1

446 42 38
                                    

----
ben fice bakarken anladım ki aslında
sevgililik dönemleri çok çok kısaymış bu yüzden
de 10-15 bölümlük özel seri hazırlamak istedim size❤
----

"Öpücüğün etkisinin 10 gün sürdüğünü söylemiştin.
Bugün sana dokunursam bunun etkisinden 10 yıl   çıkamayacağından mı korkuyorsun?"

"Mark ya biz evli bile değiliz nereden çıktı bu!"

Sabahın köründe Mark'ın dahice fikri yüzünden uyandırılmıştım. Fikir şuydu; Mark henüz kendisi dünya da olmayan evlatlık bebeğimize gelecekten mesaj yollamak istiyordu. Anlatabildim mi bilmiyorum uykuluyum zaten Tanrı aşkına!

"Selam, ben Mark- yani Mark olan babanız! Dün babanız ile 3.yıl dönümümüzdü. O yüzden düşündüm de bence size gelecekten bir mesaj yollamalıyız ne dersiniz?"

Mark'ın heyecanlı olup saçmalamasına gülümserken, Mark'ta bana dönmüştü.

"Yanımda gördüğünüzde Donghyuck babanız. Bu sabah sinirli uyandı çünkü ben sizinle tanışmak için onu uyandırdım da. Bide dünden beri trip yiyorum onu da anlatacağım size merak etmeyin!"

Başımı iki yana sallayıp sessizce gülerken kameraya dönmüştüm.

"Babanızı nasıl tavladığımı bilmek ister misiniz? Babanızı partide öpmüştüm du-"

"Ya Donghyuck onlar henüz küçük dudaktan öpüyorum diyemezsin!"

Sözümü keserek elini ağzıma götürüp önce beni susturmuştu. Sonra ben onun elini ittirmiştim.

"Hey Donghyuck, ne yapman gerektiğini biliyorsun. Neyse babanızı bir partide öptüm ve aptal bir yalan söyledim  ve babanız ne yaptı inandı. Ona bir öpüşmenin etkisi 10 gün sürüyormuş biliyormusun demiştim ve 10 gün peşine koşup tavlamıştım."

Yüzümde ben yaptım der gibi bir gülümseme oluştuğunda Mark yanağımı ısırmıştı. Evet, yeni alışkanlığı buydu.

"Benim sana dediğim şeyi hatırlıyor musun; Sana Öpücüğün etkisinin 10 gün sürdüğünü söylemiştin. Bugün sana dokunursam bunun etkisinden 10 yıl çıkamayacağından mı korkuyorsun? demiştim. Henüz 10 yıl olmadı ama sensiz geçirebilecek bir günüm bile yok."

Sonra uzanıp beni öpmek için yanaştığında zilin çalmasıyla ve yaptığım triple ondan uzaklaşmıştım.

"Sen git, o stajyer arkaşınla 10 yıl etkisinden çıkama oldu mu?"

Ayaklanıp kapıya doğru ilerlerken size bir özet geçeyim. Dün 3.yıl dönümümüzdü, eh haliyle özel bir gece geçirecektik ama Mark arkaşıyla saatlerce ofiste çalışmıştı ve bu arkadaşın ondan hoşlandığına adım gibi eminim.

Hâlâ çalan kapıyı bi anda hışımla açtığımda Jaem ve Jeno'nun öpüştüğünü görmüş Jeno'nun zile dayalı elini sinirle ısırmıştım.

"Kendi evinizde yiyişsenize amk! İsterseniz bir de oda hazırlayayım size, balayı odası kırmızı güllü falan!"

Sinirimi dökmüş içeriye geçip Mark'ın yanına oturmuştum.

on yıl etkisi, markhyuck.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin