Bölüm 12

260 26 50
                                    

"Bir sanat eserine zarar vermek 5 yıldır küçük hanım"
▪︎
▪︎
▪︎

Jin gülmeye devam ederken ben içimden şuan ki duruma küfürler yağdırıyordum. Jisoo ise en az diğerleri gibi şaşkındı.

"Sadece şa-" dediğinde Jisoo önünde Jimin'i bana doğru itti. Ben Jimin'le çarpışsam da bakışlarım Jisoo'daydı.

"Sen ne diyorsun lan düdük ? Kim oluyorsun da bana böyle deme hakkını buluyorsun sen ?" Diye bağırdığında Jin korkuyla duvara sindi. Hoseok koşarak Jisoo'yu tuttu.

"Hey hey sakin ol lü-"

"Ben kimseyle öpüşmenin bile! Bir de bana gelir nasıl iftira atarsın ?" Diye bağırdı Jisoo Hoseok'tan kurtulmaya çalışırken.

"Sadece şaka yaptı- bir dakika kimseyle öpüşmenin mi ? Nesin sen 10 yaşında mı ?" Dedi Jin ve artık her şey için çok geçti. Jisoo Hoseok'tan kurtulup Jin'in boğazına sarıldı.

"Lan piç seni gebertirim!"

"Jisoo" diye bağırdı Hoseok ikisinin arasına girerken. Jin panikle hemen yanındaki kapıya uzandı ve Jungkook diye panikle bağırdı.

"Ah bir şey yapmam gerek" diye mırıldandım. O sırada hareket etmek isterken belimdeki elleri fark ettim. Ben panikle Jimin'e dönerken göz göze geldik.

"Düşüyordun" dedi sessizce. Arkadaki kaosun aksine donuk bir halde bana bakıyordu.

"Ben..fark etmedim bile" diye karşılık verdiğimde belindeki parmakları kımıldadı ama çekmedi.

"Fark ettim ve...tuttum"

"Teşekkür ederim" dedim. Onu uzun zaman sonra, yani oteldeki o geceden sonra ilk defa bu kadar inceleme fırsatım olmuştu. Nefesim kesilirken Jin hala Jungkook diye bağırmaya devam edince panikle Jimin'den uzaklaştım. Hala kavga eden üçlüye döndüm.

"Sakin olun önce" diyerek onlara doğru ilerledim ve titreyen ellerimi birbirine bastırdım. Benim dahil olmamla üçü birbirinden ayrıldı.

"Bu herif!" Dedi Jisoo, Jin'i göstererek. "Onu hayatımda görmedim bile"

"Bende seni görmedim psikopat! Şaka yapıyordum" diye bağırdı Jin.

"Lan böyle şaka mı olur ?" Dedi Jisoo sinirle. Jungkook kafasını odaya uzattı.

"Bana mı seslendiniz ?"

"Ah sağol Kook. Eğer bir katil elinde olursam en son sesleneceğim kişi oldun az önce!" Dedi Jin alayla

"Ne oldu ki ? Katil mi var ?"

"Katilden beteri var" dedi Jin bağırarak. Jisoo ona doğru bir adım atıp elini tehdit edercesine ona savurdu.

"Kelimelerine dikkat etsen iyi olur"

"Sakin olalım olur mu ? Hadi geçin oturun" dedim Jisoo'yu tuttum ve onu deri koltuklara doğru çektim. Herkes sakince gelip oturdu.

"Ben...size kahva getireyim"

"Kook makine burada" dediğimde Jungkook sinirle bana baktı.

"Kapat çeneni! Gergin ortamdan kaçmak için bahane uydurduğumu görmüyor musun ?" Diye söylenerek odadan çıktı. Jin bu sırada nereden bulduğunu bilmediğim bir aynayı eline aldı.

"Jin Jin bunu yapma sa-"

"Aman Tanrım" diye bağırarak ayağa fırladı ve aynayı elinden atıp Jisoo'ya baktı. "Bu kadın yüzümü mahvetmiş. Seni hapse artıracağım!"

"Hapis mi ? Hangi gerekçeyle? "

"Bir sanat eserine zarar vermek 5 yıldır küçük hanım. Haberin olsun da. Şimdiden beş yılına veda et" diye karşılık verdi Jin. Yüzündeki tırnak izlerine baktım. Bir kaç kızarık çizgiydi.

"Jin sakin ol."

"Bunların izi kalacak!" Dedi bana dönerken. Gözlerini dolu görünce ayağa kalkıp ellerini tuttum ve kafamı iki yana salladım.

"Krem süreriz. Eminim kısa sürede geçerler"

"Geçer mi? " Dediğinde hızla kafa salladım. İçindeki şeytana rağmen bazen o kadar masumdu ki aynı kişi değillerdi kesinlikle.

"Ah tamam cidden kendine sanat eseri diyen bir manyakla daha fazla duramam" dedi Jisoo ayağa kalkarken

"Hiç bir yere gitmiyorsun" dedi Jin ellerini benden çekerken. "Avukatımı atıyorum ve sen hapse gidiyorsun"

"Jin onu dava etmiyorsun. Hapse falan gidemez çünkü onu işe aldım"

"Şuan çok rahatladım" dedi Jisoo. Jin işe ona göz devirip vana döndü.

"Başkasını bul ?"

"Sende de sorun var. O nasıl şaka ?" Dedi sonunda Hoseok. Hızla kafa salladım. Artık konu kapansın istiyordum.

"Bu arkadaşlar arasında!"

"Biz iş için buradayız"

"Jungkook içeride arkadaşı var dedi diye girdim. Ayrıca bu sadece şaka! Jennie ve Yoongi'nin üzerine Rose ve J-" dediğinde göz göze geldik ve sustu. "J...Joon da aynısını yaşayınca"

"Ah yalvarırım kapat çeneni" diye isyan ettiğimde Jisoo'sa ayağa kalktı.

"Yoongi ? Jennie de kim ?"

"Şimdi Yoongi sevgilim de de düşüp bayılayım" dedi Jin.

"Tamam yeter artık" dedi Jimin sinirle. Ona döndüğümde de cidden sinirli duruyordu. "Kavgaya ne gerek var ? İş için buradayız"

"Evet Jimin haklı. İkinizde de hata var yani konu artık kapansın" dedim hızla. Şu 10 dakikada yaşadığım şeyle bir hafta aralıksız çalışmış gibiydim zaten. Özellikle Jimin'in parmaklarını belimde hissettiğim an aklıma gelince kafamı iki yana salladım.

"İyi! Ateş kes" dedi Jin. Jisoo'da hızla kafa salladı. "Ama bu izleri unutmam. Bedeli olacak"

"Ya cidden kim bu denyo ? Ona göre geberteceğim"

"Şey.. o benim abim. Yani maalesef ama gebermek için listeye girmen gerek" dediğimde Jin kahkaha attı. Hepimiz ona dönerken kolunu omzuma koydu ve Jisoo'ya döndü.

"Ne oldu canım ? Şimdi git ve listeye gi- Dur bir dakika ama Rosé" diye isyan ettiğinde de gülerek ona yaslandım.

JUST ONE DAY ~ JIROSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin