15

110 17 1
                                    

19.05

Selam, ben HaeMin;

Bu mektubu yazmaya başladım çünkü ileride, unutmak istemiyorum.

Bugün 6.yaş doğum günüm, önce anne ve babamı ziyaret ettik ve şimdi de yazmaya başladığım için bana bir günlük hediye ettiler.

Babalarımın beni rahat bırakması için odama geçtim ve kötü el yazımla yazmaya çalışıyorum. Sana bir isim koymalı mıyım?

Annem ve babamı tanıma fırsatım olmamıştı. Ama annem ve babam sanırım ben çok mutlu olayım diye Donghyuck babamı ve Mark babamı yolladılar bana.

Onlar beni çok seviyorlar, Mark babam her gün saçlarımla ilgileniyor saçlarıma bakım yapıyor biliyor musun? Hatta bana bir prenses için az bile dediğini de duydum!

Donghyuck babamla her haftasonu çilekli pasta yapıyoruz, Mark babamda söylene söylene yiyor pastadan çünkü o çikolatalı seviyor kkkkk

21.05

Bugün herkes anne ve babasının nasıl tanıştığını yazmalıydı. Ama ben bilmediğimden Mark babama ve Donghyuck babama sordum nasıl tanıştıklarını.

İlk tanışmaları bahçede olmuş ama Mark babam hatırlamıyormuş, Haechan babamsa orada aşık olmuş zaten. AY HAECHAN YAZMAYACQKTIM BABAM SEVMİYIR BU İSMİNİ! AMA SİPMEYİ DE BİLMİYORUM

Neyse, sonra silmeyi öğrenebilirim. Dediğim gibi, sonra aslında Mark babam ve Donghyuck babam bir partide daha tanışmışlar Donghyuck babam da mesaj atmış ilk öpücük 10 günlük etki yaratıyormuş diye!

Anlamadım ama biraz karışık hikayeleri olduğundan babam defterime şöyle yazdı.

Donghyuck babam ve Mark babam lisede bahçede tanıştılar. Donghyuck babam ilk görüşte Mark babama aşık olmuş ve sonradan onu etkilemiş, 3 yıllık ilişkilerinden sonra evlenme kararı almışlar. 2 yıl sonra da benimle tanıştılar zaten. Şu an 6 yıllık ilişkileri var :")

Şu an öğretmenime göre ayrıntılı yazmadığını biliyorum ama sorsam bile şu an unutacağımdan o yüzden şimdi sormayacağım. Donghyuck ve Mark babam birazdan iyi geceler öpücüğü için gelecekler yanıma, sinirlenince beni ısırmak isteyen canavarlara dönüşüyorlar bu yüzden hızlıca pijamalarımı giymem gerek görüşürüz günlük!

---
Peşimden atlı kovalıyor gibi
fic yazıyorum aq



on yıl etkisi, markhyuck.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin