Part 33 - You're not good for me...You're the best..

1K 70 21
                                    

Svećenik je pričao neku predivnu priču o dvoje mladih ljudi koji su prošli puno zapreka, ali nikada nisu odustali od ljubavi. Ništa ih nije razdvojilo. To je poželio i Niallu i Darcy. Rekao im je da ne odustanu ako se pojavi neki problem. Jedno drugom su se zakleli na vječnu ljubav.

Kada je ceremonija završila počelo je veliko slavlje. Cijelo vrijeme sam izbjegavala Zayna. Sjedili smo za istim stolom, ali nisam puno pričala s njim. Kasnije sam se čak prebacila za drugi stol. Žao mi je što mu to radim, ali ne mogu pokazati koliko ga volim, ne pred njima.

Otišla sam u toalet. Iz torbice sam izvadila dobro poznatu kutijicu. Ne znam koja je ovo po redu. Prestala sam brojiti. Izvadila sam test iz nje i kutiju sam vratila u torbu. Htjela sam to napraviti, ali nisam mogla. Ne želim opet razočarati Zayna, a ne mogu mu ni lagati. Vratila sam test u kutiju i izišla sam. Ispred vrata je bio on. Gurnuo me unutra i zatvorio je vrata.

"Zayn, što ti je?"
"Pa to sam baš ja tebe htio pitati. Zašto me cijelu noć izbjegavaš?"
"Zayn, ja... samo sam.." - zamuckivala sam. Nisam znala što da mu kažem. Užasno lažem. Ne znam ništa slgati, a njemu i ne želim lagati.
"Ne želiš da znaju da smo zajedno, zar ne?Šutiš, znači to je u pitanju."
"Oprosti. Neugodno mi je pred svima."
"Pa da, ja nisam dobar za tebe. Ne brini neću te ometati."- počeo je otvarati vrata. Povukla sam ga za ruku.
"Da nisi dobar za mene."

Prekinuo me.- "Puštam te."
"Zayn, pusti me da dovršim. Nisi dobar za mene, nego najbolji za mene. Volim te. Ja nisam dobra za tebe. Samo te mučim. Već mjesecima te mučim."- izgovorila sam kroz suze.
"Tijana, ti si najbolja za mene. Volim i ja tebe i ne mučiš me. Već davno sam ti rekao da mi je bitno samo to da si uz mene."

Poljubio me. Već odavno me nije poljubio s toliko strasti. Što su naše usne bile duže spojene sve više sam shvaćala koliko ga volim.

"Shvaćam te. Iziđi ću prije da nas ne skuže. Volim te." - Poljubio me na blic.- "Nikada me nećeš izgubiti. Ne postoji nijedna koja je bolja od tebe." -šapnuo mi je na uho i odjurio je iz toaleta.

Htjela sam mu reći za test, ali nisam uspjela. Možda je i tako bolje. Možda nije dan za to, danas je dan veselja, a ta vijest će vjerovatno biti tužna. Već sam izgubila nadu da će test ikada pokazati dvije crte.
Pribrala sam se i vratila sam se u dvoranu. Sjela sam za stol gdje je bila i Perrie. James se igrao s Lux. Promatrala sam Zayna i on mene. Uputili smo jedno drugom maleni osmijeh.

"Mogu li zamoliti mladu damu za ples?"
"Andy. Tako sam sretna što te vidim."- zagrlila sam ga i plesali smo.

"Je li dobar prema tebi?"
"Tko?"
"Tina,nisam glup. Primjetio sam. Zayn i ti."

"Što je tako očito?"
"Meni da, ali ja sam ipak bistra glava."- nasmijao se. -"Onda je li te pazi?"

"Da. Divan je."
"Drago mi je da ste sretni."
"Ne osuđuješ me?"

Pogledao me u oči i nasmiješio se.- "Naravno da ne. Tijana, zaslužuješ sreću. Liam je želio da budeš sretna."
"Hvala ti."

Zagrlila sam ga još snažnije. Puno sam mirnija kada znam da je Andy uz nas. Bio je Liamov najbolji prijatelj. Toliko ga je volio i divno je znati da te netko tko je bio bitan dio Liamovog života razumije i ne osuđuje.
Nakon plesa smo se opet zagrlili i vratila sam se za stol.
Zayn nije bio za svojim stolom. Pogledom sam ga tražila po sali i vidjela sam ga u zagrljaju neke plavokose djevojke. Plesali su. Njegove ruke su bile na njenim leđima. Umirala sam od ljubomore.

Otplesao je s njom jedan ples i nakon toga ju je poljubio u obraz. Vratio se za stol i pogledao je u mene.

"Jel sve ok?"- pročitala sam mu s usana.
"Ne."
"Što je bilo?"
"Ples."
"Ljubomorna?"- nasmiješio se.
"Ne."- podignula sam obrvu.
"Ne bi rekao."- opet se osmijehnuo.- "Ne trebaš biti. Ti si jedina."

Nasmiješila sam se.

"Toalet, za 5 minuta."

Potvrdio je da je razumio podižući palac. Otišla sam u toalet i čekala sam ga da dođe. Pojavio se brzo, već za dvije minute. Poljubio me.

"Zayn, moram ti nešto reći. Ne mogu čekati."
"Što?"
"Kad si me prvi put tu našao htjela sam napraviti nešto, ali nisam mogla."

Po pogledu sam shvatila da mu nije jasno o čemu pričam. Uzela sam torbicu i pokazala sam mu test.

"Kasni mi par dana, ali nisam znala kako da ti kažem. Bojim se ponovnog razočarenja."
"Hej, što god da bude ja sam tu. Ne trebaš se bojati. Hoćemo?"
"Da."

Ušla sam u toalet i obavila sam to. Ostavila sam test na polici i čekali smo da prođe 5 minuta.

Počela sam nervozno cupkati i gristi nokte.

"Kakav god bude rezultat ne želim da budeš tužna. To me ubija. Boli me kada plačeš."

"Prošlo je 5 minuta."- pogledala sam u sat pa u Zayna.

"Hoćeš da ja pogledam ili?"
"Da, molim te."
"Ok."- uzeo je test i zbunjeno je gledao u njega.
"Jedna je, zar ne?"
"Da."
"Znala sam."- rekla sam razočarano.
"Da, ali pored te jedne je još jedna."
"Molim?"
"Evo pogledaj."- dao mi je test u ruke.
Pogledala sam i vidjela dvije crte, a onda sam pogledala u njega. Imao je osmijeh od uha do uha.

"Zayn, jel se meni priviđa?"
"Nije ljubavi. Trudna si. Dobit ćemo bebu."- podigao me visoko u zrak i poljubio me. - "Volim te."
"I ja tebe."

Spustio me i opet me poljubio.

"Ne mogu vjerovati. Tako sam sretna."
"I ja. Učinila si me najsretnijim čovjekom na svijetu."

Spustio se i poljubio me u trbuh. Nasmijala sam se na to.
Još 10 minuta smo skakali od sreće i veselili se zbog bebe. James će dobiti bracu ili seku. Dogovorili smo se da još nećemo nikome reći za trudnoću.

"Opet ja idem prvi ili?"
"Ne Zayn, idemo zajedno."- uzela sam ga za ruku i počela sam otvrati vrata.
"Sigurna?"
"Nikada nisam bila sigurnija."

Otvorila sam vrata i izišli smo držeći se za ruke. Primili smo osuđujuće poglede, ali ne od bitnih ljudi. Oni do kojih mi je stalo su imali osmijeh na licu, a među tim ljudima su bili i Liamovi roditelji i sestre.

Povukla sam Zayna na podij i počeli smo plesati. Držao me snažno u svom zagrljaju.

"Volim te."- šapnuo mi je tiho na uho.
"I ja tebe volim, Zaynić."- Nasmijao se na taj nadimak.- "I hvala ti što si me čekao."

"Takve kao ti se isplati čekati cijeli život."

Prislonio je svoje usne na moje. To je bio čarobni poljubac jer u tom trenutku je sve nestalo. Svi ljudi oko nas, sva bol koja me ubijala cijelo ovo vrijeme. Postojali smo samo on, James, ja i ovo maleno biće u meni.

Ti si me spasio (Liam Payne & Zayn Malik)Where stories live. Discover now