Part 32 - Am I losing you?

972 67 10
                                    

"I koliko crta imamo? Zayn?"

"Jedna crta." - rekao je potiho.- "Žao mi je."

"Ne, ne. Ok je."- rekla sam jedva skrivajući suze.

Zayn je to primjetio. Zagrlio me.- "Opet ćemo pokušati."

Nisam ništa govorila, samo sam plakala. Tako sam se radovala bebi, a bebe nema.

Ta situacija se konstantno ponavlja. Već mjesecima. Svaki test koji napravimo je negativan, a radili smo puno testova.

To me sve više ubija.

ZAYN P.O.V.

Tijana sve više pati zbog bebe. Nikako ne može zatrudniti. I meni je to teško, ali to skrivam zbog nje. Mislio sam da nam je napokon krenulo i onda nas je ovo zadesilo.

Tijana je nasmijana zbog Jamesa, ali i zbog vijesti koju nam je Niall rekao prije 2 dana.

FLASHBACK

"Tijana, Zayn. Moram vam nešto reći."

"Što?"

"Zaprosio sam Darcy i ona je pristala."

"Niall, dušo, tako sam sretna zbog vas."

Tijana je vrištala od sreće. Zagrlila je Nialla najjače što je mogla.

"Tina, za tebe imam još jednu molbu."

"Reci, što god."

"Hoćeš li pomoći Darcy sa pripremama?"

"Naravno da hoću."

KRAJ FLASHBACKA

Zamolio sam Nialla i Darcy da uključe Tijanu u pripreme. S tim će barem malo zaboraviti sve ovo. Teško mi ju je gledati tako tužnu. Po cijeli dan je u stanu. Ne želi nigdje. Sretna je samo uz Jamesa.

3 mjeseca kasnije

TIJANA P.O.V.

Pripreme za Niallovo i Darcyno vjenčanje teku po planu. Vjenčanje je za 2 tjedna. Te pripreme su mi pomogle da barem malo manje mislim na to da Zayn i ja nikako ne možemo dobiti bebu. Cijeli dan sam zaokupljena s vjenčanjem i sa Jamesom koji puza pa ga hvatamo po kući, ali noću kada legnem u krevet opet mislim na to. Zašto nam se to događa? Je li to kazna?

Wedding day

Danas je taj dan, Niall se ženi. Tako sam sretna zbog njega. Darcy je prekrasna osoba. Imala sam ju priliku upoznati za vrijeme priprema i stvarno je divna. Jako voli Nialla. Zayn i ja se sve više udaljavamo. Sve manje razgovaramo. Bojim se da ću ga izgubiti.

Pripremala sam se za vjenčanje. Obukla sam crvenu haljinu. Kosu sam malo uvila.

"Jesi spremna?"- Zayn je kucao na vrata moje sobe.- "Wow, izgledaš prekrasno."

Prišao je i poljubio me. Nedostaju mi ti poljupci kojih je sve manje, a ja sam krivac.

"Hvala ti. I ti si jako zgodan u tom odijelu."

"Hvala."- nasmiješio se.- "Ali ipak je ovaj dečko lijepši." -uzeo je Jamesa u naručje i poljubio ga.

"Naravno. Nitko nije lijepši od mamine ljubavi. Idemo?"

"Da. Idemo."

Uzela sam jaknu i krenuli smo u salu. Vjenčanje je, naravno u Irskoj. Tu smo već mjesec dana. Već me strah današnjeg dana. Svi će biti tu. Najviše me strah zbog Liamovih roditelja. Zayn i ja sve teže skrivamo da smo zajedno. Iako je Karen od početka za nas nije mi svejedno. Jedno su riječi, a osjećaji su nešto drugo. Ubrzo smo stigli pred salu. To sam shvatila tek kada je Zayn ugasio automobil. Toliko sam se zamislila da nisam ni znala gdje smo.

Ti si me spasio (Liam Payne & Zayn Malik)Where stories live. Discover now