Tommin pov.
Tajusin, että Joel edelleen välitti vaikka teinkin paskasti.
"Anteeks Joel..." Sanoin kun kävelimme kohti kauppaa.
"Turhaan pyydät anteeks. En mä sun takia niitä viil.. Hups!" Joelilta lipsahti.
"Sä teit siis mitä!? Olisit heti kertonu!" Rupean halaamaan Joelia todella tiukasti keskellä vilkasta katua.
Olimme siinä hetken, ehkä kaksi hetkeä. Mutta siinä jos missä oli hyvä olla.
Nikon pov.
Hyppytunti oli loppumaisillaan ja istun Joonaksen kanssa sohvilla, koulun aulassa.
"Missähän Hokka ja Lalli vetää?" Päätin kysyä Porkolta.
"E-en tiiä..." Tuo vastaa. Mä näen, että kaikki ei ollut nyt hyvin. Otin Joonaksen syliini. Ohitsemme kulkee joku lauma apinoita. Yhden niistä tunnistan. Kiusaajani Jonin.
"Onkos Moilasen pojasta tullu homo?"Joni kysyy ivallisesti.
"No mikäs se sinä sitten olet? Mutta varmaksi voi sanoa, että kiusaaja sinä oot." Tuhahdan.
"Niko, anna vaa olla..." Kuulen sylistäni sanottavan. Otan puhelimeni ja rupean selaamaan sitä. En edes kiinnitä huomiota Joniin. Kellot soivat hyppytunnin loppumisen merkiksi.
" Mennään Joonas."
Ollin pov.
Näen Hokan ja Lallin käytävällä. He olivat juuri tulleet kaupasta ja Tommi näytti voiva paremmin. Missähän Aleksi mahtaa olla. Yhtäkkiä kuulen tutun huudon.
"Olliii!! Auta!!"
Juoksen niin nopeaa kuin ihminen voi vain juosta. Sitten näen sen mitä en olisi halunnut nähdä.
Joni oli hakannut Aleksin.
"Mihin sua sattuu?" Kysyn samalla kun autan Aleksin ylös lattialta.
"Päähän sattuu ja käteen."
"Mä käyn hakemassa opettajanhuoneesta tarvikeita noiden ruhjeiden paikkaamiseen." Sanon ja juoksen koputtamaan ovea.
Sain kaiken mitä tarvitsin: desinfiontilappuja, kantositeen ja laastareita.
"Nonii, pysy paikallasi en voi muuten putsata näitä. Tommi! Tuu pitää Aleksia paikalaan."
Tommi otti Aleksin kainaloonsa ja piti aloillaan. Aleksi sulki silmänsä sillä haavat varmasti kirvelivät. Kun käteen oli laitettu kantoside ja haavat putsattu annoin Tommin mennä.
"Ehkä meidän pitää mennä teille. Eikö?"
Aleksin pov.
"En mä voi mennä tässä kunnossa ko-kotiin.." Selitän.
"Okei, no sitten mennää meille. Tänne sä et voi jäädä ettei mitään tapahdu."
Olli meni ilmoittamaan luokanvalvojalle, että lähdettäisi koulusta aikasemmin. Mentiin Ollille.
"Haluutko jotain? Voisin vaikka laittaa leipiä mikrossa." Olli kysyy ja katsahtaa minuun.
"E-En mä välttämättä. Mentäskö vaan sun huoneeseen."
"Sekin käy." Olli otti mua kädestä ja lähti viemään mua huoneeseensa.
Huoneessa oli mustan ja punaisen selkeä teema. Punaisen väriset ledit, mustat verhot, musta sänky ja punaiset lakanat.————————————————————————
Tää oli vähän tämmönen räppellys. Ei niin parhaasta päästä. 😝