Part 1 - Wish list

5.7K 155 20
                                    

Ovu preuređenu verziju posvećujem jednoj predivnoj osobi i prijateljici, a bogme i najvećem fanu ove priče :) Tijanice draga hvala ti za sve. Znaš koliko si mi draga i koliko te volim <3 I evo, sad imaš priču o sebi na wattpadu, jesi li kraljica ili nisi ;) hehe... SamoTinanina993Volim te <3 ps. sry ako bude koja greška. Znaš da sam smotana :D

Probudio sam se. Bilo je toplo sunčano jutro. Zrake sunca su obasjavale njeno predivno lice. Promatrao sam je kako spava, bila je poput anđela..Njena crna kosa je padala po njenom licu. Podigao sam joj kosu s lica i ugledao predivni osmijeh. Najlijepše rumene usne koje je ljudsko oko ikada vidjelo.Volio sam je tako ludo. Do besvijesti. A voljela je i ona mene. Bili smo dvoje zaljubljenih luđaka.

Od prvog trena sam znao da je moja,da je meni suđena. Bol je postala preteška. Znao sam da je uskoro moram ostaviti. Ne mogu joj nanositi toliku bol.

Suze su skliznule niz moje lice, ustao sam iz kreveta, iz ormarića sam uzeo cigarete i tražeći cigarete sam ugledao nešto. Vidio sam malenu crnu knjižicu u kojoj sam još kao dijete pisao listu želja. Pravi trenutak za to, osmijehnuo sam se i uzeo knjižicu. Sjeo sam na balkon, zapalio cigaretu i počeo sam čitati listu želja. Neke su bile toliko smiješne kao npr.postati astronaut,letjeti kao spiderman.

Sam sebi sam se smijao. Kako je divno biti dijete. Sve ti se čini moguće, a kada odrasteš pritisnu te brige, problemi, bol. Iako, život me od malih nogu nije mazio. Od rođenja sam imao problema sa bubregom. Rodio sam se mrtav, borio se za život. A sada, sa 25 godina problemi opet počinju.

Razmišljao sam o svemu. O dobrom i lošem u mom životu. Prošao sam puno teških trenutaka, ali njih nastojim zaboraviti. Ali dogodilo mi se i puno lijepih stvari. Upoznao sam 4 najbolja prijatelja, 4 brata..Zayn,Niall,Harry,Louis. Bože,kada se sjetim kada smo se tek upoznali. Kako je to bilo smiješno. Veselili smo se što smo osvojili novu šansu,ali zajedno .Gledali smo se ko luđaci. Nismo se poznavali, a odjednom smo se zajedno morali boriti za uspijeh. Kad se sijetim prve probe. Bože,kako sam tada bio ljut na Louisa. Nisam ga mogao podnijeti. Bio je predijetinjast. Kad razmislim i dan danas je takav.. Pa Zayn i njegovo viječito kašnjenje, Niall i njegova puna usta. A Harry, zavodnik. Zavodio je sve što je hodalo na dvije noge. Upoznao sam milione fanova, mojih Directionera. Kažu da sam im promjenio živote, ali zapravo su oni mene promijenili. Pomogli su mi da ostanem na zemlji bez obzira na sve privlegije koje dobiješ kada si slavan. Pomogli su mi da ostanem onaj stari, da nikada ne zaboravim tko sam.

Upoznao sam i nju, Tijanu, ljubav svog života. Zaljubio sam se na prvi pogled. Čim sam je vidio. U gomili ljudi sam zapazio njen osmijeh i predivne smeđe oči. Borio sam se za nju i nakon puno pokušaja sam i uspio. Iako mi je na kraju priznala da je i ona odmah osijetila nešto, ali je htjela vidjeti koliko sam spreman boriti se za nju. A,prvi poljubac. Kada sam dodirnuo njene usne svijet se činio tako malenim. Sve je postalo nebitno. Postojali smo samo ja i ona. Srce je lupalo kao tisuću bubnjeva. Lud sam za njom..

Kako je život čudan i nepredvidiv. Život da,život uzme. Sve što je dosad bilo uskoro će nestati..

Flashback

„Liam,jesi dobro?"- pitao me Harry zabrinutim pogledom. - "Nekako si blijed."

"Dobro sam,samo mi se malo vrti. Hajde idemo. Vrijeme je. Već je devet sati. Koncert treba početi za par minuta."

Vrtoglavica me mučila cijeli koncert,ali borio sam se i izdržao do samog kraja. Počeli smo izvoditi zadnju pjesmu Midnight memories i odjednom sam osijetio da moram hitno povratiti. Otrčao sam iza bine i povratio pored jednog zvučnika.

Ti si me spasio (Liam Payne & Zayn Malik)Where stories live. Discover now