"Endişelenme, halledeceksin."
Bugün ilk mahkeme vardı, eğer bugün kazanabilirsek HaeMin bizimle kalacak küçük bir deneme süresi geçirecektik. Aslında asla ama asla aklımda bir evlat edinmek yoktu ama ikimizin de birbirimizi sevmesiyle bu işin o kadar da kötü olacağını düşünmemiştim.
Bir baba olmak yerine çoğu zaman ona abi olabilirdim. Kız çocuğu olduğu için tabii ki çekineceği şeyler vardı ama çekinmemesi için elimden geleni yapacaktım.
"Halledebilir miyim bilmiyorum Mark. Ortada bir çok delil var fakat, biz iki erkek çiftiz yine de bize vermeyebilirler."
Üzülüyordum çünkü hayatımda istediğim en çok iki şeyden birine ulaşıp ulaşmayacağım kesin değildi.
"Biz çevrenizdekilere aşkın cinsiyet gerektirmediğini kanıtladık zaten. Bir ailede bir tane anne bir tane baba olmak zorunda değil. İki tane baba da olabilir, iki tane anne de biz bunu göstereceğiz onlara."
Mark'ın beni kendine çekip sarılmasıyla HaeMin'in koşup bacaklarımıza sarılması bir olmuştu. Birbirimizden ayrılıp onu kucakladığımda ise son 1 haftadır yaptığı gibi sabah günaydın öpücüğünü almıştık. Bide bunun gece versiyonu vardı.
"Ne zaman çıkacağız evden?"
"Sen gelmiyorsun, sen bir teyzeyle duracaksın burada."
HaeMin dudaklarını büzdüğünde Mark dikkatini ona çevirmesini sağlamıştı.
"Ama 2 tane de arkadaş var, oyun oynarsınız onlarla."
Mark HaeMin'in ilgisini çekmeyi başarmış, ikisi Haneul ve Iseul hakkında konuşurken bende çalan kapıyı açmaya gitmiştim. Annem, babam, haneul, iseul, jaemin, jeno gelmişlerdi.
Yaklaşık bir saat HaeMin gelenlerle tanışmıştı. Sonra da biz çıkıp mahkemeye gitmiştik.
Henüz hiç bir şey kesinleşmemişti. HaeMin'in bizde kalması için onun kararını almaları gerekiyordu ve sırf bunun yüzünden 1 hafta ayrı kalacaktık.
Bunu HaeMin'e söylediğimizde çok ağlamıştı ama bir yandan kötü ailesinde olmadığına da sevinmiş, oradayken ağlamayacağının sözünü vermişti bana.
Tüm hafta boyunca her gün onu ziyaret etmiştik.
Her gün bir kaç saat konuşmuş, yaptıklarını dinlemiştik.
"Ben Haechan ve Mark babamla kalmak istiyorum."
Haechan ismimi Mark'ın söylediğine yemin edebilirdim ama o an demesi bile umrumda değildi. HaeMin, bu bir hafta içinde bizi seçmişti.
---
Ay berbat bir an önce bitirmek için
gün sayıyorum berbat
ŞİMDİ OKUDUĞUN
on yıl etkisi, markhyuck.
Short Story10 Days Effect 2.seri|Özel bölümler Öpücüğün etkisinin 10 gün sürdüğünü söylemiştin. Bugün sana dokunursam bunun etkisinden 10 yıl çıkamayacağından mı korkuyorsun? ─tamamlandı. 150821|221021