Bölüm 9

349 31 67
                                    

"İkimiz de en iyisini yapalım"
▪︎
▪︎
▪︎

Sahil, kızarmış tavuk ve bira. Bir de Jimin vardı ama bunun moralimi bozmasına pek izin vermiyorum çünkü şuan ki ortam muhteşemdi.

"Neden şirketiniz aslında...Yani artık yok ?" Dediğimde elindeki bitmiş tavuğun kemiğini poşete attı.

"Dolandırıldık" dediğimde kahkaha atmamak için dudaklarımı birbirine yapıştırdım. İşte İlahi Adalet sürtük! Ah tamam bu gerçekten ben değilim, Jennie'ye kesinlikle daha çok yakışıyor.

"Nasıl ?" Dedim biramı elime alırken. Omuz silktiğinde buna devam etmeyeceğini anladım ama etsin istiyordum. Hakkında bir şeyler bilirsem daha kolay olacaktı işim. "Hadi ama bana anlatabilirsin ?"

"Biz..Yoongi ile bu iş için çok uğraştık. Üniversiteden arkadaşız. Aslında o benden büyük ama okula gitmek için para toplayamamış bu yüzden ertelemek zorunda kalmış. İkimizin de hayalindeki iş değil tabi ki ama bir yerde..köşeyi dönmek istiyorduk. Biz de beraber şirketi kurduk"

"O zaman neden istemediğiniz bölümü okudunuz ?"

"Yoongi okul okumak için okudu çünkü babası ona üniversite bile okuyamayacak kadar aptalsın demiş. Bu da para biriktirmiş ve rastgele bir bölüm yazmış. Benimki de inat işte. Abim başka bölüm istiyordu..onu da istemiyordum. Böylelikle o bölüme gittim. Aslında bitirmeyi bile düşünmüyordum. Benimki sadece abime ders olsun diyeydi" dediğinde yavaşça kafa salladım. İnsanların sorunu yoktu, sorunu aileler yaratıyordu. İkisinin olayı da bana benziyordu ve bu belki onlara sempati duymaya başlamama sebep olmuş olabilirdi.

"Sonra şirket battı ?"

"Ah işlerimiz iyi gidiyordu. 3 ay önce bir iş aldık ve bittiğinde adam ödememizi yapmadı. Durum daha da battı. Adamı dava ettik tabi ama kim bilir ne zaman sonuçlanır ? Üstelik avukat tutacak paramız bile yok. Şirketimizi kaybettik, yeni iş alacak paramız kalmadı en kötüsü de bu konu...Yoongi'yi çok etkiledi. Beni boşver de o çok uğraştı bu işle. Sabah akşam çalıştı ve iyi bir yere gelip babasına gitmek istiyordu. Ben başardım demek için ama battıkça dibe battı" dedi gözlerini kaçırırken. Onun gibi bende denize döndüm. Gecenin karanlığı ardında gözükmüyordu bile ama oradaydı işte.

"Bu üzücü. Bende isterdim..istiyorum. Babamın karşısına geçip bunu ben yaptım demek istiyorum. Sonra da vurup kapıyı çıkmak." Dedim gülerek. Biradan bir kaç yudum daha aldım. "İyi tarafından bakalım. Siz işinizi iyi yaparsanız ben kazanacağım. Ben işimi iyi yaparsam siz kazanacaksınız"

"Bu yüzden ikimizde en iyisini yapalım" dediğimde ona döndüm ve gülümsedim. Yumruk yaptığım elimi havaya kaldırdım.

"En iyisini!" Dediğimde beni taklit etti. İkimizin de gülüşleri sahilde yankılandı.

"Ayrıca iyi bir avukat tanıyorum. Size yardımcı olabilir" dedim aklıma gelen fikirle. Kaşları havalanırken merakla yüzüme baktı. "Jennie"

"Ah hadi be. Hiç de haksızlığa uğrayanları savunayım taraftarı birine benzemiyor"

"Değil sadece kaos için yapıyor. Ayrıca cidden öyle bir çenesi var ki karşı taraf sonunda pes ediyor" dediğimde kahkaha attı.

"Gerçekten fena biri"

"Sen bir de annesini tanısan" dedim gülerek. Aramızda kısa bir sessizlik oldu. Elimdeki şişe bittikten sonra yavaşça ayağa kalktım.

"Bence artık gitmeliyiz" diye mırıldandım. Hafif çakır keyiftim ve sarhoş olmadan önce bu geceyi bitirmek en mantıklısıydı. Söylediğim şey üzerine ayağa kalktı ve boş şişelerde dolu olan poşeti alıp çöpe attı.

"Nereye yolculuk ? Seni eve mi bırakayım yoksa buncha geri mi dönelim ?"

"Ah martıyla eve gidebileceğimi sanmıyorum. En fazla bir simitçi kadar giderim" dediğimde kaşları çatıldı. "Hadi ama Jimin martı simit yer. Of fazla Jin'le takıldım. Buncha gidelim"

"Peki" dedi gülerek. Kısa bir yolculuktan sonra bunchın olduğu yere yaklaşıp aldığımız scooterı bıraktık ve yürümeye başladık.

"Bugün eğlenceliydi"

"Bende eğlendim. En azından orada oturup yüksek müzikle beraber işkence çekmekten daha iyiydi" dedim gülerek. Buncha yaklaşırken yanan kırmızı-mavi ışıklarla ikimiz de merakla adımlarımızı hızlandırdık. Olmasından korktuğum şey başıma gelmişti. Büyük mekanın girişinde bir tarafta Jennie, Jin ve Lisa tarafından tutuluyordu, diğer tarafta ise Jungkook ve Taehyung, Yoongi'nin önüne geçmişti. İki tarafın ortasında ise ne yapacağını bilemeyen iki polis duruyordu ama Jennie ve Yoongi aralarında onca kişiye rağmen birbirlerine kötü kötü bakmayı beceriyordu.

"Seni dava edeceğim" diye bağırdı Jennie. Yoongi ise sakince kollarını önünde bağladı.

"Ah öyle mi ? Sana bağırdığım için mi ? O ZAMAN SEN KAFAMDA KIRDIĞIN ŞİŞE İÇİN ÖLMEYİ HAK ETTİN!" Diye bağırdı. Sakin duruşunun aksine sesinin böyle çıkması bir tek beni korkutmuş olamazdı.

"Biraz sakin olsanız ?" Diye arayı yapmaya çalıştı Jungkook. Jimin direk Yoongi'ye doğru giderken derin bir nefes aldım.

"Burada ne oluyor ? Jennie ?" Diye araya girdim ona yaklaşırken. Jennie Lisa ve Jin'i itip benim kolumu tuttu ve kulağıma eğildi.

"Onu hatırladım! O, o" dediğinde kaşlarım çatıldı. Peki o kimdi ? "4 yıl önce Rosé! Üniversitedeyken"

"Ah lanet olsun. Partide beraber olduğun ve sabah kalktığında orada olmayan, seni rezil bir halde, tanımadığın bir evde tek bırakan çocuk ?"

"Evet ya hatırlatma için sağol! Aynen o. Jin söyleyince bende kafasına şişe geçirdim! Utanmadan bana bağırdı biliyor musun ?"

"Hadi canım! Nasıl bu kadar utanmaz olabiliyor. Oysa ki her gün kafasına şişe yiyormuş gibi bir hali var! Herkese susarken sana nasıl bağırır ?" Dediğimde Jennie sinirle bana baktı.

"Bende onu dedim. Jennie haksız yine de Yoongi olay kapansın da eve gideyim diyor ama Jennie çok haklı olduğu gibi onu dava edeceğim diye bağırıyor" diye araya girdi Jin. Göz devirip tekrar Jennie'ye baktım. "Siz ikinizin yattığı adamlarda sorun var nasıl sürekli kaçanları bulabilirsiniz? "

"Hadi ama Jin sen aynaya bakmaktan, yatacak birini bile bulamıyorsun!" Dedi Jennie sinirle. Lisa aramıza girdi.

"Lanet olası çenenizi kapatın ve eve gidelim. Çişim geldi" dediğinde üçümüz de boş boş yüzüne baktık. Cidden arkadaş olarak biraz uzak kalmalıydı.

"Tamam Jennie konuyu kapatalım. Merak etme en iyisini yapıp, onları pişman edeceğiz"

"Siz bir bok yapamazsınız"

"Tanrı aşkına bir şişe de ben alabilir miyim ? Jin'in kafasında kıracağım" diye sinirle patladığımda polislerde dahil herkes bana döndü. Harika! bence bugün tutuklanmadan bitmeyecek.

JUST ONE DAY ~ JIROSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin