"Güvenli yerin olamaz mıyım ?"
▪︎
▪︎
▪︎"Sana bir daha asla güvenmeyeceğim"
"Hey kardeşimle böyle konuşma" dedi Jin, Jennie'ye. Gözlerimi bir saniyeliğine kapattım ve bunların rüya olmasını dilerim ama değildi. Jisoo, Yoongi'nin kolundaydı işte.
"Belki de...arkada-"
"Ah kapa çeneni Rosé" dedi Jennie sinirle ve kapıdan ayrılıp herkesin toplandığı salona ilerledi.
"Bunun derdi ne ?" Dedi Jin. Kafamla bize doğru yürüyen Yoongi, Jisoo ve Hoseok'u gösterdim. Jin'in Jisoo'yu görmesiyle suratı asıldı.
"Ne işi var onun burada ?"
"Şuan beraber çalışıyoruz. Ben çağırdım"
"Ben kaçtım." Dedi ve dönüp arkasını Jennie'nin peşine ilerledi. Sonunda yanıma varan üçlüye baktım ve gülümsemeyi denedim.
"Hoşgeldiniz"
"Selam. Rosé bizi buraya davet etmen çok ince bir davranış" dedi Jisoo. Gözlerim Jimin'i aradı ama burada değildi.
"Jimin ve Taehyung geliyorlar."
"Ah tabi. Geçin siz içeri. Az sonra yanınıza uğrarım" dedim Yoongi'ye. Onlar giderken arkalarından baktım. Kız cidden güzeldi. Gözlerim salonda Jennie'yi aradı.
"Biz geldik" denmesiyle önüme döndüm. Namjoon ve yanındaki kıza baktım.
"Merhaba. Hwasa olmalısın. Memnun oldum" dediğimde uzattığım elimi tuttu.
"Sende Rosé olmalısın. Namjoon sizden çok bahsetti."
"Kardeş gibiyiz. Gelebilmene çok sevindim"
"Sen birini mi bekliyorsun?" Dedi Namjoon. Kafamı iki yana salladım. Artık beklemiyordum.
"Sizinle geleyim" dedim ve salona ilerledik. Namjoon ve Hwasa bir konu hakkında konuşuyorlardı. Jennie ise suratını aşmış bir şekilde Yoongi'ye bakıyor, yanındaki Jin'i dinliyormuş gibi duruyordu ama Jin'de pek mutlu değildi.
"Bir plan yapmam lazım. Dans ? Ama şu çiftleri değiştirdiğimiz var ya ondan. Hani dönere-"
"Biliyorum Rosé ama neden ?"
"Yoongi ve Jennie'nin dans etmesi için. Konuşmak için zaman yaratmam lazım" dediğimde ikisi de boş boş yüzüne bakıyordu.
"Bak tepkilerini çok aynı beni korkutmayın! Jin olsa beni tebrik ederdi! Gidip ona söylemeliyim" dedim ve mor elbisemin eteklerini toparlayıp Jin ve Jennie'ye doğru ilerledim. Jennie ben gelirken göz devirdi ve salonun diğer ucunda olan Jungkook ve Lisa'ya doğru ilerledi. Planımı Jin'e anlattığımda alkışladı.
"Dahiyane. Tek sorun dans için yan yana durmaları gerekiyor. Jisoe ve Yoongi'nin, Jennie ve..."
"Senin ?" Diye tereddütle sorduğumda kahkaha atmaya başladı. İki saniyelik bir krizden sonra ciddi gözlerini üzerime dikti.
"Unut bunu bok çukuru! Eğer eş değişirse Jisoo bana kalır. O kızla dans etmem"
"Jin, Jennie'ye baksana bir dakika! Ne kadar üzgün" dediğimde ikimizde Jennie'ye döndük ama kendisi birini bulmuş köşede kahkahalarla gülüyordu. Jin kaşlarını yukarı kaldırıp bana döndüğünde omzhmla onu dürttüm.
"Kardeşini en iyi sen tanırsın! Asıl gülüyorsa sorun var. Benimle misin ?:
"Ah tamam, tamam. Seninleyim. Bak kim geldi ?" dediğinde gülerek kapıya döndüm. Taehyung, yanında Jimin'le beraber içeri giriyordu. Yüzümdeki gülümseme silindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUST ONE DAY ~ JIROSE
RomanceSadece bir gün. Bir gün de ondan hoşlandım, onunla eğlendim, ondan nefret ettim. Sadece bir günde oldu bunlar. Şimdi ise karşımda, hiç bir şey olmamış gibi gülüyordu. ▪︎livin' la vida loca şarkısından ilham alınmıştır▪︎