Hentakan meja membuatkan bahu kedua orang suruhannya terangkat dalam masa yang sama ketakutan, bila-bila masa sahaja kepala mereka akan tembus.
"Aku suruh kau orang buat benda senang eja! ITU PUN SUSAH!" tengkingnya.
"Kau orang arahkan siapa untuk buli budak tu dekat sekolah!?Sampai benda kecil macam ni pun tak boleh nak hendal! "
"Mula mula cakap dah setal and then tak sampai beberapa bulan budak tu datang balik sekolah! Kau orang berdua memang tak boleh harap! " Marahnya benggang. Elok elok dapat berita budak tu bunuh diri tup tup muncul balik. Memang mendidih darahnya dapat berita budak tu masih hidup.
"T.. Tak bos, hari tu kami sendiri nampak budak tu naik bangunan tinggi kami ingat dia dah terjun sebab tu kami terus bereda"ucap Thomas tergagap-gagap.
" Lembap! "
" It's okay ,kali ni aku lepaskan kau orang. Jangan ingat sampai sini je tugas kau. Buat masa sekarang kita perhatikan budak tu dulu"
" bila tiba masa aku sendiri akan tangkap budak tu dan aku sendiri yang akan bunuh dia dengan tapak tangan aku macam mana aku langgar mak dia dulu"ucap Jenny dengan senyuman sinis. Thomas dan Mikail masih tegak berdiri di hadapan ketuanya.
"TUNGGU APA LAGI KELUARLAH! " tengking jenny. Thomas dan Mikail segera keluar.
"Fuhh, nasib tak berlubang kepala aku"
Keluh Mikail."Liat juga nyawa budak tu eh" Kata Mikail.
"Hmm"balas Thomas pendek.
"Aku terfikir boleh je dia upah orang lain untuk bunuh budak sial tu" Kata Mikail. Thomas di situ hanya diam mendengar.
"Bukan kita je anak buah dia"
"Memang bukan kau orang je" Balas seseorang.
"Kau siapa pula? " Tanya Thomas dingin.
"Aku Afren , salam perkenalan aku orang baru dalam ni" Jawab afren sambil memperkenalkan diri.
"Ouh, aku Mikail sebelah aku thomas kami orang bawahan Boss "Mikail memperkenalkan diri ke afren. Thomas sedikit pendiam dan dingin nak di bandingkan dengan Mikail memang jauh beza. Mikail peramah , banyak cakap barbanding Thomas.
"Macam mana boleh ada dalam ni? " Soal Mikail.
"Suka rela"
"Kau tak payah nak tipu kami. Aku tengok muka kau dah tahu" Balas Thomas dingin.
"Ok Fine, aku join sebab aku nak balas dendam dekat seseorang yang dah lama aku berdendam" Balas afren dengan nada penuh dendam.
"And? "
"And bos offer aku untuk join this group untuk balas dendam" Terangnya lagi.
Thomas memandang pemakaian afren dari atas sampai bawah cukup lengkap pemakaian dengan
leather jacket hitam, seluar slack hitam, rambut panjang di ikat ekor kuda perfect dengan kulit putihnya.
Mata Mikail memandang gadis itu dengan pandangan memuji. Memuji gadis itu ada kulit yang sangat cantik dengan tubuh yang di idam idamkan para gadis."Dendam?" Balas Mikail.
"I can't tell you about that nanti kau orang akan tahu juga" Balas afren sebelum beredar.
Afren dalam hati juga memuji ketampanan kedua jejaka di hadapannya tadi.
Thomas dengan muka dinginnya , badan begitu tinggi, kulit putih bersih dan memiliki bentuk muka yang sangat tampan begitu juga Mikail tapi Mikail memiliki mata yang sangat cantik light brown nak di Bandingkan Thomas mata Mikail lagi cantik. Kulit Mikail tidak seputih Thomas, kulitnya sedikit gelap tapi mereka selalu jadi bualan di markas ini kerana ketampanan mereka dan ketegasan mereka.
YOU ARE READING
KAISARA LIEANA |HAITUS|
Mystery / ThrillerBook? 𝘚𝘦𝘬𝘢𝘭𝘪 𝘴𝘦𝘯𝘺𝘶𝘮𝘢𝘯 𝘪𝘵𝘶 𝘩𝘪𝘭𝘢𝘯𝘨 𝘬𝘢𝘶 𝘵𝘢𝘬 𝘢𝘬𝘢𝘯 𝘥𝘢𝘱𝘢𝘵 𝘮𝘦𝘭𝘪𝘩𝘢𝘵𝘯𝘺𝘢 𝘬𝘦𝘮𝘣𝘢𝘭𝘪 𝘴𝘦𝘱𝘦𝘳𝘵𝘪 𝘥𝘶𝘭𝘶 Cerita ini mengisahkan tentang seorang gadis remaja yang bernama KAISARA LIEANA. Kaisara mengalam...