„Hej mila, što radiš?"
„Razgovaram s Jamesom."
Pogledam na kompjuter i ugledam Jamiea. Duša moja. Tako mi nedostaje. Odmah sam potrčala do radnog stola i sjela sam na stolicu do Emily.
„Hej mama."- Jamie me pozdravi sa smiješkom i mahne mi.
„Dušo. Kako si? Jesi dobro? Kako spavaš? Jel jedeš išta? "-postavljala sam tisuću pitanja i suze su mi se nakupljale u očima.
„Mama molim te ne plači. Dobro sam. Previše brineš."
„Nedostaješ mi mili."
„I ti meni mama, ali zato imam jedno lijepo iznenađenje." -osmijeh mu je bio od uha do uha. -"Imamo malu pauzu tako da dolazim za dva dana doma i ostat ću preko vikenda."
„Ajme sine, pa to je divna vijest. Tako sam sretna."- opet sam počela plakati.
„Mama."
„Dobro, neću plakati. Evo brišem suze."- kažem uz smiješak i rukavom pobrišem suze s lica.
„Ali neću doći sam. To sam te i htio pitati. Mogu li dovesti jednu gošću?"
„Gošću? Sine tko je ona?"
„Mogu li? Pliz."- počeo me moljakati.
„Možeš, ali ako mi kažeš tko je ona."
„Ok, zove se Amanda i upoznao sam je tu na natjecanju i prijateljica mi je. To je sve. A sada moram ići."
„Ok, sine čuvaj se, molim te."
„Hoću, mama ne brini."
„Braco .Tako sam sretna što dolaziš jer otkada si otišao mama mi stalno upada u sobu i grli me. Postaje strašno."- oboje se počnu smijati kao ludi.
„Hej, to je zato što vas jako volim."
„Znamo mama. I mi volimo tebe."- odgovore u isti glas.
„Ljubavi moje."- opet zagrlim Emily.
„Eto vidiš!" -kaže Jamesu na što se opet počnu smijati.
„Nedostajete mi jako, ali vidimo se za dva dana. Čuvajte se. Volim vas.Pozdravite tatu i recite mu da i njega volim."
„Hoćemo ljubavi. Volim te."
I onda je samo nestao s ekrana. Tako mi nedostaje. Znam da je to njegov san i podržavam ga, ali već se plašim kako će tek biti kasnije kada krenu nastupi. On i Emily su tako brzo narasli. Te godine su tako proletile. Zayn i ja imamo preko 40, a čini mi se kao da smo jučer imali 28, ali u duši smo ostali djeca i on i ja.
Emily se spremila za u školu.Zayn ju je odveo, a ja sam krenula za London. Imala sam nekih obaveza, a i htjela sam otići do Liama.
Jesen je polako pokazivala svoje čari. Ulice su bile prepune lišća. Tako i put do Liamova groba. Položila sam crvenu ružu i zapalila sam svijeću, a onda sam par minuta samo promatrala Liamovu sliku. Na njoj je bio mlad, takav je i ostao. Još i sada pamtim svaku crtu njegovog lica koje sam noćima znala promatrati. Uz njega sam bila tako sretna. Svaka sitnica je s njim bila posebna. Sada se tako osijećam sa Zaynom, ali Liam će uvijek imati mjesto u mom srcu i uvijek ću ga voljeti. Pitam se kako bi on izgledao sada da je živ. Pokušavala sam zamisliti to, ali ne ide. Samo vidim onog 25.-o godišnjeg dečka zbog kojeg su leptirići ludovali u mom trbuhu.
„Hej Liam."- napokon izustim i odmah se slomim. - „Nedostaješ mi jako. Znaš to, ali svaki put imam potrebu ti to reći. Ne znam kako bi izgledao moj život, ali dala bi sve da si tu. Barem na tren. Samo da te opet zagrlim i da ti zahvalim za sve divne trenutke koje sam provela uz tebe. Za svu tvoju ljubav. Naučio si me puno stvari. Vratio si mi vjeru u ljubav i u ljude. Naučio si me da kada nekoga voliš onda si spreman i umrijeti za njega. Znaš, ja sam htjela umrijeti s tobom. Htjela sam odustati Liam. Htjela sam otići za tobom, ali nešto me stalno spriječavalo da to učinim. Toliko puta sam držala žilet u ruci i samo jedna crta je bila dovoljna da me odvede tebi, ali nikada nisam imala hrabrosti povući ju. Mrzila sam samu sebe zbog toga, ali kada sam saznala da pod mojim srcem kuca još jedno maleno srce shvatila sam da je to bila ta snaga koja me tjerala naprijed. Naš sin. Moj život je tada opet dobio smisao. Ne mogu ti ni opisati kakav je osijećaj kada znaš da je život jednog malenog bića u tvojim rukama. Zbog njega sam nastavila dalje. Iako se moj svijet rušio zbog njega sam se borila i bila sretna. A onda se u mom životu pojavio Zayn. Iako sam se bojala nove ljubavi on se uvukao u svaki dio moga tijela. Zavoljela sam ga, ali sam sebe krivila zbog toga jer sam se osijećala kao da te varam. Ali ti si me naučio da se ne treba bojati ljubavi.
YOU ARE READING
Ti si me spasio (Liam Payne & Zayn Malik)
FanfictionPrijašnji naziv: You saved me Kažu da život nikoga ne mazi. E pa nju je posebno gazio. Bol, patnja, tuga bili su stalni gosti u njenom životu kada je izgubila onog kojeg je voljela najviše. Može li se nastaviti živjeti kada izgubiš svoj razlog z...