Benim bugün 10.yaş doğum günüm ve, babamlar küs? Gerçekten. Şu an anneannemde kalıyorum, yani ya da babaannemde. Ve o bana onların barışacağını beş saniye ayrı kalamadıklarını söylemişti. Ama önce beş dakika oldu, sonra 5 saat ve şimde de 5 gün.
"HaeMin prenses gibi olmuşsun."
Kapıyı heyecanla açtığımda Donghyuck babamın zoraki gülümsemesini fark etmiştim. Mark babam ise elleri cebinde ifadesizce izlemişti diğer babamı. Ben ise sinirle kaşlarımı çatmış ilk defa sesimi yükseltmiştim onlara karşı.
"Beni asla bırakmayacağınızı söylediniz! Ama şimdi siz birbirinizi bırakıyorsunuz! Ayrılıyorsunuz değil mi? Bana ayrıldığınızı söylemek beni geri yurda vermek istediğinizi söyleyeceksiniz değil mi?"
Yukarıda odama çekilmiş, saatlerce ağlamıştım. Ben onlara umut oldum sanmıştım ama onlar beş gündür barışmamışlardı ve her sabahım ve gecem öpücüksüz geçmişti.
"Girebilir miyiz?"
"Ne söyleyeceğinize bağlı, eğer ayrılıyoruz diyecekseniz girmeyin sakın! Duymam bunu."
Donghyuck ve Mark babamın içeriye girmesiyle, eteğimi düzeltmiştim. İkisi de yanı başıma oturmuş birbirlerini izliyorlardı. Neden kavgalılar bilmiyordum.
"Baba,"
Donghyuck babama dönüp onun ellerini tutmuştum. Ona baba demem onu şaşırtmıştı çünkü genellikle onunla dalga geçerdim bebeğim, diyerek.
"Baba, bugün bu gece bundan 10 sene önce öptün onu sen. İlk öpücüğünü verdin ilk aşkına. Babam sarhoştu, ama sen her saniyesine hatırlıyorsun o zamanı."
Babamlara göre ilişkileri parti gecesiyle başlıyordu. Çünkü hayatları değişmişti onlara göre.
"Annem ve babam öldüğünde, oda arkadaşım ailemin farklı insanlar olup yeniden ailem olacağını söylemişti, yani aslında evlatlık edinileceğimi başka bir ailem olacağını söylemişti. İlk ailem beni sevmemişti ama siz iki erkek olarak bir kız çocuğuna nasıl bakılır herkese kanıtladınız. Sizin umudunuz olduğumu söylüyordunuz ama ben siz ayrılırsanız ne yapacağım? Hiç bir şey eskisi gibi olmaz. Bir fotoğraftan birinizi kesmek olur bu. Geri yapıştırmak istersin ama olmaz, çirkin olur o zaman."
"HaeMin biz babanla birbirimizi hâlâ seviyoruz, ama yıprandık gerçekten yıprandık."
Gözlerimin dolmasına engel olamamış, sonra da içli içli ağlamıştım saatlerce. 10 yıl dönümlerinde ayrılıyorlardı.
"Lütfen benim için son bir kez deneyin. Lütfen, hadi tatile çıkın!"
---
son iki-üç bölüm kızın ağzından
günlük yazımı gibi bir şeyfark ettiyseniz senelerde atlıyorum
diğer 2-3 bölümde markhyucktan :")
ŞİMDİ OKUDUĞUN
on yıl etkisi, markhyuck.
Short Story10 Days Effect 2.seri|Özel bölümler Öpücüğün etkisinin 10 gün sürdüğünü söylemiştin. Bugün sana dokunursam bunun etkisinden 10 yıl çıkamayacağından mı korkuyorsun? ─tamamlandı. 150821|221021