brbljao je Niall skidajći jaknu sa sebe.
"Niall, ne glupiraj se. Kako su?"
"Ok, ok.Tijana je dobro i beba je dobro. Sutra ide na pregled."
"Hvala ti stari. Drago mi je da su dobro."
"A ti?" - upitao me zabrinuto.
"A ja sam dobro, koliko mogu biti."
"Zašto opet piješ? - upitao je pokazujući glavom prema praznoj boci vina na malom bijelom stolu.
"Treba mi. Zaboravim na sve."
"Zašto ju ne nazoveš?"
"Ne, Niall. Ne želim ju ometati."
"Zayn, zašto ne odeš negdje da se malo smiriš? I tebi treba odmor."
"A gdje da idem?"- upitao sam ga tužno, kao da nemam gdje.
"Pa kod svojih. Sigurno im nedostaješ. A tamo bi bio mirniji i sretniji."
"Možda imaš pravo. Da, idem kod njih. Odmah sutra putujem. Hvala ti stari."- zagrlio sam ga.
"Nema na čemu. Idem sada."
"Ok. Vidimo se."

Niall je otišao, a ja sam nazvao svoje da sutra dolazim u posjetu. Spakirao sam stvari, pobacao sam prazne boce alkohola, otuširao sam se i otišao na spavanje.

*Iduće jutro*

TIJANA P.O.V.

Probudila sam se ranije, oko 9 sati. U 11 sati je pregled. Samo sam molila Boga da je dijete dobro. Do poroda je ostalo manje od mjesec dana. Otuširala sam se, obukla sam crne hlače od trenirke i smeđu majicu. Sišla sam u kuhinju, ali Harryja nije bilo tamo. Nije se još probudio. Probudila sam ga i onda smo popili čaj i krenuli smo na pregled.

"Dobro jutro, Tijana. Uranili ste."
"Dobro jutro, doktore. Da, malo. Sačekati ću."- sjela sam na stolicu u čekaonici. Harry je sjeo pored mene.

Nakon 5 minuta me doktor pozvao unutra. Legla sam na krevet i počeo mi je raditi ultrazvuk.

"Dijete je dobro. Nema nikakvih problema."
"Hvala Bogu."
"Porod vam je uskoro. Jel vas strah?"- upitao me brišući ostatke gela s trbuha.
"Malo, ali više se bojim kakva ću biti majka."
"Ne brinite. Uvjeren sam da ćete se dobro snaći. Vidimo se uskoro. Čuvajte se."
"Hoću, hvala vam. Doviđenja."

Izišla sam iz ordinacije. Harry je nervozno cupkao nogom, a kada me vidio odmah je počeo s pitanjima.

"I, jel sve ok? Jel beba dobro?"
"Da. Sve je dobro."
"Super."- Harry je odahnuo. - "Hajde, idemo doma."

Vratili smo se u stan. Harry je napravio ručak i onda smo gledali neki film. Zazvonio mi je mobitel. Louis me zvao.

"Hej, Lou. Tako mi je drago da te čujem. Kako si?"
"Hej, dobro sam. Kako si ti i beba?"
"Dobro smo. Danas sam bila na pregledu. Sve je kako treba. Još malo pa porod."
"Super. Tako mi je drago."
"A ti? Kada stižeš?"
"Uskoro. Kažu da sam dobro i da će me uskoro pustiti. Nadam se da ću doći do poroda."
"Lou, pa to je sjajno. Jedva čekam da te vidim."
"I ja tebe. Jel Harry tu?"
"Da, tu je. Evo dat ću ti ga."- pružila sam Harryju mobitel. On i Louis su razgovarali 20-ak minuta.

ZAYN P.O.V.

Probudio sam se oko 10 sati. Otuširao sam se i odmah sam krenuo kod svojih. To je najbolje riješenje. Možda ću manje misliti na Tijanu. Došao sam u kuću i pozdravio sam se sa svima. U kući je bila i Samantha, prijateljica iz srednje škole. Zapravo, bivša djevojka, ali nakon prekida smo ostali prijatelji. Nakon večere su svi otišli spavati. Ja i Samantha smo ostali sami.

"Jesi za još vina?"
"Može."- nasmiješila se i pružila je čašu. Popila je gutljaj vina, a onda me pogledala. - "Onda, Zayn. Što ima novoga u tvom životu? Zaručen si?"
"Ne, prekinuo sam zaruke."
"Žao mi je."- izgovorila je s blagim smiješkom, kao da joj je drago.
"A ti? Imaš ti nekoga?"
"Ne. Imala sam nekoliko veza, ali samo s tobom je bilo posebno." - rekla je polako dodirujući moj vrat prstima. Onda se podigla, stala je iza mene i počela me ljubiti po vratu.- "Sijećaš se kako nam je bilo lijepo?"- izgovarala je između poljubaca.
"Sijećam se, ali.."-prekinula me poljupcem. Koliko god sam se htio oduprijeti nisam mogao. Prepustio sam se. Povukao sam ju na sebe. Počeo sam ju ljubiti po vratu. Moja ruka je bila na njenim golim koljenima. Pomicao sam ju ispod haljine sve dalje i dalje. Došao sam do njenih gaćica. Prelazio sam prstima preko njih. Bila je već dosta vlažna.

"Idemo u sobu?"- šapnula mi je na uho i gricnula me. To me napalilo. Uzeo sam ju u naručje i odnio sam ju do sobe. Prislonio sam ju uz zid. Dok sam ju ljubio, ona je otkopčala moje traperice i uvukla je ruku u moje hlače.
Zastenjao sam.

"Sviđa ti se?"- upitala me sexy glasom.
"Da. Nemoj prestati."

I nije prestajala. Najprije je krenula lagano, a onda je sve više ubrzavala ritam. Taman kada sam bio blizu zazvonio mi je mobitel. Opsovao sam u bradu i počeo sam vaditi mobitel iz džepa od traperica.

"Moraš baš sada gledati tko ti je poslao poruku?"
"Samo minutu, pa ćemo nastaviti."- poljubio sam ju i sjeo sam na rub kreveta. Ona je sjela pored mene. Otključao sam mobitel i ušao sam u poruke. Poruka je bila od osobe od koje sam se najmanje nadao, od Tijane. Sam pogled na njeno ime mi je stavljao osmijeh na lice. Otvorio sam poruku i počeo sam ju čitati.

Hej, stranče. Samo da ti javim, danas sam bila na pregledu. Beba je dobro, a i ja sam dobro. Javi se ponekad. Ako više ne živimo zajedno to ne znači da više nismo prijatelji. Ova šutnja je grozna. Nedostaješ mi Zayn.

"I jesi pročitao?"
"Da."
"Dobro onda."- uzela mi je mobitel iz ruke i bacila ga je na krevet. - "Nastavimo gdje smo stali."

Počela me ponovno ljubiti, a meni je u glavi bila samo Tijanina poruka. Samo o njoj sam razmišljao. Samantha mi je počela otkopčavati košulju, ali sam ju uzeo za ruku i zaustavio sam ju.

"Samantha, bolje da odeš."
"Molim? Što pričaš ti?"- pogledala me začuđeno.
"Ne želim ovo. Idi."
"Sada to kažeš? Što se tebi dogodilo? Prije sam ti bila dobra i kada si bio u vezi."
"Samantha idi! Odlazi! Gubi se!"- izderao sam se na nju i izgurao sam ju iz sobe.
"Kretenčino! Slabiću! Jadniče!"- vikala je silazeći niz stepenice. Izišla je iz kuće i zalupila je vratima. Legao sam na krevet i uzeo sam mobitel. Pročitao sam Tijaninu poruku još par puta, a onda sam odlučio odgovoriti.

Drago mi je da je sve kako treba. Nisam te zvao, ni svraćao jer nisam želio da opet novinari pišu o nama pa da se opet nerviraš. Nedostaješ i ti meni iako ti to dobro znaš.

Trebalo mi je par trenutaka da pritisnem pošalji. Poruka je poslana. Držao sam mobitel u nadi da će odmah odgovoriti, ali nije. Odložio sam mobitel na krevet i razmišljao sam o Samanthi i Tijani. Samantha je druga koju sam odbio, radi Tijane. To se prije nije događalo. Ja i Samantha smo bili par puta zajedno, nakon prekida. Jednom čak dok sam bio s Perrie, na početku veze, a sada sam slobodan, a zapravo mi je srce zauzeto kao nikada do sada.

Ti si me spasio (Liam Payne & Zayn Malik)Where stories live. Discover now