TIJANA P.O.V.
Prošlo je već par dana otkada sam kod Liamovih roditelja. Sutra se vraćam u London. Sa Zaynom se dopisujem po cijeli dan. Svako jutro mi pošalje poruku da mi poželi dobro jutro i ugodan dan, ali ovo jutro nije. Stalno provjeravam na mobitel, ali poruka nikako ne dolazi. Sišla sam u dnevni boravak, svi su već budni.
"Jutro, ljepotice. Jesi se naspavala?"
"Dobro jutro. Da, super sam spavala."
"Hajde sjedni. Skuhala sam ti cappuccino."
"Hvala vam, Karen."
"Nema na čemu, dušo. Geoff i ja idemo nešto obaviti u gradu. Ruth će ostati s tobom." - pričala je užurbano spremajući se.
"Ok. Vidimo se." - pozdravila sam ju i nastavila sam piti cappuccino.
Karen i Geoff su otišli, a Ruth se pojavila iz kupaonice.
"Hej, budna si. Hoćemo sjesti u vrt i piti kavu?"
"Može. Baš je lijep dan." - izgovorila sam uzimajući šalicu.
"Tina, mogu te pitati nešto?" - upitala je pomalo suzdržano.
"Naravno."
"Što je s tobom i Zaynom? Mislim u kakvom ste odnosu?"
"Ja i Zayn smo prijatelji. To je sve. Znaš da moje srce pripada Liamu."
"Bože, kako mi nedostaje. Nikada nisam htjela to govoriti pred roditeljima jer vidim koliko pate, ali kada je Liam umro moje srce se raspuklo. Bol je i dalje prevelika. Nedostaje mi. Ova kuća je tako tiha i prazna bez njega i njegovog osmijeha." - Ruth je počela plakati. Bilo mi ju je strašno gledati tako slomljenu.
"Hej, draga." - ustanem se i zagrlim je. - "Sve te razumijem. I meni fali. I boli me. Bol me razdire. Da nije ovog djeteta ja ne bi preživjela." - počela sam plakati zajedno s njom.
"Taj bebač je svima vratio volju za životom. Liam bi bio najbolji tata na svijetu. Bio je divan brat." - izgovarala je sa smješkom brišući suze.
Ruth mi je prepričavala neke događaje dok su ona i Liam bili maleni. I ja i ona smo plakale.
"Do kada će ova bol trajati?"
"Ne znam, Ruth, ne znam. Ali znam da nas Liam voli i da mu ne bi bilo drago da nas vidi ovakve."
"Tijana, misliš li da ćeš ikada moći voljeti nekog drugog?" - šokira me s tim pitanjem.
"Ruth, zašto me to pitaš?"
"Oprosti, samo mi je teško gledati te tako mladu i samu."
"Nisam sama. Imam vas, dečke i ovog anđela u sebi i anđela na nebu."
"Znam, ali to nije isto. Samo želim da znaš, ako se u tvom životu pojavi netko novi nemoj bježati. Ja sam uz tebe, a mislim da bi i Liam bio sretan da nađeš nekoga tko će te voljeti barem upola koliko te on volio, a volio te svim srcem."
"I ja njega volim svim srcem i dušom i nikoga nikada neću voljeti koliko njega volim." - izgovorim pomalo iznervirano, a onda začujem signal za poruku.
"Jel to tvoj mobitel ili moj?" - upita me Ruth ispijajući kavu koja se već poprilično ohladila.
"Moj. Dobila sam sms."
Dobro jutro ;) Oprosti kasno sam se probudio. Sinoć su Niall i Harry bili tu i do kasno smo pričali. Nedostaješ im. Stalno pitaju za tebe. Što je s tobom? ❤
Kada sam čitala poruku osmijehnula sam se. Ta poruka me jako razveselila.
"Zayn?"
"Da. Oprosti samo da odgovorim na poruku."
YOU ARE READING
Ti si me spasio (Liam Payne & Zayn Malik)
FanfictionPrijašnji naziv: You saved me Kažu da život nikoga ne mazi. E pa nju je posebno gazio. Bol, patnja, tuga bili su stalni gosti u njenom životu kada je izgubila onog kojeg je voljela najviše. Može li se nastaviti živjeti kada izgubiš svoj razlog z...