Tw: tarkasti kuvailtua smuttia⚠️
Nikon pov.
Koulu päättyi. Olin jo huomannut Ollin ja Aleksin lähteen. Puin kengät, takin ja otin repun. Jäin odottamaan Joonasta.
"Tuus nyt, että päästään lähtemään."
"Tullaan, tullaan." Tuo höpisee.
Joonas oli valmis ja lähdimme meille.
Timeskip 30min
"Mennään tonne sohvalle. Isä ja äiti on lomamatkalla Espanjassa joten ne ei oo häiriöks. Ja sitten jos haluut niin iskän bisset on jääkaapissa." Ohjeistan.
"Aivan juu..."
Joonaksen pov.
Kyynel tipahti taas poskelleni. Pyyhin sen pois nopeasti. Niko kerkesi huomata sen.
"Miks sä itket?" Niko kysyy.
"Kaikki ei oo nyt hyvin. Tuntuu, että kaikilla mun ikäsillä on jo joku. Mä oon varmaan jotenki läski ja ruma, kun ei mua kukaan halua. Ja kato mitä oon saanu ittelleni aikaan." Näytän käsivarteni.
"Oon pahoillani. Mä voin autaa sua kertomalla yhen jutun. On ainakin yks joka välittää ja rakastaa sua."
"Kuka muka...?" Kysyn apena.
"Minä.."
Joelin pov.
Tommi tuli meille koulun jälkeen. Nyt päätin toimia. Menin Tommin viereen ja painoin huuleni hänen hieman rohtuneille huulille. Siitä alkoi kiihkeä suutelu. Lopetan suutelun, mutta vain hetkeksi. Katson Tommia kysyvällä ilmeellä ja hän nyökkää. Nyt ei ole tarvetta t-paidalle joten se lentää sohvan taakse. Etenen hiljaa alaspäin. Seuraavaksi housut lentävät teeveen päälle, koska niillekään ei ollut tarvetta nyt. Seuraavaksi boxserit lensivät myös kaaressa. Nähtävästi minulla oli tärkeä kokous valtikan kanssa.
"Joelfssf..!" Tommi vaikertaa, samalla painaen päätänsä taaksepäin. Tommi tuli syvälle kurkkuuni.
Nikon pov.
"Mä oon aina rakastanu sua. En oo vaan voinu koskaan kertoo sitä."
Hyökkään suutelemaan Joonasta. Loput voi arvella.
Next day
Ollin pov.
"Aleksi, herää. Kello on 7." Sanon ja kömmin sängystä. Puen vaatteet päälleni ja päätän mennä nostamaan Aleksin pois peiton alta.
"Mikä on?" Kysyn unenpöpperöiseltä pörröpäältä.
"Ei mikää. Anna mun nyt vaa olla, ilmota vaa koululle et oon pois ainaki pari päivää.."
"Okei." Kaivan puhelimen esille ja avaan wilman. Ilmoitin, että ollaan pari päivää pois koulusta. Aleksi oli jo kaivautunut takaisin peiton alle. Kömmin pörröpääm viereen. Aleksi kääntyy minua päin.
Aleksin pov.
Käännyn Olliin päin. Nousen ylös sängystä ja rupean strippaamaan Ollille.————————————————————————
Anteeks! Tän luvun piti tulla jo eilen.😫