13

132 17 1
                                    

---
1.seri 5k olmuş!
---

1 hafta sonra

"Onlarla gitmek istemiyorum."

Haemin'in kurduğu cümleden sonra onu mecbur geri ailesine vermiştik ve Mark'ın da benim de içimizi yiyen şeyler bir haftasonu çıkıp eve gitme kararını verdirtmişti bize.

Bir kaç çalış sonrası açılan kapıda önce o kadını görmüş sonra da ağlayarak bize yaklaşan Haemin'i görmüştük.

"Kalmak istemiyorum onlarla."

Tamam, işte ağlaması ve kadının zorla Mark'ın kucağından almaya çalışması son radde olmuştu ve kadının kollarını ittirmiştim.

"Ülkenin en iyi avukatlarını tutsan dahi asla Haemin'i alamayacaksın."

Üçümüz, eve girdiğimizde önce tahmin ettiğimi Mark'a söylemiştim ve Haemin'i ikna ederek ona duş aldırmıştık. Tabii ki özel bölgelerini görmüyor sadece yardımcı oluyorduk ona ve vücudundaki morluklar zaten küçük çocuğun şidden gördüğünü belli ediyordu.

Haneul ve Iseul için aldığımız renkli yarabantlarını almış, Haemin daha fazla üzülüp kırılmasın diye yapıştırmıştım onlara. Sonra da Haemin ne isterse onları yapmıştık. Aslında eve gidene kadar iki abi gibi ziyaret etmek istemiştik ama sanırım eve geldiğimize göre ve dediklerime göre iki abi yerine iki baba olacaktık.

"Benim düşündüğümü mü düşünüyorsun?"

"Sanırım öyle, yarın dava açmalıyız."

"Sana güveniyorum, sen başarırsın. Bak beni bile tavladın sonuçta."

Kıkırdamışz keyfimi yerine getirdiğinde bende onunla uğramıştım.

"Sen kolay avsın Mark."

Gözlerini devirmesiyle ona kıkırdamaya devam ettiğimde, uzanıp beni öpmüştü ve gözlerimle Haemin'i göstermiştim.

"İleride Haemin daha fazlasına kulaklarıyla şahit olduğundan çoğu zaman bize lanet edecek zaten."

Demişti. Bakın hâlâ hiç bir şeyden emin değildim ama onu da orada bırakamazdım. Ağlayarak gitmek istememesi, anne ve babası olacak kişilerden kaçması ve her yerinde morluk olmasının tek cevabı buydu ve belkide daha fazlası vardı.

Günler, günleri kovalamıştı ve ben bir şeyler öğrenebilmek için Haemin ile evde kalmayı tercih etmiştim.

"Bana anlatırsan seni kurtarabilirim ancak."

Haemin sadece ağlıyor, yüzüme bakıp yine ağlıyordu. Bu yüzden konuşmamayı tercih etmiş içeriye gelen Haneul ve Iseul'un kosarak Haemin'in yanına gelişi izlemiştim.

"Abi hala olmak için genç olduğumuzu söylemiştik!"

---
Yazamıyorum deli olucam ya:"(

bide dream ile ilgili fic yazdım bakın mutlaka

on yıl etkisi, markhyuck.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin