16

105 15 2
                                    

1 sene sonra falan;

Mark babam...Donghyuck babamın söylediğine göre ilk başta hiç pas vermemiş, hatta amacı takılmakmışta.

Ama şimdi görseniz, Mark babam Donghyuck babamdan bir saniye bile ayrı kalsa yüzü bir anda özlemle doluyordu. Onu hee gün görmesine rağmen doyamayıp yine her gün onu izliyor. Hatta bazen beni umursamadan bol bol öpüyordu kocasını. Donghyuck babamda her seferinde benim gördüğümü kötü bir örnek olduğunu söylüyordu. Sonra küçük bir tartışma çıkıyordu, Mark babam zaten ergenlikle daha fazlasını duyacağım için lanetler edeceğimi söylüyordu.

Daha fazlası neydi? Ergenlik neydi? Lanet neydi?

Açıkcası Mark babamın, dayanamayıp her fırsatta Donghyuck babamı öpmesi hoşuma gidiyordu. Mesela bugün Donghyuck babam pasta yaparken ona sarılmış sonra da Donghyuck babamın ona dönmesiyle yapışmıştı dudaklarına. Bahanesi de Donghyuck babamın pasta yaparken yemekten vazgeçemediği krem şantinin ağzına yüzüne bulaştırmasıydı.

---

Mark babamın aşkı hiç bir zaman değişmemişti. Hâlâ ilk tanıştığımızdaki gibi Donghyuck babama aşıktı ve hâlâ ilk tanıştığımızdaki gibi hiç bir şey yapmama rağmen yüzüme gururla bakıyor her eve geldiklerinde koşarak sarılıp kucakladıktan sonra bol bol öpücüğe boyuyordu beni.

Genelde yanaklarımı ısırdığından, Donghyuck babamdan kafasına şaplak yiyordu ama umrunda değildi. Hâlâ yapıyordu ve iz kalması umrumda değildi ben Mark babamın beni kendi çocuğu gibi sevmesine bayılıyordum.

Okuldayken bir kızın kolumdan tutup çekmesiyle beni ittirmesi bir olmuştu. Bana bu okulda olmamam gerektiğini çünkü iki babam olduğunu söylemişti ama ben sinirden daha fazlasını yapıp onu ittirmiş ittirdikten sonra da saçlarına yapışmıştım. Kendisi sınıfın en yakışıklı çocuğundan hoşlanıyordu, bende hoşlanıyordum ve sırf ikimizde aynı kişiden hoşlandığımız için beni ailemden vurmaya çalışıyordu.

---
yorum yapım yav cinlere fic salıyoe
gibi hissediyorum valla

on yıl etkisi, markhyuck.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin