Part 8 - You can not escape from memories

1.3K 86 8
                                    

„I što ćeš sada?" – upitala me gledajući me svojim nježnim pogledom.

„Kako to misliš? Ne razumijem te."

„Pa hoćeš li reći dečkima? Liamovoj obitelji?"

„Naravno teta, ali ne još. Nisam još spremna, treba mi malo vremena. Oprosti, ali sada moram ići." – naglo ustanem s kreveta na što me teta začuđeno pogledala - „Pa gdje ćeš?"

„Moram nešto obaviti. Nemoj me čekati jer ću se kasno vratiti. Ne brini se."- poljubila sam ju i zagrlila. Zgrabila sam ključeve od automobila i sjela sam u auto i krenula. Bila sam tako sretna. Mislila sam da više nikada neću osijetiti sreću.

Za 3 sata sam bila na odredištu.

„Hej,ljubavi. Znam da sam rekla da me neće dugo biti, ali kada sam ovo saznala morala sam doći. Hvala ti za ovo divno biće koje raste u meni. Da, trudna sam ljubavi. Nosim tvoje dijete. To je najlijepša stvar koja mi se mogla dogoditi u ovom paklu. Jedina svijetla točka. Fališ mi ljubavi. Svaki dan sve više. Volim te.

Veselim se danu kada ću u ruke primiti naše dijete. Kada me prvi put pogleda. Znaš, nadam se da će imati tvoje oči i tvoj osmijeh. Nikada te neću zaboraviti. Zauvijek ćeš biti u mom srcu."

„Tijana,jesi to ti?"- odjednom sam čula neki muški glas. Zvučao mi je poznato. Okrenula sam se i ugledala njega. - "Zayn! Otkud ti ovdje?" – upitam šokirano, ali on nije ništa odgovorio već je potrčao prema meni i snažno me zagrlio. - "To si stvarno ti. Tako sam sretan da te vidim." – pusti me iz zagrljaja i pogleda u mene stavljajući svoje tople ruke na moje obraze. – „Gdje si bila?"

"Zar ti nisi ljut na mene?" – uitala sam s velikom grižnjom savjesti.

„Nikada. Ne mogu biti ljut na tebe." – uzvrati s osmijehom. – „Otkud ti tu? U pismu si napisala da se nećeš vraćati u London. To mi je slomilo srce." – Bila sam začuđena njegovim riječima? Zašto ga je to rastužilo?

„Došla sam. Morala sam zahvaliti Liamu za nešto posebno." – odgovorim i suze mi kliznu niz obraze.

„Hej,jesi dobro?" – upita zabrinuto brišući suze s mog lica.

„Da, samo mi se malo vrti. To je od." – zaustavim se prije no što izustim to.

„Od čega?" – upita zbunjeno.

„Ma ništa.Sve ok." – pokušam se izvući iz neugodne situacije i nejgovih pitanja na što je Zayn prevrnuo očima.

"Kako je sve ok kad ti se vrti? Čekaj, vrti ti se, došla si zahvaliti Liamu za nešto posebno. Tijana, jesi ti trudna?"- kvragu, zaista dobro pogađa.

"Da."- rekla sam potiho.

„Ajme, pa to je divno. Liamova beba.." – uzvrati uz iskreni osmijeh.

„Da. Tako sam sretna. To je jedino pozitivno u životu. Jedino što imam je ta beba."

"A ja?" - Zayn me milo pogledao.

„Zayn ti si divan, a ja sam te povrijedila. Ne zaslužujem tvoje prijateljstvo." – jedva suspregnem suze. – „Idem sada."

„Gdje ideš?" upitao je čvrsto me uzimajući za ruku. – „Ostani tu."

„Ne mogu Zayn. Previše me uspomena veže za London, bolnih i tužnih uspomena." – izgovorim pognute glave. – „Uostalom nemam gdje. U onaj stan ne mogu. Ne mogu biti tamo znajući da se Liam neće pojaviti na vratima."

„Možeš biti kod mene. Ja ću se brinuti za tebe i bebu."

„Zayn, ne mogu ti to napraviti. Ne želim da žrtvuješ sebe,svoj život i svoju slobodu zbog mene." – tiho izgovorim i izmaknem se iz njegovog stiska. – „Idem,Zayn."

„To za mene nije žrtva." – krenem, ali me njegov glas opet zaustavi.- „Želim to učiniti, a i obećao sam Liamu."

„Što? Što si obećao Liamu?" – upitam okrećući se prema njemu. – „O čemu pričaš?"

„Obećao sam Liamu da ću brinuti za tebe. I kada si otišla bio sam slomljen jer nisam mogao učiniti ono što je Liam tražio od mene. Osijećao sam se kao da sam ga iznevjerio. I zato te sada ne mogu pustiti." – odgovori i došeta do mene.

„Zayn, za mene se ne treba nitko brinuti i čuvati me. Mogu i sama to. I kako da znam da te Liam to stvarno tražio?" -Zayn je uvukao ruku u džep od jakne i izvukao je pismo. Ono pismo koje je Liam napisao za njega.

„Evo, pročitaj ovo." – izgovori pružajući mi pismo. Uzela sam ga i počela čitati.

Dragi brate, bilo je divno poznavati te. Ti si predivna osoba i divan prijatelj. Ostani zauvijek takav. Pozitivan, nasmijan, vedar, iskren. Nemoj me nikada zaboraviti, ja tebe neću.

Pobrini se da One Direction opstane i nakon što ja odem.

Moram ti nešto priznati i nešto te zamoliti. Znam da voliš Tijanu. Oduvijek sam sumnjao u to, ali sam to shvatio kada sam vidio tvoj odnos s Perrie. Otkada se ona pojavila sve manje si pričao o Perrie. Vidio sam kako je gledaš.

Molim te, kada ja odem pazi ju. Trebati će joj netko tko je voli, a znam da je ti voliš i to zaista iskreno. Ne dopusti da bude tužna. Obećaj mi da ćeš se pobrinuti da na njenom anđeoskom licu opet zasja osmijeh.

Volim te bro,

tvoj brat Liam

Čitala sam pismo i plakala. Kada sam vidjela da mene spominje u pismu bila sam šokirana.

„Što? Ovdje piše da me voliš." – izgovorim i dalje gledajući u pismo, a onda pogledam u njega. – „Zayn, je li to istina?"

„Da, istina je." – izgovori izravno bez imalo srama. – „Tijana volim te od prvog trenutka. Shvaćaš li sada zašto želim da budeš tu?"

„Ti očekuješ da nakon ovoga ostanem? Ne mogu biti u tvojoj blizini znajući da me voliš i lomiti te jer ja ne osijećam isto. Ja volim Liama bez obzira što njega više nema tu."

„Više ćeš me slomiti ako opet odeš." – uzvrati uzimajući me za ruku. – „Znam da ga voliš i poštujem to. Samo mi dopusti da budem uz tebe i bebu. To je sve što tražim. To mi je dovoljno da budem najsretniji na svijetu. Molim te."

„Zayn." – tiho izgovorim njegovo ime, a onda me on snažno zagrlio. Bilo je divno osijetiti topli zagrljaj od osobe koja te voli.

„Molim te Tijana. Reci mi da ne ideš nigdje i da ćeš ostati tu, sa mnom."

„Da. Ostajem tu." – odgovorim nakon par trenutaka. – „Shvatila sam da gdje god da odem ne mogu pobijeći od uspomena. Moje mjesto je tu, u Londonu, gdje sam prvi i poslijednji put vidjela Liama." - Zayn me još snažnije zagrlio i poljubio me u obraz.

„Tako sam sretan što ćeš biti tu."

„Da, ali najprije moram ići po stvari."

„Idem s tobom. Da mi opet ne pobijegneš." – kaže uz smijeh na što se i sama nasmijem. Sjeli smo u moj automobil i krenuli.

„Zayn?" - zazovem ga nakon poduže šutnje.

"Da?" - pogledao me nježnim pogledom:

„Što je sa dečkima i sa One Directionom? Vidjela sam u pismu da je Liam tražio da bend nastavi dalje i nakon njega."

"Duga je to priča." – primjetim promjenu i tugu u njegovim očima.

„Imamo vremena. Put je dug." – nisam htjela odustati. Moram znati.

Ti si me spasio (Liam Payne & Zayn Malik)Where stories live. Discover now