Part 20 - I love her so much but she doesn't love me

1K 71 3
                                    

NIALL P.O.V.

Pročitao sam na internetu da je Tijana bila u bolnici. Zvao sam ju na mobitel, ali nije se javljala. Odmah sam odlučio otići do nje i Zayna. Zvonio sam i kucao i onda sam začuo kako se vrata otključavaju. Zayn je otvorio vrata.

"Hej, Zayn."
"Nemoj se derati."- odgovorio je pognute glave.

Ušao sam u stan. Sve je bilo zadimljeno. Boca Jagera je bila na podu.

"Zayn, što se događa? Gdje je Tijana?"- upitao sam otvarajući prozor.

Pokazao mi je rukom prema zgužvanom papiru na podu. Uzeo sam papir i pročitao sam Tijaninu poruku. Pogledao sam u Zayna koji je sjedio na fotelji. Pušio je cigaretu i gledao je u pod. Kada je vidio da ništa ne pitam podigao je pogled prema meni i tiho je izgovorio: "Otišla je, Niall."

"Gdje? Što se dogodilo?"
"Kod Harryja. Puno toga se dogodilo. Sve su krivi prokleti novinari. Mogla je izgubiti dijete, ali srećom dijete je dobro." - pričao je sipajući pepeo u pepeljaru punu opušaka.- "Ja sam jedini gubitnik. Izgubio sam ju."

Jedva je izgovorio poslijednju rečenicu. Sjeo sam na naslon fotelje i stavio sam ruku oko njegovog vrata.

"Žao mi je stari. Ti nju stvarno voliš."
"Da, Niall.Volim ju, ali što vrijedi kada ona mene ne voli i nikada me neće voljeti. Ja sam za nju nebitan."
"Hej, nije istina. Njoj je stalo do tebe."
"Ne, Niall. Rekla mi je da sam joj nebitan."

Nisam znao što da mu odgovorim. Samo sam ga snažnije zagrlio.

"Hajde smiri se. Sredit ćete vi to. Skuhat ću ti jaču kavu."

Nije ništa odgovorio samo je uzeo novu cigaretu. Otišao sam u kuhinju, ali nisam našao kavu.

"Zayn, gdje ti stoji kava?"
"Nema kave. Nismo ju pili otkada sam pročitao da nije dobra za trudnice."

Shvatio sam koliko se promijenio. Sve je radio za njeno dobro, a njen odlazak ga je dotukao.

"Idem ja u market po kavu. Trebaš još nešto?"
"Da. Uzmi mi cigarete."

Izišao sam iz stana i otišao sam u najbliži market. Uzeo sam kavu, mlijeko i kruh. Krenuo sam na kasu i rekao sam da mi treba kutija cigareta. Prodavačica je otišla do skladišta po cigarete, a ja sam počeo gledati novine. Na naslovnici sam vidio veliki naslov

Zayn Malik viđen u klubu u društvu nepoznate crnokose dijevojke

Prodavačica se vratila s cigaretama i upitala me treba li mi još nešto.

"Da, ovo."-rekao sam pružajući joj te novine. Platio sam račun i izišao sam van. Putem sam čitao taj članak. Zayn mi nije ništa pričao o toj djevojci. Morati će mi to objasniti. Upao sam nervozno u stan što je i on primjetio.

"Niall, što ti je?"
"Evo što mi je!"- izderao sam se i bacio sam novine na stolić ispred njega.- "Kako ćeš mi to objasniti?"

Uzeo je novine u ruke, pogledao je sliku i naslov.

"O ne, sranje, sranje. Tijana ovo ne smije vidjeti!"
"A da mi objasniš što se događa?"
"Upoznao sam ovu curu u tom klubu. Zavodila me. Krenuli smo u moj automobil. Počeli smo se ljubiti..."
"Ok, ok. Dalje znam."- prekinuo sam ga.
"Ne, ne znaš. Nisam spavao s njom. Nisam mogao. Sjetio sam se nje i nisam to mogao napraviti."

Veliki zavodnik Zayn Malik je odbio priliku zvanu one night stand. On se potpuno promijenio. Radi Tijane. Nikada nije nikoga toliko volio. Nisam znao što da mu kažem. Spasio me poziv. Mobitel mi je počeo zvoniti. Izvukao sam mobitel iz džepa od jakne i vidio sam da me Tijana zove. Okrenuo sam mobitel prema Zaynu.

"Ne spominji joj ništa. Nemoj reći da si tu."

Kimnuo sam glavom i javio sam se na mobitel.

"Hej, Tina."
"Hej, vidjela sam da si me zvao. Sigurno radi onoga jučer."
"Da. Vidio sam što se dogodilo. Jesi sada dobro? Jesi još u bolnici?"- pravio sam se kao da ništa ne znam.
"Dobro smo. Beba je dobro. To mi je najbitnije. Ne, nisam u bolnici. Kod Harryja sam. Ne živim više kod Zayna."
"Molim? Zašto?"
"Pričati ću ti sve. Niall, voljela bi da odeš kod Zayna, da provjeriš kako je."
"Da, nema problema. Otići ću. Doći ću kasnije do tebe."
"Može. Vidimo se."

Čim sam prekinuo poziv Zayn je počeo ispitivati što je rekla.

"Zamolila me da te posjetim. Vidiš da joj je stalo do tebe."

Na njegovim usnama se pojavio maleni osmijeh.

"Reći ćeš joj da si bio tu i da sam ja dobro, da je sve ok. Ne želim da se nervira zbog mene. Doktor je rekao da svaki stres loše utječe na dijete. Reci joj da shvaćam njenu odluku.I upozori Harryja da joj ne dopusti da vidi ove slike."
"Ok, stari."

Popili smo kavu. Ostao sam s njim par sati. Zayn se otuširao i otišao je spavati, a ja sam krenuo do Harryja i Tijane.

TIJANA P.O.V.

Probudila sam se i uzela sam mobitel da provjerim koliko je sati. Vidjela sam 3 propuštena poziva od Nialla. Znala sam da me zvao radi onoga od jučer. Nazvala sam ga i zamolila ga da ode do Zayna, da provjeri kako je. Brinula sam za njega, jer je ljuto izjurio iz bolnice. Otuširala sam se i obukla sam neku crnu majicu i tajice. Sišla sam u kuhinju. Harry je već bio budan.

"Jutro. Jesi se naspavala?"
"Da. Kada si se ti probudio?"
"Prije sat vremena. Kava?"
"Ne. Ne pijem kavu otkada.. otkada sam trudna."
"Hoćeš onda čaj?"
"Može. Čaj bi mi super došao."- sjetila sam se kako mi je Zayn kuhao čaj i kako sam ga pila iako ga mrzim. Harry mi je pružio šalicu iz koje se širio onaj dobro poznati miris. Bio je to isti čaj koji mi je i Zayn kuhao. Prisjetila sam se kako smo svaki dan zajedno doručkovali, oko 11 sati. Oboje smo spavalice. Skoro sam počela plakati.

"Tina, jesi ok?"
"Da, samo sam se zamislila nešto." - odgovorila sam i nastavila sam piti čaj.
"Što ćemo danas raditi?"
"Ne znam. Gledati ću televiziju."
"Ma daj. Idemo negdje van? U neku šetnju."
"Ne. Ne želim izlaziti. Ne želim opet naići na novinare."
"A da, oprosti. Zaboravio sam na to."
"Sve ok."

Doručkovali smo i zavalili smo se na kauč. Gledali smo neku seriju. Začulo se zvono na vratima. Znala sam da je to Niall. Ušao je unutra i odmah je došao do mene i zagrlio me.

"Jesi bio kod njega?"- odmah sam ga upitala.
"Da. Bio sam."
"I?"
"Dobro je. Sve mi je rekao što se dogodilo i rekao je da shvaća da je to bila najbolja odluka."

Laknulo mi je kada sam čula da je Zayn dobro.

"Hvala ti Niall."
"Nema na čemu, dušo. Gle što sam donio."-viknuo je mašući dvd-om.
"Dozvola za Fockere?"
"Da, da. Treba nam malo smijeha."
"Ja ću napraviti kokice pa ćemo gledati. Niall hoćeš mi pomoći?"- vikao je Harry iz kuhinje.
"Stižem."- odgovorio je Niall i krenuo je do Harryja. Ja sam nastavila gledati seriju.

HARRY P.O.V.

Pozvao sam Nialla u kuhinju i zatvorio sam vrata da nas Tijana ne čuje.

"Ok, sad mi reci iskreno kako je on?"
"Loše. Došao sam kod njega, bio je mamuran. Sinoć je pio u nekom klubu i slikali su ga s nekom ženskom."- šaptao je Niall.- "Kada me Tijana nazvala, već sam bio kod njega. Rekao mi je da kažem da je dobro i da je sve ok. I rekao je da joj ne dopustiš da gleda vijesti ili da ide na internet. Da ne vidi to. Zato sam i donio film. Stari, on nju stvarno voli."
"Da, znam. Gle, ne brini. Pobrinuti ću se da ne sazna za to, a ti se pobrini da on ne čini gluposti."
"Hoću. Hajde,idemo da Tijana nešto ne posumnja."

Uzeo sam gotove kokice, iskrenuo sam ih u zdjelu i stavio sam ih na minutu u mikrovalnu da budu tople kao da su tek ispečene.

Sjeli smo na kauč pored nje i gledali smo film.

In life we always fall for the person that will never fall for us, always want something that we can't and always say things we shouldn't.
Zayn Malik

Ti si me spasio (Liam Payne & Zayn Malik)Where stories live. Discover now