Part 13 - You will be grandma and grandpa

1.2K 76 7
                                    

Napokon je zaspala. Legao sam pored nje i gledao sam ju kako spava. Oči su joj bile natečene od suza, ali meni je i dalje bila najlijepša. Uskoro sam i ja zaspao.

Probudio sam se oko osam sati. Čudno za mene jer inače nisam jutarnji tip, zapravo mrzim jutro. Tijana je još spavala. Zrake sunca su se probijale kroz prozor i obasjavale su njeno predivno lice. Promatrao sam ju i zamišljao kako bi život izgledao da sam je sreo ja ,a ne Liam.

"Dobro juto Zayn? Zayn? Haloooo, zemlja zove Malika."

"Hej, oprosti, zamislio sam se nešto." - kažem zbunjeno.

"Zaynić,ja sam.... gladna." - kaže uz smijeh.

"Zaynić." - ponovim nadimak uz smijeh. Inače bi mrzio taj nadimak, ali iz njenih usta zvuči predivno. - "Doručak stiže. I to u krevet." - kažem sa smješkom i odem.

Sišao sam u kuhinju i skuhao sam kavu. Napravio sam nam sendviće i ponio sam sok. Bio sam tako sretan jer sam vidio osmijeh na njenom licu.

Vratio sam se u sobu i otvarajući vrata sa pladnja mi je skliznula čaša sa sokom. Tijana se počela glasno smijati zbog toga.

"Ha ha ha, jako smiješno." - kažem sarkastično, a onda se i sam počnem smijati. - "Zapravo i je smiješno. Ništa od soka danas. Ali imamo sendvić."

"Oprosti...Moram..." - nije ni dovršila do kraja i već je otrčala do kupaone. Ubrzo sam čuo povraćanje. Izišla je nakon par minuta.

"Jesi dobro?" - upitam zabrinuto kada vidim koliko je blijeda.

"Da. Samo jutarnje mučnine. Sve ok.To je normalno." - odgovori sjedajući na krevet. - "Zayn, mogu te nešto zamoliti?"

"Naravno. Što god."

"Danas bi trebala do ginekologa. Hoćeš ići sa mnom?"

"Naravno. Čim doručkujemo idemo."

"Hvala ti." - zahvali s osmijehom te me zagrli.

TIJANA P.O.V.

Doručkovali smo, a onda je Zayn otišao u svoju sobu spremiti se. Ja sam se otuširala i spremila. Nanijela sam malo pudera na lice. Vratila sam se u sobu, otvorila sam ormar i gledala sam što bi mogla obući. Na kraju sam izabrala crne traperice i crnu duksericu s ljubičastim natpisom LOVE i ljubičaste starke... Uzela sam sunčane naočale i torbicu i izišla sam iz sobe. Zayn još nije bio spreman. I onda kažu da se žene dugo spremaju. Nakon 10 minuta se pojavio.

"Jel ti to mene kopiraš?" - kažem uz smijeh kada shvatim da smo slično obučeni. On je obukao crne traperice, crnu sportsku jaknu i crne Nike tenisice. Bio je zbunjen, a kada je shvatio na što mislim i sam se počeo smijati.

"Ljudi u crnom." - kaže uz smijeh. - "Idemo?"

"Da."

Izišli smo iz stana i otišli smo do ginekologa. Ginekolog me pregledao i rekao da je s bebom sve dobro i rekao mi je da moram opet na pregled slijedeći mjesec.

"Zayn, hvala ti što si bio sa mnom." - zagrlim ga i zahvalim mu čim iziđem iz ordinacije.

"Nema na čemu." - kaže uz osmijeh i poljubi me u obraz. - "Hajde. Idemo doma."

"Ne, ja moram do Harrya. Ideš sa mnom?"

"Naravno."

"Super. Bit će mu drago da smo oboje došli. Usput ćemo kupiti nekakav sladoled da ga razveselimo." - Zayn je na to kimnuo glavom uz osmijeh.

Ispred Harryjeve zgrade su stajali paparazzi. Bojala sam se da mu se nešto dogodilo. Sreća Zaynov automobil ima tamna stakla pa me nisu skužili. On je brzo ušao unutra i velika zaštitna ograda se zatvorila. Brzo smo potrčali do Harryeva stana, pokucali smo i Harry nam je otvorio vrata.

Ti si me spasio (Liam Payne & Zayn Malik)Where stories live. Discover now