Članovi iz odnosa s javnošću su polsali pismo medijima.
Poštovani predstavnici medija, dragi Directioneri, ovo je jako težak trenutak za sve nas. Danas u 6:30 sati, nakon kratke i teške bolesti napustio nas je naš dragi Liam Payne. Liam vas nije htio rastužiti. Krio je bolest radi vas da ne budete tužni. Svi ćemo zauvijek pamtiti njegov osmijeh i njegovo predivno srce koje je uvijek bilo puno ljubavi za svaku osobu. Dečki, Liamova obitelj, Tijana i svi ljudi koji su iznimno voljeli Liama vas mole za razumijevanje. Ovo je iznimno težak trenutak za sve i stoga vas molimo za privatnost. Oproštaj od Liama će se održati sutra u dvorani u kojoj se održava X-Factor. U istoj onoj dvorani gdje smo svi i upoznali Liama.
S poštovanjem, tim One Direction.
Fanovi iz cijelog svijeta su se ubrzo skupili na glavnom trgu. Ostavljali su razne poruke, cvijeće, palili su svijeće, donosili su igračke. Milioni fanova su plakali. Bili su neutješni. Izgubili su velikog uzora, prijatelja, osobu koja im je svojim životom bila inspiracija. Izgubili su osobu koja im je rekla da uvijek vjeruju u sebe i svoje snove.
TIJANA P.O.V.
Srce mi je slomljeno. Bol postaje prejaka, posebno danas kada znam da će pložiti njegovo tijelo pod zemlju. Kada znam da ga više nikada neću vidjeti. Svi smo slomljeni, posebno Karen i Geoff. Znam da je njima najteže. Izgubili su sina. Izgubili su svoje dijete. Najgora stvar koja se može dogoditi jednom roditelju je pokopati svoje dijete.
Na sprovod je došlo mnoštvo ljudi. Toliko ljudi kojima je Liam promijenio život. I moj je promijenio. Uz njega sam se osijećala najsretnijom ženom na svijetu, a sada kada ga nema, sada više ni ja nisam živa. Gledala sam sve te ljude u crnini. Toliko ljudi tuguje za njim.
„Vrijeme je za oproštajne govore. Tko želi reći nešto Liamu?" – rekao je isti onaj svećenik koji nas je vjenčao.
Mnogi ljudi su govorili o njemu. Neki njegovi prijatelji iz djetinjstva, njegove sestre, njegovi roditelji, dečki.
I ja sam pripremila govor. Stala sam na govornicu i pogledala sam govor koji sam držala u ruci. Sve što sam napisala činilo mi se nedostojnim .Pokidala sam papir i počela sam govoriti iz srca.
„Liam, ljubavi moja. Kada sam te upoznala znala sam da si poseban, ali nisam ni slutila koliko ćeš mi kasnije značiti u životu. Ubrzo sam te zavoljela i ta ljubav je iz dana u dan sve jača. Nikada neću zaboraviti tvoj predivni osmijeh. Zauvijek ću pamtiti svaki naš poljubac, svaki naš zagrljaj. Zauvijek ću pamtiti svako tvoje Volim te koje si mi rekao.
Svi mi moramo otići, ali ti si otišao prerano. Ali Bog uvijek bira najbolje.
Bio si predobar za ovaj svijet pun laži, gorčine, patnje. Znam da si sada na boljem mjestu, ali ovdje bez tebe je preteško. Nemoj me nikada zaboraviti. Ja tebe neću. Zauvijek ću te pamtiti. Zauvijek ću te voljeti. Zauvijek ćeš biti tu, u mom srcu.
Ali tješi me jedno. Ovo nije zbogom, ovo je doviđenja. Danas je nebo dobilo još jednog anđela. Jednog predivnog smeđokosog anđela s najlijepšim smeđim očima. Hvala ti za sve što si učinio za mene. Hvala ti za svu ljubav koju si mi poklonio. Bilo je divno poznavati te, a još divnije biti tvoja prijateljica, djevojka, zaručnica i žena.
Voljeti ću te zauvijek i nikada te neću zaboraviti."
Riječi su tekle same od sebe, a tekle su i suze. Jedva sam sve to izgovarala.
I došao je i taj trenutak. Uskoro će položiti njegov ljes u zemlju. Grčila sam se od bolova. Srce mi se raspadalo. Promatrala sam Karen, i ona je bila slomljena. Odjednom sam osjetila čvrsti topli zagrljaj. Bila sam iznenađena kada sam vidjela tko je.
Bio je to Zayn. Samo me zagrlio, nije ništa govorio.
Kada su ga pokopali ljudi su se polako počeli razilaziti. Zayn i ja smo i dalje stali zagrljeni. Ostali smo među poslijednjima.
Onda me Karen čvrsto zagrlila i u suzama mi rekla da je vrijeme da krenemo.Oblaci na nebu su postali sve tamniji i počela je pljuštati kiša. Tog dana je i nebo plakalo.
Vratili smo se u stan u kojem je bilo strašno biti bez njega.
Nekako sam smogla snage ući u sobu. Pogledala sam na krevet i slomila sam se. Sjela sam na pod i ronila suze.
Pogledala sam prema ormariću i vidjela sam da iz ladice vire nekakvi papiri. Otvorila sam je i vidjela puno pisama. Svako pismo je bilo naslovljeno na nekoga od nas.
Harry, Zayn, Louis ,Niall, Andy, Mama, Tata, Sestre i onda sam ugledala i ono na kojem je pisalo moje ime.
Uzela sam to pismo i otvorila ga. Ponovno sam sjela na pod i počela sam čitati.
Ljubavi moja jedina ako ovo čitaš to znači da sam već otišao, da me više nema. Nadam se da sam umro onako kako sam htio, u tvom zagrljaju. Uvijek ću te voljeti. Za mene ćeš uvijek ostati jedina.Znam da ti je teško, ali ne smiješ odustati. Obećala si mi da ćeš se boriti do kraja. Kada bol postane manja i kada me dugo ne bude tu i ako se pojavi netko tko će te voljeti barem upola koliko i ja nemoj okrenuti glavu. Prihvati to. Nemoj se bojati ljubavi. Ja ću biti sretan ako dođe netko tko će ti pokloniti svu onu ljubav koju ja nisam uspio. Volim te i voljeti ću te zauvijek.Biti ću tu uvijek.
Tvoj anđeo čuvar
Ponovno sam počela plakati. Ustala sam se i krenula sam prema prozoru. Kiša je i dalje pljuštala.
Pogledala sam prema nebu i tiho šaptala - "Ljubavi,ne postoji nitko tko tebe može zamijeniti. Ti ćeš uvijek biti moja najveća i jedina ljubav. Nije bitno gdje si sada jer ćeš uvijek biti uz mene, u mom srcu, u mojoj duši. Volim te i voljeti ću te zauvijek."
Uzela sam ostala pisma i izišla sam iz sobe. Sjela sam u dnevni boravak. Što god sam vidjela podsijećalo me na njega. Gledala sam prema ulaznim vratima nadajući se da će se on ubrzo pojaviti na njima i reći mi da se sve ovo dogodilo samo u mojoj ludoj glavi, ali nije.
Sve je ovo stvarnost. Plakala sam i razmišljala sam o svemu što sam imala s njim što sam sada nepovratno izgubila. Donijela sam tešku odluku.
YOU ARE READING
Ti si me spasio (Liam Payne & Zayn Malik)
FanfictionPrijašnji naziv: You saved me Kažu da život nikoga ne mazi. E pa nju je posebno gazio. Bol, patnja, tuga bili su stalni gosti u njenom životu kada je izgubila onog kojeg je voljela najviše. Može li se nastaviti živjeti kada izgubiš svoj razlog z...