Part 36 - I don't hate you, I'm just disappointed

1K 72 12
                                    

"Zdravo,Liam. Opet sam to ja. Danas sam tu sa samo jednim članom. Da, da samo s ovom bebicom tu u trbuhu. James je ostao s tvojima. Bože, samo da ih vidiš. Tvoj tata je kao malo dijete kada je James uz njega. Preslatki su. Sada i oni znaju za situaciju sa Zaynom i znaš li što se događa? Sažaljevaju me kao i svi drugi. Ali ja to ne želim. Ja želim odgovore. Želim njega. E moj Liam. Bože,zvučim kao starica s tim E moj Liam. A i osijećam se tako. Da nemam Jamesa i ovu bebicu odustala bi. Od svega bi odustala. Već drugi put ovo prolazim i preteško je. Bol me lomila kada si ti otišao, ali ti nisi otišao svojom voljom i to je razlika. On se imao priliku vratiti, a nije. Znaš li koliko je prošlo? Dva mjeseca. Dva mjeseca ga nema. Već dva mjeseca ni traga ni glasa od njega. Pita li se kako smo? Pita li se kako je James, kako je njegovo dijete? Više ne znam što osijećam. Tanka je granica između ljubavi i mržnje, ali ne mrzim ga. Ne mogu ga mrziti, ali ljuta sam i bijesna. Bijesna sam još više na sebe, a znaš li zašto? Bijesna sam jer znam da se on pojavi potrčala bi mu u zagrljaj. Da, zanemarila bi sve i zagrlila bi ga, umjesto da mu sve saspem u lice."

„Više ćeš me slomiti ako opet odeš. Znam da ga voliš i poštujem to .Samo mi dopusti da budem uz tebe i bebu. To je sve što tražim. To mi je dovoljno da budem najsretniji na svijetu. Molim te."

„Zbog mene? Zbog mene nisi s Perrie. Ja sam kriva. Bolje da me nisi ni upoznao."

„Da. Zbog tebe je. I drago mi je da je tako jer da te nisam upoznao moj život bi bio prazan. Perrie je divna osoba i žao mi je što sam je povrijedio, ali ako moram birati radije bi izabrao život s tobom bez ijednog poljupca i bez tvog volim te, nego biti s njom. Jer tebe volim.. I s tobom ništa mi je sve."

"Zayn,jesi siguran da to želiš? Možda bi ti s nekom djevojkom bilo bolje. Ti zaslužuješ nekoga ko će te voljeti više od svega."

"Rekao sam ti sve. Ne želim drugu djevojku. Želim tebe, želim biti uz tebe. Iako me ti nikada nećeš voljeti na taj način, ali nije mi bitno. Bitno mi je samo da si uz mene. Ne zaboravi gdje pripadaš."

"Želim da znaš da uzimajući mene uzimaš ženu u čijem srcu će uvijek biti posebno mjesto koje pripada Liamu."

"Pristajem na sve."

"Ali želim da znaš da ću ja uvijek biti uz tebe. Ja te nikada neću ostaviti."

"Nikada me nećeš izgubiti. Ne postoji nijedna koja je bolja od tebe."

"Sve te riječi, sve su to bile laži. Lagao me, Liam.. I on me lagao kao i svi drugi. Ali njegove laži najviše bole. Kada razmislim ti si jedini koji me nije lagao. Bilo je sitnih laži poput onih kada si mi u rano jutro govorio da sam predivna, a kosa mi je bila rasčupana, a lice crveno. Ali to su bile sitne laži koje su mi dan činile ljepšim, a ovo, ovo su prevelike laži. Samo ti si bio iskren. Samo s tobom je sve bilo ispravno. Zayn je bio greška. Ovo između nas je bila greška... Al,kvragu, ja volim tu grešku i volim što se dogodila .On je moja najveća, ali i najlijepša greška. Liam, zašto ljubav boli? Govorio si mi da je ljubav najlijepša stvar i da je sretna, a mene prokleto boli.. Zašto je tako? Znam, neću dobiti odgovor. Ti i nisi tu. Ti si na boljem mjestu, na nebu. Znaš, ponekad poželim da sam i ja gore, ali onda vidim Jamesove prekrasne oči koje me pogledaju s toliko ljubavi i shvatim da je život lijep i vrijedan borbe. Borim se radi njega i radi ove ljepotice. Da,saznala sam da je curica. Tako sam sretna. Mamina princeza. Idem polako, kasno je već. Vidimo se opet. Hvala ti, za sve."

ZAYN P.O.V.

"Brate, jučer sam je vidio. Prekrasna je. Trbuh joj se već nazire. James je već veliki dečko. Hoda, ma zapravo trči. Promatrao sam ih. Igrali su se u parku. Presmiješno i predivno je bilo gledati kako trčkara za njim. Nasmijao sam se, nakon dugo vremena. Samo njih troje mi mogu donijeti osmijeh na lice. Nedostaju mi, tako mi nedostaju. Nedostaju mi buđenja pored njih. Nedostaje mi gledati je kako spava. Nedostaje mi njeno urlikanje kada vidi na što kupaonica liči nakon mog tuširanja. Nedostaje mi to kada me zove Zaynić. Nikome drugome ne bi dopustio da me tako zove, ali njoj sam sve dopuštao. Nedostaju mi njeni zagrljaji, njeni poljupci. Nedostaje mi ona.

Ali kasno je brate.. Kasno. Prekasno. Promatrao sam je i činila se sretnom, nadam se da i je sretna. Ja sam imao priliku s njom, ali sam je prokockao. Obećao sam da ću ostati uz nju, a nisam..

Ali samo da je krenula za mnom sve bi bilo drugačije. Ne mogu, brate, previše je prošlo. Sam sebi ne mogu oprostiti tako da znam da mi ni ona ne bi oprostila. I ne krivim je zbog toga. Odlučio sam je pustiti. Predajem se. Odustajem. Ali ne osuđuj me, u mom srcu nikada neću odustati od nje. Srce će uvijek voljeti nju.

Opet sam počeo piti. Prestao sam, ali kada sam je jučer vidio opet sam popio. Postao sam obična pijanica. Klošar.. Što ću im takav? Što ću ikome takav? Nitko me i ne treba. Svima im je bolje bez mene.

Brate, volio bi da se možemo zamijeniti. Da sam ja mrtav, a ti živ. Tijana bi tada bila sretna, a meni je njena sreća najbitnija. Previše je volim i voljeti ću je do kraja. Jedino što me drži na životu je moje djete. Boriti ću se za to dijete. Nikada ga neću ostaviti. Ni njega, ni Jamesa. Kunem ti se...

Oprosti prijatelju, kasna je noć, a alkohol me potpuno obuzeo. Nadam se da ti ne smeta što ću malo prileći tu."

Legao sam na hladnu zemlju pored Liamovog groba. Sada sam kao prava propalica. Usprkos tolikom alkoholu i dalje mi je bilo hladno. Glavom su mi prolazili svi naši trenutci. Sve uspomene koje sam imao s njom. Zaspao sam. Nemam pojma koliko sam dugo spavao, ali me probudilo nečije gurkanje.

"Zayn, Zayn, probudi se."

Još uvijek su mi oči bile zatvorene. Počeo sam ih lagano otvarati da vidim tko je.

Ti si me spasio (Liam Payne & Zayn Malik)Where stories live. Discover now