Aleksin pov.
Muuttettiin 2 viikkoo sitten Ouluun. Meen johonkin uuteen kouluun mistä mulla ei oo mitään hajua. Mua kiusattiin aika rankalla kädellä vanhassa koulussa. Toivotaan huomisen koulupäivän menevän hyvin.
Time skip: huomiseen
Heräsin kun mul seiso. Olin taas nähny jotain makeita unia (palomiehiä). Menin vessaan, runkkasin. Noniin kohta myöhästyn. Kiva.
Juoksin koulun portaille. Kävelen nopeeta tahtia kohti naulakoita. Tunnen pienen tönäsyn mun kyljessä. Rupeen kaatumaan taakseppäin, kunnes joku nappaa mua selästä kiinni. Se on joku poika. Kuka se on? Ei mitään hajua. Mut joku kuuma se on. Oon pystyssä.
"Moi."
"Moi! En oo nähny sua tääl ennen. Kuka oot?" Se söpö poika kysyy.
"Oon Aleksi."
"Mä oon Olli. Hauska tutustua."
Ajattelen: miten söpö...
"Moro, täytyy täst mennä." Sanon kun huomasin, että tulisi kiire tunnille.
"Tai itseasiassa voisit neuvoo missä on ruotsinluokka."
"Joo, mennään tonne." Olli näyttää sormellaan eteenpäin. ⚠️Lievää smuttia⚠️
Käveltiin käytävää eteenpäin. Yhtäkkiä Olli vetää mut oven taakse. Oven takana on varastohuone. Säikähdin ihan saatanasti mitä tulee tapahtumaan. Olli istutti mut jonkun boxin päälle. Hän istuu mun syliin.
"Mitä vittua sä oikeen ajattelet?!"
"Ai... eksä haluukkaa?"
"Eiku ei mitään. Jatka vaan"
Arvelinkin, että näin kävisi. Varasto oli pimeenä, mutta jotenkin pystyin näkemään siellä. Olli teki kaiken saadakseen mulle mukavan olon. Hän rupesi suutelemaan kaulaani.
"Ollihfs..." se oli herkkä kohtani. Tajusin että myöhästyin tunnilta.
"Mä myöhästyin nyt sitte tunnilta. Anna sun numero. Soitan sulle koulun jälkeen."
"Ai okei. Tässä tää numero." Olli ojensi lapun.
"Kai me nähään vielä tänään?"
"Ehkä. Moikka nyt." Annoin suukon Ollille.
Lähdin kaapeille viemään kamojani. Tajusin vasta nyt mitä äsken tapahtui. Voiko noin käydä?
Timeskip: koulupäivän loppuun
Sain merkinnän wilmaan myöhästymisestä tunnilta. No eipä tuo kai mitään haittaa. Laitan kengät jalkaan, takin päälle ja repun selkään. Huomaan Ollin koulun aulassa. Juoksen häntä kohti.
"Moi!"
"Moikka!" Tuo tervehtii minua takaisin.
"Lähtisiksä mun luo?"
"Kyll se käy." Olli vastasi minulle. Lähdettiin kävelemään mun luokse.—————————————————-
Se mitä tapahtuu seuraavaks... säästetään seuraavaan lukuun!😊😂
(+Teen tästä erittäin epätodellista)