Part 24 - Is it just a dream?

1K 71 3
                                    

"Jel se još uvijek želiš vratiti?"- upitao me sa dozom straha u zraku.

"Da, Zayn, želim. Samo najprije moram nešto obaviti i onda idem po stvari i vraćam se."

"Dobro, ali nećeš ići sama."- uputio mi je prijekorni pogled. Još uvijek je ljut jer sam onda otišla sama.

"Neću, ne brini. Paul ide sa mnom."

Pokupila sam svoje stvari, obukla sam Jamiea i legla sam ga u kolica. Paul me čekao ispred. Zayn je otišao u stan, a ja sam s Paulom otišla do Liamovog groba.

Kada smo došli na to tužno mijesto, Paul je ostao u automobilu, a ja sam s Jamesom u kolicima otišla do groba.

"Hej, ljubavi. Došli smo. Nadam se da nas vidiš odgore. Pogledaj ga, zar nije prekrasan? Tvoja mama kaže da je isti ti. Ima tvoje oči. To sam željela. Taj pogled pun ljubavi. Stalno ću mu pričati o tebi. Znaš, iako nismo dugo bili zajedno pružio si mi toliko toga. S tobom sam proživjela najlijepše dane svog života. A ovaj anđeo je kruna svega, kruna naše ljubavi. Vraćam se kod Zayna. Nadam se da je to ispravna odluka. On je tako dobar prema nama. Jako voli Jamesa.. Ljubavi, idemo sada, ali doći ćemo ti opet iako si ti stalno uz nas. U svim mojim mislima, riječima. U mom srcu. Stalno si uz mene. Volim te, anđele."

Poljubila sam, kao i uvijek, njegovu sliku i krenula sam prema automobilu. Paul me odveo do Harryja. Pokupila sam svoje stvari, pozdravila sam se s njim i otišla sam u Zaynov stan, naš stan. Zayn je pripremio maleni doček. Postavio je balone i natpis Welcome home James. Zagrlila sam ga i onda mi je pomogao da se smijestim.

Odnijela sam Jamesa na spavanje, otuširala sam se i otišla sam u sobu.

"Mogu ući?"
"Naravno Zayn, uđi."

Legao je pored mene. Razgovarali smo, najviše o Jamesu. Bila sam tako sretna što je opet uz mene. Nedostajao mi je, on i naši kasnonoćni razgovori.

"Što radite? Gdje mi vodite dijete?"- vikala sam na sav glas. Neka žena, sva u crnom je uzela Jamesa iz kolijevke i bez riječi ga je odnijela iz sobe.- "Zayn, učini nešto. Ne dopusti im da ga odvedu."

Zayn je samo stajao na stepenicama. Potrčala sam prema izlazu. Izišla sam u vrt, ali bilo je kasno. Ta žena i James su nestali. Zayn je došao do mene i zagrlio me. Odgurnula sam ga i lupajući ga u prsa sam vikala: "Zašto si im to dopustio? Zašto, Zayn? Zašto? Zašto? Zašto?"

ZAYN P.O.V.

Tijana i ja smo razgovarali do kasno. Pričao sam joj neku priču i toliko sam se zanio da nisam shvatio da ona spava. Glava joj je bila na mojim prsima, tako da sam morao ostati tu. To mi i nije teško palo. Biti pored nje, to i je ono što želim. Ubrzo sam i ja zaspao. Odjednom me probudila vika i udarci. Otvorio sam oči i vidio sam Tijanu uplakanu. Vikala je i udarala me u trbuh.

"Zašto si im to dopustio? Zašto, Zayn?Zašto? Zašto? Zašto?"

"Tina, probudi se. Hej, budi se."- lagano sam ju gurao. Nakon par trenutaka se probudila. Bila je oblivena znojem. Suze su i dalje tekle iz njenih očiju. - "Hej, sve je ok. Samo si ružno sanjala." - snažno sam ju zagrlio.

"Bilo je grozno, Zayn. Sanjala sam da odvode Jamesa, a ja ih nisam mogla zaustaviti. Ti si samo stajao. Nisi ništa poduzimao."- govorila je u suzama.

Podigao sam njenu glavu i njene uplakane smeđe oči su gledale ravno u mene.

"To je samo san. Nitko nam neće uzeti Jamesa. Znaš da to ne bi dopustio. Ako bude potrebno braniti ću ga i po cijenu života."

Nije ništa odgovorila samo me još čvršće zagrlila. Iz susjedne sobe se začuo Jamesov plač. Tijana se počela dizati iz kreveta, ali sam ju zaustavio.

"Ostani tu. Ja ću ga donijeti."
"Hvala ti. Samo pazi, molim te."
"Ne brini."- poljubio sam ju u čelo i otišao sam po Jamesa. Legao sam ga pored nje.
"Zayn, trebam ga nahraniti pa.."
"A da, oprosti. Idem."- nasmijao sam se i izišao sam iz sobe.

Nakon 10-ak minuta me pozvala ponovno unutra. Ušao sam, a ona je presvlačila Jamiea.

"Trebaš pomoć?"
"Da, dodaj mi pelenu."- prstom je pokazala prema polici. Uzeo sam jednu pelenu i dao sam ju njoj. Zajedno smo ga presvukli. On je zaspao za vrijeme presvlačenja.

"Mogu te zamoliti nešto?"
"Naravno, što god treba."
"Htjela bi se otuširati. Preznojila sam se zbog onog sna. Hoćeš pripaziti na njega?"
"Naravno."
"Hvala ti. Što bi ja bez tebe?"- poljubila me u obraz, uzela je spavaćicu i ručnik i ušla je u kupaonicu.

Legao sam pored Jamesa. Gledao sam ga. Tako volim tog dječačića, a kako ga ne bi volio kada je on sin mog prijatelja i žene koju volim kao nikoga do sada. Uzeo sam njegovu malu ručicu, a on je obuhvatio moj prst. Njegovi maleni prstići su bili oko moga palca.

"James, znam da ja nisam tvoj tata, ali te volim kao da si moj i kunem ti se da ću brinuti za tebe i za tvoju mamu. Neću nikome dopustiti da vam naudi. Ti i tvoja mama ste mi sve. Znaš, Jamie tvoja mama je predivna osoba. Volim ju jako puno. Nadam se da ćeš i ti jednom sresti neku djevojku zbog koje ćeš biti spreman na sve. Zbog koje ćeš biti sretan cijelo vrijeme, a još više se nadam da ćeš imati više sreće nego ja i da će ti ta djevojka uzvratiti ljubav."

TIJANA P.O.V.

Otišla sam u kupaonicu. Pustila sam toplu vodu i stala sam ispod tuša. Nisam mogla prestati misliti na onaj san. Strah me, ali nadam se da je to samo san, a ne nagoviještaj neke nevolje. Izgubila sam ljubav svog života i jedva sam to preživjela. Da se Jamesu nešto dogodi umrla bih.

"Liam, tako mi prokleto nedostaješ. Voljela bi da si tu uz nas. Da zajedno mijenjamo pelene našem sinu, da spava između nas dok ga mi satima promatramo, ali to je nemoguće."

Suze su se stapale s kapljicama vode. Obrisala sam se, obukla sam spavaćicu i vratila sam se u sobu.

Jamie i Zayn su spavali. To je bio predivan prizor iako bi bio još lijepši da je Liam na Zaynovom mjestu. Pokrila sam ih prekrivačem i legla sam pored njih. Gledala sam u njih dvojicu, u dva anđela koja mi daju snagu za dalje. Jamie je držao Zayna za palac. Zaspala sam promatrajući taj divni prizor.

Ti si me spasio (Liam Payne & Zayn Malik)Where stories live. Discover now