20

119 13 1
                                    

Donghyuck'un anlatımından;

"Donghyuck babacım~"

Mark'ın uyku sersemi haliyle telefonu bana dayatmasıyla gözlerimi zar zor açıp telefonu hapörlere almıştım.

"Efendim güzelim?"

HaeMin benim güzelimdi, ayrıca ona böyle seslenmeme de bayılıyordu bu yüzden kıkırdamıştı peşime.

"Barıştınız mı babacım?"

"HaeMin bunu daha sonra konuşsak saat sabahın 5'i biliyorsun."

HaeMin'in usulca mırıldanıp telefonu kapatmasıyla telefon elimden yatağa kaymıştı. Kendi etrafımda dönüp Mark'la yüz yüze geldiğimde ise yüzünün ve omzunun bir kaç noktasına öpücük bırakıp gözlerimi yummuştum.

"Rahat dur, Donghyuck uyuyacağım."

Omuzunda olan parmaklarımı oynatışımdan Mark'ın uykusunu böldüğümün farkındaydım ama bu her birlikte uyuyuşumuzda yaptığım bir şeydi. İster üstü çıplak olsun isterse de giyinik olsun tişörtünün altından bile sokardım elimi genellikle.

"Alışmış olman gerekirdi 10 senede."

Kıkırdamış sonra da beş günün acısını çıkartmak için daha da sımsıkı sarılmıştım sevgilime. Dünden beri aslında bir şeyleri daha net konuştuğumuzdan beri her an sarılıyorduk çünkü direk söylemek gerekirse özlemden köpek olmuştuk ikimizde.

"Kahvaltı yapalım mı? Anlaşılan bu kıpır kıpır hallerin uyutmayacak beni."

"Mark, eşinim senin. Rahatsız oluyorsunda hemen!"

Sahte sinirimle kollarının arasından çıkınca koşarak duşa girmiş, ayak seslerinden peşime geldiğini de anlamıştım.

10-15 dakika duşta oyalanmış, saçlarımızı kurutmuştuk. Genelde dağınık olmayı sevdiğimden ben odayı düzeltirken Mark'ta güzel bir kahvaltı hazırlamıştı bize.

Kahvaltı sırasında habire Mark'ın telefonu çalmış, en sonunda da açması gerektiğini söylemiştim. Telefonu kapatıp yanıma geldiğinde ise durumu anlamış sorun yokmuş gibi gülümsemiştim.

"Gitmemiz, çalışman gerekiyor değil mi?"

Başıyla usulca beni onaylandığında dudağını öpmüş gülümsemiştim.

"Öyleyse gidelim, hem HaeMin'de barışıp barışmadığımızı merak ediyordu."

Kıkırdarken uzanmış, sevgilimi öpmüştüm.

"Kaç dakika sonra çıkmamız gerekiyor?"

"Belki 30 dakika?"

Mark'la beraber gülümsemiş sonra da öpmeye devam etmiştim.

---
new markhyuck yayınladım :")

on yıl etkisi, markhyuck.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin