Part 41 - Story of our life

1K 72 35
                                    

Prošla su dva mjeseca od rođenja naše malene princeze, naše Emily. Svaki dan je sve lijepša i sve više liči na mamu. Zato i je prekrasna.

Tijana kaže da ima moj nos i usne, pa valjda je tako. James je obožava. Pazi na nju, na svoju malu seku. Gledati njih dvoje je nešto najlijepše na svijetu.

Danas je za nas veliki dan. Danas se selimo u naš novi dom. U kuću koju nam je Mary ostavila. Većinu stvari smo već spakirali i stan je prepun kutija.

Nedostajati će mi ovo mjesto. Tijana i ja smo tu proveli predivne trenutke. Bilo je i teških trenutaka ,ali njih nastojimo zaboraviti. Zato nam je ovo preseljenje kao novi početak. Svim srcem ću se boriti da nam svaki dan bude ispunjen srećom i smijehom. Previše volim Tijanu, Jamesa i Emily i spreman sam učiniti sve za njih. Spakirali smo i poslijednju kutiju. Kamion za selidbu je došao pred stan i radnici su počeli iznositi kutije.

„Nedostajati će mi ovo mjesto."- Tijana mi je tiho šapnula i zagrlila me s leđa.

„I meni."

„Toliko toga se izdogađalo tu. A jedan događaj ću posebno pamtiti."

„Da? Koji?"

„Naš prvi poljubac. Sijećaš se?"

„Naravno. A kako bi to mogao zaboraviti?" - okrenuo sam se prema njoj, nježno sam je poljubio i podigao sam je u zrak.

„Zayn, što izvodiš? Spusti me!"

„Ne."

Nosio sam je do sobe gdje smo se prvi put poljubili. Spustio sam je na isto mjesto gdje je tada stajala.

„Tu smo se prvi put poljubili."

„Da."

„Neka tu i bude naš poslijednji poljubac u ovom stanu."

„Lud si."- nasmijala se i zacrvenila.

„Da, za tobom ljubavi. Volim te."- pognuo sam glavu i spojio sam naše usne.

„Volim i ja tebe Zayn. Volim te do neba i natrag."

Opet sam je poljubio. Uzela me za ruku i krenuli smo van.

Pogledali smo stan još jednom, a onda smo zatvorili i zaključali vrata i krenuli smo u naš novi dom.

James i Emily su sjedili natrag u svojim sjedalicama, a Tijana je sjedila na suvozačkom mjestu. Stavio sam ruku na mijenjač kako bi promijenio brzinu, a ona je stavila svoju ruku na moju. Zavukla je svoje prste među moje i snažno me stisnula.

Jedan njen dodir je dovoljan da shvatim da sam najsretniji čovijek na svijetu. Imam nju, njenu ljubav, Emily i Jamesa. Ništa drugo mi ne treba.

James i Emily su u putu zaspali pa smo ih tiho iznijeli iz automobila i legli smo ih u njihovu novu sobu.

Tijana me uhvatila pod ruku i naslonila je glavu na moje rame. Promatrali smo ih kako spavaju jedno pored drugog. Dva malena čuda, dva malena anđela.

"Prekrasni su."- tiho šapne da ih ne probudi.

"Da, na mamu."

"I na tatu."- nasmiješi se i popne se na prste, ali opet ne uspije dohvatiti moje usne. Spustim glavu i prislonim usne na njene.- "Volim te."

"I ja tebe."

Ostanemo tako zagrljeni promatrajući i dalje našu dječicu.

****

TIJANA P.O.V.

"Mama! Tata!"- petogodišnji dječak poviče trčeći po kući.

"Reci ljubavi."

Ti si me spasio (Liam Payne & Zayn Malik)Where stories live. Discover now