11. (6 särkylääkettä ja 6 vesilasia)

183 11 0
                                    

Timeskip 2 viikkoa
Tommin pov.
Jokin viikko sitten sain ihan oman kanin. Annoin sille nimeksi Niko Junior. Ihan vaan vittuillakseni. Niko oli leikkimielisesti kiusannut mua joten totesin, että kosto on suloinen. Kävin runkkaamassa tyhjään maitopurkkiin ja sekoitin sen sekaan vettä joka sai sen näyttämään maidolta. Meillä on siis tälläkin hetkellä bileet käynnissä ja toivon, että kukaan muu ei erehdy juomaan maitoa. Siis kukaan muu kuin Niko. Kaikki olivat ryhmittyneet Nikon sohville seuraavasti: Joonas ja Niko, Minä ja Hokka ja Olluska ja Alluska. Oltiin totee.
Aleksin pov.
Oltiin Nikon kotibileissä. Hokka oli tuonut juotavat, koska on 18. Kaikki me oltiin kännissä ja toivottiin, ettei tuu tapahtumaan mitään pahaa. Istuin ihan Ollissa kiinni, koska oli niin kylmä. En tiedä oliko Niko unohtanut lämmittää taloa. Aloitettiin tote.
"NiKo ToTuUs VaI tEhTäVä?" Hokka kysyy
"tOtUuS." Tämä vastaa.
" Mikä on sun ja Porkon paras pano?" Hokka kysyy virne naamalla.
"No eilinen tietinkin."
Ollin pov.
"Nonii jätkät! Ennenkun menee liiallisuuksiin niin mennään nukkumaan ja kaikki oman jätkän kanssa." Painotan. Olin siis kaikista vähiten kännissä.
"Joo, joo äiti!" Porko valittaa.
Kaikki menivät omille patjoilleen kumppaninsa kanssa. Niko meni käymään keittiössä ennen nukkumaan menoaan.
Nikon pov.
Menin keittiöön ja päätin ottaa lasillisen maitoa. Otin lasin yläkaapista ja jääkaapista maidon. En tiennyt miksi se oli niin oudon näköistä. En välittänyt siitä vaan hörppäsin kaiken kerralta. Miksi se maistui mälliltä? Sitä en tiedä enkä siitä humalassa välittänytkään. Menin Joonaksen viereen minun huoneeseeni. Kaikki muut nukkuivat patjoilla olohuoneessa.
"Hyvää yötä Poosu..." Sanon ja asetan pusun keskelle tuon hiusjakausta. Aamulla olikin sitten mukava herätä, kun oksetti niin maanperkeleesti. Juoksin vessaan kuin mikäkin fastest fuck boy. Avasin pöntön kannen juuri oivalla hetkellä. Tunnen, että joku on tullut viereeni.
Tommin pov.
Heräsin siihen, että Niko juoksi vessaan. Kävelin rauhallisesti olohuoneesta vessaan. Laskeudun Nikon viereen ja otan tämän hiukset pompulalle. En tiedä miksi mulla oli se pompula. Silittelin Nikon selkää siihen asti, että hän oli valmis. Ojensin vessa paperin palan. Niko pyyhki siihen suupielensä, heitti paperin vessanpönttöön ja veti vessan. Menin jo valmiiksi laittamaan keittiöön 6 särkylääkettä ja 6 vesi lasia. Minä ja Niko hotkaisimme oman lääkkeemme joten jäljelle jäi vain 4 särkylääkettä ja 4 vesilasia. Menin herättämään Joelin.
"Joel herää. Mulla on sulle tuolla särkylääkettä ja vettä."
"äLä HeRäTä, mÄ oOn KakAlLa!" tuo sanoo jokseenkin unissaan (ja kännissä) ja paskoo allensa. Tästähän tuleekin kiva siivous reissu.
Aleksin pov.
"Mikä täällä haisee?" Mumisen kun herään. Nousen ylös ja herätän Ollin.
"Olli, voitko herätä?"
" Häh, onks kaikki hyvin?" Tuo kysyy unen pöpperössä.
"Mikä tääl haisee?"
"Oisko Joel paskonu allensa?" Tuokin nuuhkii ilmaa.
Tuli hirveä tarve oksentaa. Juoksin todella, todella kovaa. Pärjäsin kyllä. Kun olin valmis menin keittiöön ja otin minulle varatun lääkkeen ja vesilasin.
Porkon pov.
Kun heräsin ei ollutkaan niin pahaolo kuin ajattelin, että aamulla olisi. Huomasin Nikon tuijottavan.
"Mitä sä haluut kun tolleen tuijotat?" Kysyn viettelevällä äänellä.
————————————————————————
No mitä te oikein kuvittelitte? Tottakai se jatkuu seuraavassa luvussa! ;)

Oleksi/ Blind ChannelМесто, где живут истории. Откройте их для себя