---
hiç nomin bölümü yazmadığım için
bu bölüm nomin olsun bakalım
---"Jeno! Bir çorabı kaç yıl giyiyorsun sen? Ahırda yaşayan inekler bu kokuyu alsa kaçıp giderler cidden."
Jaemin, kirli sepetin olduğu küçük odaya girerken söylenerek geri çıkmıştı.
"Bebeğim çalışıyorum ben ondan çok kokuyorlar cidden."
Jeno Jaemin'e onu öpmek için ilerlerken Jaemin elini eşinin dudaklarına kapatarak ittirmişti.
"Cicim ayları bitti Jeno git çoraplarını yıka. Bende okula gidiyorum."
Jeno oflayarak burnunu kapatarak içeriye girdiğinde Jaem'de okuluna gitmiş, sonra da 3 saat sonra evine geri dönmüştü.
Jeno'nun okulu yoktu ve sadeceleri gece çalıştığından eşine ve kendisine yemekler hazırlamıştı. Jeno Jaemin'in çok yorulduğunu düşünüyordu. İkisi de bir eve bakıp toplayacak insanlar değildi ama çoğunlukla Jeno evde olmadığından bu iş Jaem'e kalıyordu.
"Ne yaptın da telafi etmek için yemekler pişirdin Jeno?"
Jaem ellerini yıkayıp mutfağa girdiğinde sevgilisine sarılmış bir de yanağını öpmüştü.
"Eşimin çok yorulduğunu fark ettim. Bu yüzden evi de toparladım yemekte yaptım bize."
Jeno bugün aşırı yorulmuştu. Gerçekten bir gün Jaemin'in yerine ev temizlemek onu aşırı yormuştu. Ama sadece sevgilisine sarılmakta tüm yorgunluğu almıştı.
"Sen geç otur ben geliyorum hemen."
Son dokunuşlarını da yapıp yemeklerini sofraya taşıdığında ikisi de güzelce yemiş, sonra da Markhyuck çiftine gitme kararı almışlardı. Belli bir saatten sonra hep birlikteydiler.
Kapıda gördükleri küçük iki çift pembe ayakkabıyla Donghyuck'un kardeşlerinin geldiğini anlamış son dakika dönerek onlara güzel hediyeler alıp dönmüşlerdi.
Haneul Jaemin'in kucağına giderken Iseul'da Jeno'nun kucağına gitmişti.
"Jeno, der misin abime bu gece burada kalalım! Kocasıyla vakit geçirecek diye kalmamıza izin vermiyor bu gece."
Iseul surat asınca Donghyuck tekrar lafa girmişti.
"Sabah okulum var sonra işe gideceğim. Olmadık zamanlarda servisinize buraya bıraktırıyorsunuz. Haftasonu gelin diyorum ya!"
"Jeno görüyor musun abim ne kadar da kocacı!"
Iseul ve Haneul etrafındaki çoğu çift erkek-erkek olduğundan bunun daha normal olduğunı düşünüyordu.
"Bizde kalın bu gece. Abiniz haklı, işleri var onların. Ama bizim işimiz yok bizde kalabilirsiniz bu gece."
Jaemin'in önerisiyle kızlar abilerini ikna etmişti ve nomin çiftimizde önce kızlar için alışverişe çıkıp sonra da evlerine dönmüşlerdi. Şimdi kızlara yatak ayarlama planı yapıyorlardı. Kızlara sorarak.
"Bence ben Jenocuğumla yatayım, sende Jaemin abiyle yat."
"İyi de akıllım tek yatak var Jaem ve Jeno abi uyuyor onlarda."
Iseul ve Haneul kendi aralarında tartışıyor, düşünüyorlardı.
"Galiba hepimiz bir yatağa sığmak zorundayız."
Gece uyku vakti geldiğinde kızlar pijamalrını giymiş dişlerini fırçalamış ve Jeno ve Jaem arasında uyuyakalmıştı. Şimdi de Jeno'nun gitme çalışma saatiydi.
"Bir şey olursa ara olur mu?"
Jeno kalkarken Jaemin'de ayaklanmıştı.
"Olur sende erken gelmeye çalış."
Jaemin ve Jeno sımsıkı sarıldıklarında Jeno evden çıkmış Jaem'de ikizleri göstermişti.
umarım beğenmişsinizdir :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
on yıl etkisi, markhyuck.
Cerita Pendek10 Days Effect 2.seri|Özel bölümler Öpücüğün etkisinin 10 gün sürdüğünü söylemiştin. Bugün sana dokunursam bunun etkisinden 10 yıl çıkamayacağından mı korkuyorsun? ─tamamlandı. 150821|221021