Liam
Jako každé ráno jsem si po běhu dopřával rychlou sprchu, když se ozval zvonek.
V rychlosti jsem si kolem pasu obmotal ručník a otevřel. Za dveřmi stál potetovaný blonďák s úsměvem na tváři.,,Dobrý den, omlouvám se že ruším, já bydlim naproti. Přestěhoval jsem se před měsícem, ještě jsme se nepotkali." Nervózně si zkousne ret.
Povytáhnu obočí a s úšklebkem se opřu o futra. Je roztomilý.,,Já totiž, neměl by jste trochu mléka do kafe?" Nervózně přejede pohledem mé tělo.
,,Dobré ráno, určitě měl. Vydržte minutku." Ušklíbnu se a zmizím do kuchyně pro mléko.,,Mimochodem jsem Liam." Mrknu na něj a podám mléko.
,,James, moc děkuji. Zachránil jsi mě." Roztomile se zaculí a zčervená.
,,To nestojí za řeč Jamesi. Hezký den."
,,Tobě taky."(To tady je jen tak pro pokochání)
Do firmy dorazím právě včas, stejně tu Louis byl dřív a čekal v mé kanceláři.
,,Čau, děje se něco?" Povytáhnu obočí a posadím se ke stolu.
,,Ahoj, ne. Nezapomeň dnes na to pivo a taky jsem ti sehnal náhradu za Sarah. Odpoledne se přijde zaučit." Zmateně se podívám na Louise. Sakra jak ten chlap tohle všechno stíhá?
,,Koho?"
,,Nialla." Pokrčí rameny. Cože? Nialla?,,Počkej, Niall tu chce pracovat? A co škola?"
,,Chce brigádu, bude se mu to hodit do životopisu. Do školy normálně bude chodit, odpoledne po škole se bude zaučovat a přes prázdniny tu už bude jen on. Máš tak další měsíce na sehnání někoho natrvalo nebo vymyslete s Niallem, jak to udělat aby mohl docházet i při škole." Upřímně jsem v šoku, že tu Niall chce pracovat, ale pravda je že v životopise se mu to hodit bude. Zkusí si jaké to je. Navíc ho budu mít na očích. Pro kontrolu, aby byl v pořádku. Nic víc v tom není.,,Jasný, proč ne. Aspoň nasbírá zkušenosti " Souhlasím a snažím se u toho tvářit ne moc nadšeně.
,,Super, po škole přijde. Sarah mu ukáže co a jak." Poplácá mě po rameni a zmizí.Den se táhne v běžném pracovním tempu, bez zbytečných zádrhelů. Ze schůze jsem unaveně zamířil do své kanceláře. Překvapilo mě, že o pracovní stůl Sarah, zády ke mě, stál neznámý brunet. Černé kalhoty dokonale obkreslovaly jeho nádherný zadeček, který byl vyšpulený, jak se opíral o stůl. Tmavá košile s bílým límečkem se jemně napínala přes jeho mírně vyrýsovaná záda a ramena. Sakra, kde ten se tu vzal?
ČTEŠ
Flower boy //Larry//Niam
FanficDOKONČENO Čtyři životy Dva osudy Devět let Jeden příběh Harry Styles je mladý začínající florista, Louis Tomlinson a Liam Payne vedou úspěšnou firmu. Všichni se setkají díky výročnímu večírku oné firmy a minimálně jeden z nich už od začátku tuší...