„Zayn, Zayn, probudi se."
„Tijana, jesi to ti?"
„Da, ja sam."- na taj odgovor sam širom otvorio oči i gledao sam u nju.
„Prekrasna si."
„To je sve što mi imaš za reći nakon toliko vremena?"- vidio sam ljutnju u njenim očima, možda čak i mržnju.
„Ne, naravno.. Što radiš tu?"
„To sam ja tebe htjela pitati. Zašto spavaš tu?"
„Nebitno je, oprosti. Žao mi je što si me vidjela. Idem. Neću te mučiti."
Ustao sam se i krenuo sam, ali ona me snažno uhvatila za ruku i pogledali smo se.
„Shvaćaš li da me mučiš odlaskom? Opet ćeš otići bez riječi? Ha? To ti najbolje ide."
„Tijana, ne želim se svađati, ti si svoje rekla one večeri."
„Ne, nisam.Nisi mi dopustio da ti kažem."
„Rekla si šutnjom, Tijana. A uostalom da me voliš krenula bi za mnom."
„A misliš da to nisam napravila?"
Šokirao sam se na njen odgovor.
TIJANA P.O.V.
Kada sam vidjela Zayna kako spava pored groba kao skitnica srce mi se slomilo. U što se pretvorio. Kada se probudio opet je odlučio otići, ali to nisam mogla dopustiti. Ne, dok mu ne kažem što mislim o svemu što je napravio.
„Tijana, ne želim se svađati, ti si svoje rekla one večeri."
„Ne, nisam.Nisi mi dopustio da ti kažem."
„Rekla si šutnjom, Tijana. A uostalom da me voliš krenula bi za mnom."
„A misliš da to nisam napravila?"
Na te moje riječi se skamenio. Nije znao što bi rekao i učinio.- „Molim?" - rekao je potiho, ali dovoljno da ga čujem.
„Da, Zayn krenula sam za tobom, ali ti si već otišao. A to nisam mogla napraviti prije jer kada si razbio onu prokletu čašu probudio si Jamesa. Prepao si ga. Jadničak se sav tresao. Kada je zaspao izišla sam iz stana, ali tebe više nije bilo. I želiš li odgovor na ono svoje pitanje? Jel to želiš?"
„Tijana, ne želim se svađati, posebno ne tu."- uputio je pogled prema Liamovom grobu.
„A zašto ne? Tu je sve počelo, pa neka tu i završi." - mahala sam rukama, a suze su se polako nakupljale u mojim očima. - „A sada slijedi moj odgovor. Šokirao si me tim pitanjem i ja još uvijek ne znam odgovor. Da Liam nije umro sigurno bi i dalje bila s njim i ja i ti ne bi ništa imali, ali njega više nema."
„A da se on sada pojavi?"
„Bila bi najsretnija na svijetu. A znaš zašto? Zato što bi James upoznao svog oca, samo to. A ja bi izabrala tebe. Ja tebe volim, Zayn... A ti si sve uništio. Nisi mi dao priliku da ti kažem što osijećam. Mislila sam da je najgora bol izgubiti nekoga zbog smrti. Gledati nekoga kako odlazi zauvijek, ali nije. Bol zbog Liamove smrti nije bolila ni upola kao ovo, a znaš zašto? On nije otišao svojom voljom i on se ne može vratiti, a ti si to mogao, ali to nisi učinio. Slomio si mi srce Zayn. Optužio si me da lažem, a ti si taj koji je cijelo vrijeme lagao. Rekao si da ćeš zauvijek biti uz mene, Jamesa i ovu djevojčicu, ali nisi. Lagao si Zayn."
„Curica je?"
„Da, Zayn. Dobiti ćemo curicu. Tako si se veselio tome. Govorio si da bi volio da bude curica, da James ima seku. Bio si presretan, a sve je bila laž."
YOU ARE READING
Ti si me spasio (Liam Payne & Zayn Malik)
FanfictionPrijašnji naziv: You saved me Kažu da život nikoga ne mazi. E pa nju je posebno gazio. Bol, patnja, tuga bili su stalni gosti u njenom životu kada je izgubila onog kojeg je voljela najviše. Može li se nastaviti živjeti kada izgubiš svoj razlog z...