15+ pro jistotu
Harry
,,Necháš si ten věneček prosím?" Zašeptal mi Louis do ucha poté co se na mě vrhl sotva zavřel dveře jeho bytu.
,,Nechám." Trhaně vydechnu zatím co on stiskne mezi zuby kůži na mém krku a zavrčí. Znovu natiskne své rty na mé v dravém polibku. Stále se líbaje si mě vyhoupne do náruče, obmotám nohy kolem jeho pasu a společně se vydáme do ložnice, kde mě položí na postel. Nadzvednu se na loktech právě ve chvíli, kdy si Louis stahuje mikinu. Sundá si i kalhoty a jen v boxerkách přileze po čtyřech nade mě. Sám si začnu rozepínat košili a upřeně mu přitom hledím do očí.Zkousne si ret a pozoruje každý můj pohyb, trvá to ale jen chvíli než se rozpínání ujme sám a rychle mě košile zbaví. Musím si ušklíbnout nad jeho nedočkavostí. Stejně rychle mě zbaví i Jeanu, neodpustí si poškádlení mého napnutého klínu zoubky přes látku krajových kalhotek.
,,Miluju, když tohle nosíš." Vydrchne do krajkové látky, kterou opatrně stáhne.Zčervenám a nejraději bych se schoval, nestydím se za své tělo, ale i tak se stydím ležet tu předním nahý. Louis má tak dokonalé tělo, tak akorát vypracované, dokonale tvarované a ten zadek.
,,Nestyď se lásko. Jsi nádherný." Políbí mě na bradavku a zašeptá mi do hrudníku. Zapletl jsem jednu dlaň do jeho vlasů a jemně zatahal zatím co druhou rukou jsem prozkoumával jeho křivky. Jemně jsem zarýval nehty do jeho zad, když zkousával a nasával kůži na mém hrudníku a bříšku.
Pomalu se přesunul mezi mé nohy, jazykem přejel přes celou mou délku a rty polaskal mou špičku nutíc mě zavzdychat. Potěšeně se usmál a přitiskl se na mé rty. Za zátylek jsem si ho přitáhl k sobě blíž, zatím co Louis se natáhl do nočního stolku pro lubrikant. Stáhl jsem mu, s menšími obtížemi, boxerky a sledoval jak si male množství lubrikantu vymáčkl na prsty.
Nahnul se zpět nade mě, jednou rukou se opírajíc vedle mé hlavy, upřeně mi hledíc do očí druhou rukou vjel mezi naše těla a prstem obkroužil můj vstup. Jemně jsem se nad tím dotykem otřásl vzrušením a slastně přivřel oči, když do mě začal vnikat jedním prstem. Jakmile prstem uvnitř mě začal hýbat a přirážet musel jsem si zkousnout ret, nechci vzdychat jen kvůli jednomu jeho prstu. To je tak trapné, ale dokonalé. Miluju jeho prsty. Louis byl ale jiného názoru, přidal druhý prst a tvrdě do mě prorazil až jsem skutečně hlasitě zavzdychal.
,,Chci te slyšet Květinko." Zašeptal proti mým trůn a tvrdě mne políbil. Prsty uvnitř mě roztahoval a kroutil s nimi čímž mi způsobil naprostou slast. Netrvalo dlouho a přidal i třetí, v tu chvíli jsem již nebyl schopný opětovat jeho polibky, jen jsem vzdychal do jeho úst. Louis své polibky přesunul na můj krk, působíc mi tak další slast. Zmučeně jsem zamručel, když jeho prsty opustily můj zadeček.
,,Mám si vzít kondom lásko?" Zběsile jsem zakroutil hlavou na znamení nesouhlasu. K čemu by nám byl? Věřím, že mi je věrný. Jediné co teď potřebuji je cítit ho v sobě. Louis se pousmál, nanesl další dávku lubrikantu na svůj penis a špičkou de otřel o můj vstup. Boky mi automaticky přirazily proti němu, on se ale odtáhl, přitlačil mi je zpět k matrací a znovu přejel po mém vstupu. Chce abych se zbláznil?
,,Pr-prosím." Zaúpěl jsem a znovu se pokusil přirazit proti němu. Zahlédl jsem jeho ušklebek než jsem stiskl víčka k sobě a zavrátil hlavu, když do mě zasunul pár centimetrů.
,,Jsi tak dokonalý." Vydechl ztěžka, vysunul se ze mě a přirazil zpět zase jen pár centimetry. Nadechl jsem se k odpovědi, když onen pohyb zopakoval a mě se z hlavy vykouřilo co jsem chtěl říct.Jediné na co teď dokáži myslet je, jak moc ho chci v sobě celého. Louis se nademno usmíval a vychutnával si mé hlasité vzdychy i pokusy dostat víc.
,,Chceš víc princezno?" Políbil mě na krku a přirazil do mě o kousek víc.
,,Prosím lásko." Vydechl jsem mezi vzdychy.
ČTEŠ
Flower boy //Larry//Niam
FanfictionDOKONČENO Čtyři životy Dva osudy Devět let Jeden příběh Harry Styles je mladý začínající florista, Louis Tomlinson a Liam Payne vedou úspěšnou firmu. Všichni se setkají díky výročnímu večírku oné firmy a minimálně jeden z nich už od začátku tuší...